Většina uživatelů při sledování zásilek používá weby jednotlivých dopravních společností. Google pracuje na sjednocení tohoto přístupu a na zobrazení informací o zásilkách přímo ve vyhledávání.
Společnost spustila beta program, do kterého se mohou zapojit dopravní společnosti z celého světa a poskytnout Googlu potřebné údaje, aby bylo možné následně zobrazit stav doručování zásilek ve vyhledávači.
Ukázka, jak by mělo připravované sledování zásilek ve vyhledávači Googlu vypadat
Ze zveřejněných screenshotů je zjevná i podoba plánované novinky. Ve výpisu nebude chybět cílová destinace balíčku, odhadovaný čas doručení, aktuální status zásilky a kontakty na dopravce.
Jde zatím jen o ranní verzi funkce a není jasné, kdy bude dostupná veřejnosti. Její popularita a rozšíření bude pravděpodobně záležet i na množství dopravců, kteří se do ní přihlásí.