Tajemná nemoc podobná obrně paralyzuje děti po celém světě. Co ji způsobuje?

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.

24. 01. 2018 15:11

Před několika měsíci zase jiná studie tvrdila, že důvod je v podstatě psychosomatický.

24. 01. 2018 13:31

Pokud jen u takové počtu děti, co se dá dělat. Člověk se musí sám učit bojovat s novými, zmutovanými viry, bakteriemi, nemocemi. To je život, kdepak se v minulosti náš imunitní systém naučil co umí dnes (šimpanz dokonce umí bránit, aby HIV, který je součástí jeho těla stále, přešel v nemoc, AIDS), člověk to zatím většinově neumí - naučí se. Ano, ne všichni přežijí, jenže příroda s nenahraditelností jednotlivce nepočítá, zde mají Afričané recht, umřeš, nejsi (jako před narozením), narodí se další člověk na tvé místo - říká se tomu život. Co já vidím jako problém je, to samé, co zjistili Holandští a tuším ještě někdo (Angličané?) vědci v Evropě před mnoha lety, genetický fond člověka slábne, protože přežívá příliš mnoho dětí, které by za normálních okolností zemřeli. Ať už se jedná o předčasné porody, léčbu genetický poruch (srdce, imunitní systém, další nemoci). Dle mě je člověk příliš bázlivý, má hrozný strach ze smrti své i děti a vůbec si neuvědomuje, že tohle život není, to je přežívání pod neustálým strachem. Věci se budou muset změnit, jinak nepřežijeme jako druh, věda, nevěda.