Styling prvních kol, který jsme viděli na podzim 2020, byl úžasný! Serial 1

Styling prvních kol, který jsme viděli na podzim 2020, byl úžasný! | Serial 1

Perfektní lak, chrom, kůže, ano, takhle nějak si představujeme elektrokolo, které vyrábí Harley-Davidson. Serial 1

Perfektní lak, chrom, kůže, ano, takhle nějak si představujeme elektrokolo, které vyrábí Harley-Davidson. | Serial 1

Nenápadně integrovaná baterie vlastní výroby. Serial 1

Nenápadně integrovaná baterie vlastní výroby. | Serial 1

I bezpečnostní výbava měla styl. Serial 1

I bezpečnostní výbava měla styl. | Serial 1

Jenže pak přišly sériové modely a vypadaly poněkud stroze... Serial 1

Jenže pak přišly sériové modely a vypadaly poněkud stroze... | Serial 1

Jenže pak přišly sériové modely a vypadaly poněkud stroze... Serial 1

Jenže pak přišly sériové modely a vypadaly poněkud stroze... | Serial 1

Jenže pak přišly sériové modely a vypadaly poněkud stroze... Serial 1

Jenže pak přišly sériové modely a vypadaly poněkud stroze... | Serial 1

Jenže pak přišly sériové modely a vypadaly poněkud stroze... Serial 1

Jenže pak přišly sériové modely a vypadaly poněkud stroze... | Serial 1

A ještě jednou všechny modely na jednom screenshotu. Serial 1

A ještě jednou všechny modely na jednom screenshotu. | Serial 1

První majitelé se však nedali a kůži přidali sami. Serial 1

První majitelé se však nedali a kůži přidali sami. | Serial 1

Slíbená schránka na rukavice Serial 1

Slíbená schránka na rukavice | Serial 1

Z „nuly na sto“ Harley-Davidson LiveWire zrychlí za necelé 3,5 sekundy. Dojezd na jedno nabití v městském provozu je 110 mil, tedy asi 177 kilometrů. Nechybí systém proti zablokování kol při brzdění ani kontrola trakce.

Z „nuly na sto“ Harley-Davidson LiveWire zrychlí za necelé 3,5 sekundy. Dojezd na jedno nabití v městském provozu je 110 mil, tedy asi 177 kilometrů. Nechybí systém proti zablokování kol při brzdění ani kontrola trakce.

Náčrtek motorky Harley-Davidson Mid-Power. Ta by se měla stát už druhým elektrickým modelem v nabídce tradičního amerického výrobce

Náčrtek motorky Harley-Davidson Mid-Power. Ta by se měla stát už druhým elektrickým modelem v nabídce tradičního amerického výrobce

Harley-Davidson přijel do Las Vegas s elektrickou motorkou LiveWire [CES]

Harley-Davidson přijel do Las Vegas s elektrickou motorkou LiveWire [CES]

Serial 1 MOSH Serial 1

Serial 1 MOSH | Serial 1

Serial 1 MOSH Serial 1

Serial 1 MOSH | Serial 1

Serial 1 MOSH Serial 1

Serial 1 MOSH | Serial 1

Serial 1 MOSH Serial 1

Serial 1 MOSH | Serial 1

Serial 1 MOSH Serial 1

Serial 1 MOSH | Serial 1

Serial 1 MOSH Serial 1

Serial 1 MOSH | Serial 1

Serial 1 MOSH Serial 1

Serial 1 MOSH | Serial 1

Serial 1 MOSH Serial 1

Serial 1 MOSH | Serial 1

Serial 1 MOSH Serial 1

Serial 1 MOSH | Serial 1

Serial 1 MOSH Serial 1

Serial 1 MOSH | Serial 1

Serial 1 MOSH Serial 1

Serial 1 MOSH | Serial 1

Serial 1 MOSH Serial 1

Serial 1 MOSH | Serial 1

Serial 1 MOSH Serial 1

Serial 1 MOSH | Serial 1

Serial 1 MOSH Serial 1

Serial 1 MOSH | Serial 1

Serial 1 MOSH Serial 1

Serial 1 MOSH | Serial 1

Serial 1 MOSH Serial 1

Serial 1 MOSH | Serial 1

Serial 1 MOSH Serial 1

Serial 1 MOSH | Serial 1

Serial 1 Rush Serial 1

Serial 1 Rush | Serial 1

Serial 1 Rush Serial 1

Serial 1 Rush | Serial 1

Serial 1 Rush Serial 1

Serial 1 Rush | Serial 1

Serial 1 Rush Serial 1

Serial 1 Rush | Serial 1

Serial 1 Rush Serial 1

Serial 1 Rush | Serial 1

Serial 1 Rush Serial 1

Serial 1 Rush | Serial 1

Serial 1 Rush Serial 1

Serial 1 Rush | Serial 1

RUSH/CTY STEP-THRU Serial 1

RUSH/CTY STEP-THRU | Serial 1

RUSH/CTY STEP-THRU Serial 1

RUSH/CTY STEP-THRU | Serial 1

RUSH/CTY STEP-THRU Serial 1

RUSH/CTY STEP-THRU | Serial 1

RUSH/CTY STEP-THRU Serial 1

RUSH/CTY STEP-THRU | Serial 1

RUSH/CTY STEP-THRU Serial 1

RUSH/CTY STEP-THRU | Serial 1

RUSH/CTY STEP-THRU Serial 1

RUSH/CTY STEP-THRU | Serial 1

RUSH/CTY STEP-THRU Serial 1

RUSH/CTY STEP-THRU | Serial 1

RUSH/CTY STEP-THRU Serial 1

RUSH/CTY STEP-THRU | Serial 1

RUSH/CTY STEP-THRU Serial 1

RUSH/CTY STEP-THRU | Serial 1

RUSH/CTY STEP-THRU Serial 1

RUSH/CTY STEP-THRU | Serial 1

RUSH/CTY STEP-THRU Serial 1

RUSH/CTY STEP-THRU | Serial 1

RUSH/CTY STEP-OVER Serial 1

RUSH/CTY STEP-OVER | Serial 1

RUSH/CTY STEP-OVER Serial 1

RUSH/CTY STEP-OVER | Serial 1

RUSH/CTY STEP-OVER Serial 1

RUSH/CTY STEP-OVER | Serial 1

RUSH/CTY STEP-OVER Serial 1

RUSH/CTY STEP-OVER | Serial 1

RUSH/CTY STEP-OVER Serial 1

RUSH/CTY STEP-OVER | Serial 1

RUSH/CTY STEP-OVER Serial 1

RUSH/CTY STEP-OVER | Serial 1

RUSH/CTY STEP-OVER Serial 1

RUSH/CTY STEP-OVER | Serial 1

RUSH/CTY STEP-OVER Serial 1

RUSH/CTY STEP-OVER | Serial 1

Perfektní lak, chrom, kůže, ano, takhle nějak si představujeme elektrokolo, které vyrábí Harley-Davidson. Serial 1
Nenápadně integrovaná baterie vlastní výroby. Serial 1
I bezpečnostní výbava měla styl. Serial 1
Jenže pak přišly sériové modely a vypadaly poněkud stroze... Serial 1
57
Fotogalerie

Svoboda, ticho a obří dojezd. Elektrická kola od Harley-Davidson přichází i do Evropy

Harley-Davidson se mění. Už to není ten symbol mužné Ameriky minulých dekád – kožené bundy, dvouválec do V, ohlušující rachot a se vším tím spojený životní styl. Aktuální Harley-Davidson modernizuje, do portfolia přidává elektrické motorky a v listopadu 2020 prostřednictvím dceřiné firmy Serial 1 přibylo také elektrické kolo.

Loni jsme nevěděli, kolik bude stát. Teď se začíná rozbíhat po evropských showroomech a mají mezi ně patřit i ty české (web zatím mlčí). Ceny startují na 3 499 eurech, což je bezmála 90 tisíc korun. Ale který jiný e-bike vám nabídne automatické řazení a přihrádku na rukavice?

Mosh a Rush

Nejlevnější model se jmenuje Serial 1 MOSH/CTY a je určený především do města, ale v rámci reklamní kampaně jej výrobce vzal i do skateparku a na ostré kamenné schody, aby prokázal jeho odolnost. Tento model je jednorychlostní s cílem zjednodušit konstrukci a snížit náklady. V Americe se s ním mohou prohánět až rychlostí 32 km/h, evropská regulace jej seškrtila na 25 km/h.

Až vyšší řady Serial 1 RUSH/CTY a RUSH/CTY SPEED přináší automatické řazení, takže jezdec může úplně zapomenout na páčky přehazovačky. Tahle kola v USA jezdí až 45 km/h a není úplně jasné, jestli se také dostanou do Evropy.

gallery-paint-option-1_1.jpgNáčrtek motorky Harley-Davidson Mid-Power.jpggallery-livewire-3_1.jpg
Elektřina a baterie nejsou pro Harley-Davidson až tak nové...

Kola mají motory S Mag, výkon se na zadní kolo přenáší pomocí tichého a bezúdržbového karbonového řemenu Gates. Baterie vyrábí mateřská firma Harley-Davidson, stejné články jsou naskládané i v motocyklu LiveWire. MOSH má 529 Wh, RUSH dokonce 706 Wh, což má stačit na dojezd až na 168 km, resp. 185 km!

Firmu jsme požádali o vyjádření, jak to bude na českém trhu. Odpověď byla rychlá, nicméně neurčitá. Jasno by mělo být v průběhu srpna, informace by se měly objevit na webu www.serial1.com.

Určitě si přečtěte

Články odjinud