Jak to tak čtu, tak mají pravdu i požitkáři fosilních motorek, i nadšenci elektriky. Obojí má svoje. Já vloni vyměnil svou letitou CB500 za ZERO SR a zpět bych nešel - rozdíl je propastný. Jezdím do práce vzdálené 40km, okresky a přes celé Brno. Dojezd v tomto režimu 200km, čistě ve městě bych dal 240km, jen na okreskách tak 170km (pochopitelně dalo by se ujet i jen 130km na plný výkonc, ale to bych byl brzy omotaný na druhém sloupu...). Je neskutečně rychlá (se mnou 0-100 za 3,5s), hbitá v provozu, bezúdržbová, nesmrdí, nic z ní nekape, zvuk vydává díky karbonovému řemenu jak kosmická loď ze Star Wars, chodci mě slyší jen když je klid, s auty nemám problém, svítí dobře a v kolonách už nechávají mezeru, nemusím si ji vynucovat tůrováním. Na CB500 jsem najel 90 000km, na ZERu 11000km. Prostě v garáži ji vezmu, zapnu klíček a vyrážím, do práce, za nákupem, někoho dovézt. Není to o tom ji v sobotu leštit a seřizovat a v neděli obřadně vyjet na projížďku, v tom je ten rozdíl, je to pracant i pila pro radost. Elektrice zdar 