Tak už i Harley-Davidson bude elektrický. Na stovku zrychlí za 3,5 s a ujede 177 km na jedno nabití [CES]

Názory k článku

neilz  |  08. 01. 2019 18:12  |  Microsoft Windows 7 Chrome 71.0.3578.98

na elektrickou budoucnos dopravy se hodne tesim

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (27)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
dolph1888  |  08. 01. 2019 19:22  |  Microsoft Windows 10 Firefox 64.0

Tak ten dojezd je čiré zoufalství. Jinak motorka bez spalovacího motoru = žádná motorka. Musíte, já musím, cítit tu sílu pod nohama, jak si pěkně přede než zabere a jsem fuč.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
09. 01. 2019 00:14 | Microsoft Windows 10 Chrome 71.0.3578.98

No zvláště u rychlých motorek platí, že hlučný řev motoru je zároveň dobrý bezpečnostní prvek - auta na kilometry daleko o ní ví S tímhle tedy bude opravdu lepší jezdit podle předpisů

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
nameless1  |  09. 01. 2019 06:22  |  Microsoft Windows 10 Firefox 64.0

177km v městském provozu, elektriky mají v městském provozu spotřebu nejnižší, tj. v reálu bude tohle maximálně na ježdění do práce :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Protonic  |  09. 01. 2019 09:32  |  Microsoft Windows 10 Firefox 64.0

Elektrickej komár, skoro za 700tis. No neberte to.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luooo  |  09. 01. 2019 17:27  |  Microsoft Windows 7 Firefox 64.0

Vtipné komentáre ľudí čo na motorke v živote nesedeli. Naháč nie je motorka na dlhé trasy ale na vybehnutie na kávičku, takže nechápem čo onanujú niektorí nad dojazdom, ktorý je úplne v pohode. Motorka je o pocitoch a pocit zrýchlenia a brutálneho krútiaceho momentu je niečo čo autíčkari na koktáviách nepochopia.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Walker (novy)  |  10. 01. 2019 12:09  |  Microsoft Windows 7 Chrome 71.0.3578.98

Jak to tak čtu, tak mají pravdu i požitkáři fosilních motorek, i nadšenci elektriky. Obojí má svoje. Já vloni vyměnil svou letitou CB500 za ZERO SR a zpět bych nešel - rozdíl je propastný. Jezdím do práce vzdálené 40km, okresky a přes celé Brno. Dojezd v tomto režimu 200km, čistě ve městě bych dal 240km, jen na okreskách tak 170km (pochopitelně dalo by se ujet i jen 130km na plný výkonc, ale to bych byl brzy omotaný na druhém sloupu...). Je neskutečně rychlá (se mnou 0-100 za 3,5s), hbitá v provozu, bezúdržbová, nesmrdí, nic z ní nekape, zvuk vydává díky karbonovému řemenu jak kosmická loď ze Star Wars, chodci mě slyší jen když je klid, s auty nemám problém, svítí dobře a v kolonách už nechávají mezeru, nemusím si ji vynucovat tůrováním. Na CB500 jsem najel 90 000km, na ZERu 11000km. Prostě v garáži ji vezmu, zapnu klíček a vyrážím, do práce, za nákupem, někoho dovézt. Není to o tom ji v sobotu leštit a seřizovat a v neděli obřadně vyjet na projížďku, v tom je ten rozdíl, je to pracant i pila pro radost. Elektrice zdar

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Johny.Metal  |  10. 01. 2019 16:54  |  Microsoft Windows 10 Chrome 71.0.3578.98

respektuju nározy všech, tady je můj - HD si člověk kupuje kvůli kultu značky, který je daný principiálně: dvouválec, typický zvuk kvůli společné klice, burácení a vibrace motoru
elektromotorky můžou být ok na utilitární ježdění, možná i na sportovní použití, až se vychytá spousta problémů (přehřívání, dojezd, dobíjení), ale na "kochačku" za burácení dvouválce to nikdy nebude, když chybí ono burácení

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor