Takhle budou vypadat auta v roce 2030, ukazuje Lexus. Se zavazadly pomohou drony

Názory k článku

dolph1888  |  26. 10. 2019 18:01  |  Microsoft Windows 10 Firefox 71.0

Neuvěřitelné je, jak se dnes neustále prezentují představy, sny příštích desetiletí. Není neobvyklý rok 2030 (zde), 2040, 2050 (EU má v malíku), 2100 (mrtvá vodní planeta — moře neskutečně stoupne a zahubí vše až po hranice ČR ).
> Takže pokud má být ochrana klimatu, vůbec přírody myšlena vážně, těžko bude někdo v roce 2030 vlastnit soukromě podobné vozy, těžko je někdo v době emisní neutrality vyrobí = jak, prstenem z Arabely? Pokud ano, znamená to, že dnešní alarmisté bojující proti klimatu bojují prohraný boj, jen jim to ještě nikdo neřekl.
> K pohonu, tak pokud vím, tyto luxusní rychlé elektromobily mají sice dojezd 400 - 500 km, ale v ekorežimu, kdy je možná rekuperace a baterie není agresivně vybíjena (o teplotu nejde, tu řeší už Tesla), dojezd při zmíněných 200 km/h odhaduji někde na 170 - 200 km maximálně (což není ani na pořádné zazávodění na okruhu). Takže než tyto představy, bych chtěl vidět nějaký nový typ „bateriového modulu” a především dojezd při maximální rychlosti, při agresivní sportovní jízdě, na kterou přece jsou tyto vozy stavěny ne?
> Možná by nebylo od věci také vždy připomenout, že díky značné hmotnosti vozu a uložení baterie, jsou eSupersporty limitovány v jízdních vlastnostech a chovají se prakticky jako auta s motorem uprostřed, což není ideální.
> K zamyšlení 2,4t slona nechávat pokaždé při vybití baterie nebo poruše odtahovat (na volnoběh zapomeňte) je určitě super ekologické, zrovna tak, jako častá, nutná údržba vozovky, protože ta hmotnost v součtu u všech budoucích eVozů jí dá parádně zabrat (silničáři nálepky eko nikde na svých vozech a technologiích nemají).
Poznámka: Doporučuji si najít recenze třeba k Porsche Taycan Turbo S, při dynamické jízdě je prý lepší nepočítat s dojezdem nad 100 km, při skoro 94 kW baterii!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 10. 2019 09:33 | Android Chrome 77.0

Vtipný v kontextu s tím, když jsem v 10ti letech koukal, jak budou auta vypadat v roce 2020 , a zvlášť ty sedačka musíš být extrémně pohodlné...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Arctia  |  27. 10. 2019 10:08  |  Microsoft Windows 7 Firefox 52.0

Tak pro rychle vysazeni splujezdce budou ty dvere skutecne velmi ucelne.
O omezenem prostoru nebo nehode ani nemluve...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jinej Michal  |  27. 10. 2019 12:15  |  Macintosh OS X Safari 12.1

Predstava, ze v lednu, behem snezeni, nekomu na nastoupeni ci vystoupeni z druhe rady sedadel otevru, me naplnuje pocitem, ze to fakt chci [ironie]...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek.  |  27. 10. 2019 12:56  |  Macintosh OS X AppleMAC-Safari 5.0

Už druhý "koncept" LEXUSu s přepážkou mezi řidičem a spolujezdcem.
Fukuiči byl vždycky sebestředný magor, ale evidentně si neuvědomuje že tímhle firmu připravuje o významnou část prodejního potenciálu v USA - no k čemu by byl mamánkovi kundolap, když by si ho nemohl nechat za volantem vykouřit?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dpcstb  |  27. 10. 2019 17:57  |  Microsoft Windows 7 Firefox 70.0

nieje to krok spat? ked uz od roku 2000 tu mame lietajuce auta

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Neurotic  |  27. 10. 2019 20:22  |  Microsoft Windows 10 Firefox 69.0

Nebylo by ekologičtější a levnější vyrobit auta kam se ta zavazadla vejdou? V opačném případě navrhuji ten zavazadlový dron rozšířit o prostor pro lidi, aby nemuseli tím autem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor