Neuvěřitelné je, jak se dnes neustále prezentují představy, sny příštích desetiletí. Není neobvyklý rok 2030 (zde), 2040, 2050 (EU má v malíku), 2100 (mrtvá vodní planeta — moře neskutečně stoupne a zahubí vše až po hranice ČR ).
> Takže pokud má být ochrana klimatu, vůbec přírody myšlena vážně, těžko bude někdo v roce 2030 vlastnit soukromě podobné vozy, těžko je někdo v době emisní neutrality vyrobí = jak, prstenem z Arabely? Pokud ano, znamená to, že dnešní alarmisté bojující proti klimatu bojují prohraný boj, jen jim to ještě nikdo neřekl.
> K pohonu, tak pokud vím, tyto luxusní rychlé elektromobily mají sice dojezd 400 - 500 km, ale v ekorežimu, kdy je možná rekuperace a baterie není agresivně vybíjena (o teplotu nejde, tu řeší už Tesla), dojezd při zmíněných 200 km/h odhaduji někde na 170 - 200 km maximálně (což není ani na pořádné zazávodění na okruhu). Takže než tyto představy, bych chtěl vidět nějaký nový typ „bateriového modulu” a především dojezd při maximální rychlosti, při agresivní sportovní jízdě, na kterou přece jsou tyto vozy stavěny ne?
> Možná by nebylo od věci také vždy připomenout, že díky značné hmotnosti vozu a uložení baterie, jsou eSupersporty limitovány v jízdních vlastnostech a chovají se prakticky jako auta s motorem uprostřed, což není ideální.
> K zamyšlení 2,4t slona nechávat pokaždé při vybití baterie nebo poruše odtahovat (na volnoběh zapomeňte) je určitě super ekologické, zrovna tak, jako častá, nutná údržba vozovky, protože ta hmotnost v součtu u všech budoucích eVozů jí dá parádně zabrat (silničáři nálepky eko nikde na svých vozech a technologiích nemají).
Poznámka: Doporučuji si najít recenze třeba k Porsche Taycan Turbo S, při dynamické jízdě je prý lepší nepočítat s dojezdem nad 100 km, při skoro 94 kW baterii!!
Názor byl 1× upraven, naposled 27. 10. 2019 16:39