baseballteam
baseballteam
3. 2. 2024 • 15:17

No hlavně, aby po shlédnutí tohoto videa si někdo nezačal myslet, že vlak dává na přejezdu přednost autům!

Adam Vágner
30. 1. 2024 • 13:12

Jsem myslel, že hlavní problém je v tom, že ve chvíli, kdy strojvedoucí vidí auto, už to vlak obvykle nestihne ubrzdit. A teď koukám, že se mu vlastně jenom nechce nebo co. Zase jsem o něco chytřejší.

P3p3k
P3p3k
30. 1. 2024 • 11:47

Je to celkem reálné, i rychlost vlaku odpovídá 😀

Trooper77
30. 1. 2024 • 9:26

Hlavně, že do půlky 16-ti sekundového videa nacpali reklamu 🙁3-[:-O

single
30. 1. 2024 • 9:04

To je vidět na první pohled, že je to uměle vytvořené.
Kdyby to bylo skutečné, na přejezdu by stál kamion.

Michal Tribulik
30. 1. 2024 • 8:48

kde se to dá stáhnout ? :-/

Miroslav Legutko
Miroslav Legutko
30. 1. 2024 • 6:54

Brzdící padák a brzdící raketové motory. Na to už ale přišli v minulém století u raketové techniky 🙂

Pindulin
30. 1. 2024 • 0:11

Proč takovou věc vůbec někdo objevuje, když to vůbec nedává smysl? Jednak je to dávno objevený a pak mi teda nepřijde, že by vlak brzdil 20m jako auto. Nebylo by lepší dát třeba kamery na přejezdy? Přejezdů je sice hodně, ale ještě jsem neslyšel, že by se auto srazilo s vlakem mimo přejezd a navíc všechny velké přejezdy už kameru mají a umělá inteligence rozpoznávající předměty na videu stojí na azure pakatel, ne? Kdyby pak nahlášený výskyt kontroloval operátor, tak by stačili dva lidi v kanclu na celou čr. Vidím to tak, že jsem teď někomu zkazil práci a jinému zase ušetřil hromadu peněz za blbosti.

milanc
29. 1. 2024 • 23:57

Máme superpočítač a neumíme vyrenderovat video v dobré kvalitě (na dnešní poměry). A ano, nastavil jsem v místním přehrávači max. kvalitu 1080p.

Názor byl 1× upraven, naposled 29. 1. 2024 23:58

q ?
29. 1. 2024 • 18:28

Naše realita se také chová jako simulace. Když se tam dole, v kvantovém světě na něco podíváme, tak teprve poté se vytvoří. Když se přestaneme dívat, je to znova rozmlžené.

Jozef Lenin
29. 1. 2024 • 18:19

Jsem rad, ze se statni prachy vyuzivaji efektivne. Mysleno ironicky. "Vyvíjejí totiž prototyp bezpečnostní jednotky, která pomocí stejných technologií, které najdeme v prvních autonomních automobilech, zavčas zjistí třeba blížící se vůz k nechráněnému přejezdu a zastaví vlak." - tohle je u zeleznic v CR nesmysl, vlak ma xx tun a opravdu nezastavi na 50m. V CR existuji nechranene prejezdy kde masinfira vidi prejezd par sekund pred tim nez pres nej prejede a to pak opravdu nezastavi bez ohledu na to jake cidla mu do vlaku daji. Resenim jsou chranene/signalizovane prejezdy a komunikace vlaku s prejezdem at v dostatecne vzdalenosti ridici vi ze jede vlak.

Democratic
Democratic
29. 1. 2024 • 17:58

.. někdo, pls, kdo by "umně" dokázal vyzdvihnout hlavní rozdíl mezi path a ray tracingem .. ? thx

Určitě si přečtěte

Články odjinud