No, tříkolka znamená plížením vpřed při zvlněné trase. Nechápu, proč nejde o čtyřkolku.
Spomínam na trojkolku z mistra Beana.
a vlezou se dozadu tři dětské sedačky?
Ano a dopředu můžete dát psí boudu 😀
Předražené, dvoumístných tuk-tuků je na českém trhu plno za cenu 150-200 tisíc. Z rozdílu ceny ujedu 200 000 km při nabíjení ze zásuvky. Také ta konstrukce asi kamionu neodolá, že?
Moped kamionu odolá? Přesto lidi mopedy kupují 😉
Za jinou cenu.
Cena je moc vysoká, souhlasím. To bych si raději pořídil elektrický skútr BMW CE 04 za cenu kolem 350 000 Kč a myslím že bych s ním užil více zábavy 😉
Názor byl 1× upraven, naposled 11. 11. 2024 12:01
Kamionu neodolá, ale zasejc máš jistotu... máš to jistý.
Názor byl 1× upraven, naposled 11. 11. 2024 17:10
Bude prodáváno jako motorka a ona to opravdu je motorka, odeklovaná.Se 3 koly...Užitná hodnota motorky.
Pro mně super, o motorce či skútru již nějakou dobu uvažuji 😉
Za 600 tisíc až milion?
Velorex.
tak je to hnusné ale priznajme si to aj prvý iPhone bol hnusný a nepodporoval ani MMS a MP3 zvonenia a ludia si ho ajtak kúpili lebo ludia kúpia aj hovno v plechovke, ak sa na to spraví poriadna reklama. ja rozmýšlam, že začnem predávať 0.3dl plechovky s nápisom "Voda z Vodovodu" bude to stáť 15 euro. a jebnutí slováci si to kúpia. Ide len o to použiť virálny marketing:stačí zaplatiť - par reklam na YT v TV pár Yotuberov a hráčov na twitchi- komparzistov ktorí sa postavia doradu pred obchod- platených diskutérov ktorí sa budú hrať na bežných ľudí, ktorí vás budú otravovať príspevkami typu "že si ty ešte vodu z vodovodu nedržal v ruke?"- potom pridať nejaké štúdie o tom že ludia čo pijú vodu s vodovodu v plechovke majú väčší úspech u opačného pohlavia- zaplatiť pár redaktorov komerčných webov ktorí budú isať PR články bez označenia
Názor byl 1× upraven, naposled 10. 11. 2024 22:05
A s benzínom to nebude? Predsa len batérie dosť horia a dobre horia :)
v UK sa v 1970s také trojkolky predávali Reliant Robin sa to volalo toto je asi novší model 😂
https://cnn.iprima.cz/drasticke-selh...d=41471185
Jo. Tohle určitě vyjde 😂
Fuj. To sem se lek
Názor byl 1× upraven, naposled 10. 11. 2024 14:32
Nevim, zda je 3kolka nej napad, ale vypada to skvele. Otazka je cena :)Ja bych treba pro snizeni odporu pouzil jeste povrch bublinkova folie nebo golfovy micek a nebo kuzely, do kterych je pousteno teplo z kabiny pro ohrev vzduchu kolem. Samozrejme blbe by se to umyvalo :)Navic bych pridal smerovku, ktera by sla pouzit i jako s. panel. Zadni kridlo uz to v podstate ma. A pak uz jen vrtuli a kridla :) Ale, smerovka by mohla stabilizovat, kdyz to ma jen jedno zadni kolo.A co by mozna bylo zajimave, tak pridat postranni kridelka ala delfin. V postapokalyptickych filmech by to pak slo pouzit k rozparani zombiku nebo konkurencnich vozu. Ale, jinak by to slouzilo spis k odlehceni vozu a opet ke stabilizaci v primem smeru
Já ale potřebuju něco s čím můžu na silnici takže ohledně futuristického vzhledu bych naopak ubral. Všeho moc škodí 😉
Uz ten začátek je mimo. To ze casto jezdím v aute sam, jeste neznamena, ze tez nepotrebuji vzit nekdy rodinu na vylet.Nez vlastnit (a platit pojisteni a dalnicni znamku atd. pro) dve auta, tak je ekonomictejsi vlastnit jen jedno rodinne auto...
Tak doufám že si nikdy nepořídíte motorku neb by to bylo proti vašemu přesvědčení 😉
Ty jsi mimo. Podle sebe soudím ostatní?
Vejde se do standardního parkovacího místa?
Za mě má zajímavý futuristický design, ikdyž mi přijde zvláštní, není to nejhorší a je to opravdu vizuální změna. Parametry mi přijdou OK a co jsem nečekal je cena, ta je opravdu slušná. Těším se co přinese rok 2025 za nová elektroauta. Ne že byych chtěl nahradit všechny spalováky, ale elektroauto má prostě něco do sebe. Stačí se týden projet a nahradíte jím i svůj osmiválec. ;)
Dá to 0-100 za 4 sekundy a pak brzdí provoz na německé dálnici, zajímavé.
Názor byl 2× upraven, naposled 10. 11. 2024 00:06
U elektromobilů klasika. Na stovce za 4 sekundy. 400 koní výkonu a top speed kolem 150-170.Buďme rádi, že jedou víc jak 130.😁👍🏻😅
Jen se nebojte, v EU či přímo EK připravuje omezení rychlosti u vozidel na 130km/h.
Ekologické vozidlo? Neriešia sustainabilitu? Ako chcú recyklovať tie kompozity. Je to síce moderné, ale aj výroba a aj recyklácia je extra problematická z hľadiska uhlíkovej stopy, a tým aj udržateľnosť použitých materiálov na jeho výrobu. Jednoducho povedané, niektoré použité materiály nie sú recyklovateľné jednoduchým spôsobom a vytvárajú veľkú uhlíkovú stopu (fotovoltické panely, kompozitné skeletové materiály a pod.).
To si nemůžu pořídit ani jachtu? Ta je ze stejných materiálů 😀
Já si myslim že by to měli dělat ze sušeného celeru.
"Jak se tam do toho vlastně leze, prosím vás?" – "Jako za kulomet, paní, přikrčit a mírně zaklonit …"
Velorex s futuristickou kapotou? 😃 Tak proč ne, ale cena je příliš vysoká.
Tohle je zajimava poznamka. Napada mne, co pouzit nejakou univerzalni ovalnou kostru, vejce a to obalit konstrukci, na kterou natahnou neco platno pro lepsi odpor vzduchu. Vejce o statni sasi by resilo bezpecnost a teplo v kabine i v zime.Jenze, to se dostavame do oblasti motokar :)
Názor byl 1× upraven, naposled 10. 11. 2024 10:50
Tak přesně takto si představuju auto budoucnosti. Elektrická SUV ať se jdou bodnout.
Auto má být hlavně užitečné. Naložit ženskou, děcka, psa, bágly a vyrazit na výlet, na dovolenou,... potom má dojezd 1300km smysl. U takové zbytečnosti jako je tohle by stačil dojezd 200km, aby s tím mohlo pár ekofanatiků dojet do neziskovky a zpátky. Jídlo a nákup jim potom "ekologicky" doveze kurýr v naftové dodávce, nebo se ekologicky teleportuje do nejbližšího výdejního něco-boxu.
Tak podle vás je asi zbytečnost i motorka - nenaložíte na ní ženskou, děcka, bágly a psa 😀
A kamion je zase zbytečnej, protože je na výlet s rodinou k Mácháči moc velkej? Tohle dezolátní smýšlení se někde učí, nebo se s takovou mozkovou poruchou musí člověk narodit?
Auto budoucnosti bude pokaždé jiné. Objednáš a něco přijede
Je to elektrická kapotovaná motorka. Za 100 000 by to byla dobře dostupná alternativa. Takto je to drahá pojizdná rakev.
Naprosto správně, jako první mě při pohledu na tento hadraplán napadlo, že bych v tom rozhodně nechtěl bourat.
To je zase clanek tvl. Dojezd je informace pro hloupe fosilni obcany. Takze pro 90% mistnich ctenaru. Ostatni zajima spotreba, rychlost nabijeni, kapacita a typ baterie.Ach jo
Možná by je mohla zajímat i velikost zavazadlového prostoru, jestli se tam vejde kočárek, lyže nebo kolo. Nebo jestli se to bude vyrábět i v užitkové verzi, případně i jako kombík? 😉
Pockej… ty bys v ty rakvi vozil deti v kocarku?Moje reakce byla predevsim mirena na marketing automobilek, kde se hraje prim na nabijeni a dojezd, coz je v pripade dnes jiz bezneho elektra naprosto bezna vec a je to jakoby byla pulka prezentace auta zamerena na automaticka svetla. Je to tim, ze mezi nami zije vetsina hlupaku…
Automobilky dělají k elektromobilům nějaký marketing? Pokud ano, tak podle prodejů elektromobilů se asi docela míjí účinkem. K tomuhle by šlo možná připojit kočárek jen na nějaké tažné zařízení místo přívěsného vozíku. Ale asi by musel být také hodně futuristický a aerodynamický, aby se jeho při tažení moc nezkracoval dojezd ... 😉
Hele delaj. Kdyz si vyhledas oficiální webovy prezentace u skody, renaultu nebo kterykoli znacky co ma nejaky novy elektroauto, tak 7/10 slajdu jsou o nabijeni. Podle me je to blbost, protože tech informaci na internetu je tolik, ze kdyz to nekdo do ted nepochopil, tak ho nejake obrazky od prodejce jak stastna rodina nabiji u luxusního baráku nepřesvědčí. Misto toho se udava dojezd, coz je fakt jedno jestli je to 450, 550 nebo treba 700km. Jedno to teda neni a ja bych radeji koupil auto s dojezdem 450 km nez 700… ale zase za jakych podminek a to se prave v tech prezentacich neuvadi. Krasne to ukazuji cinska relativne lacina ev s velkou baterkou, velkym dojezdem, ale brutalni spotrebou a pomalym nabijenim. On je pak totiz fakt rozdil, kdyz si clovek muze nabit auto z 230V zasuvky za noc a mit realny dojezd 400km nebo resit brutalni spotrebu a pomale nabijeni. Take zalezi na typu baterie a jejích vlastnostech, nabijecich krivkach atd. Ale ne… marketing automobilek ma za cil cpat od marketaku jejdicich ve fosilech lidem jen dojezd.
"ja bych radeji koupil auto s dojezdem 450 km nez 700"- no tak to si kup daciu spring, ta pro tebe bude úplně nejvíc nejlepšejší, dojezd 225km, prostě parádní bomba!
Kdybych neměl elektrický auto a potřeboval jsem druhý auto pro sebe, tak si koupím Renault 5 nebo klidně tu Dacii.Já bych měl u takovýho auta raději dojezd plácnu 250 s LFP než 700 s NCA. Reálně s malým autem najedu 99% tras do 200km od baráku na jedno nabití a mnohem raději budu moci lépe využívat celou baterku, budu mít mnohem levnější a lehčí auto, menší spotřebu, větší zrychlení, rychlejší nabíjení kilomentů a nebudu muset řešit pravidelné vybíjení velké baterky. To je jako koupit si iPhone s tou necvakávací powerbankou. Jistě, máš telefon co nevydrží dva dny ale pět dnů, ale máš na tom hrb a je to těžký jak cihla... takže ve výsledku mají skoro všichni iPhone tak jak ho vyrobili.
Názor byl 2× upraven, naposled 11. 11. 2024 11:37
Pokaváď jezdiš kole komína, máš de nabíjet a bavi tě to, proč ne...Já jezdím štreky a jsem ekolog. Takže ne.
To je zvláštní, v diskuzích každý jezdí štreky, ale statistika tvrdí opak. Kolega má pravdu, buďme za něj rádi, že má rozum (nechce 2,5t obrovskou mrdku na ježdění kolem komína) a nebude nám smrdět pod nosem. Moc nechápu tu negativu vůči EV a těm co si ho koupí. Místo aby jsme jim děkovali, jako těm co mají FVE a TČ, tak do nich furt někde rýpe.
Děkuji všem majitelům EV že jim musím ze svých daní přispívat. Opravdu, ale opravdu upřímně děkuji...... statistika je dobrá věc https://youtu.be/QMAJNfRBDag?si...jiiwvz8vgb
A na co Vám nevadí přispívat z daní? Mě teda vadí skoro většina.
Každý máme svoje oblíbence. Dotace na elektromobilitu pro mne představují debilitu takového kalibru že překročily všechny meze. Chápu že ajeťák v tom může vidět další zajímavou hračku, ale já jsem ajtí jen okrajově. Mimo jiné jsem i technolog, a salonní ekolog, a tohle mi prostě vadí. A to nemůžu napsat "sere", protože jsem slušňák a taky by mi to mohli smazat.
Rozumím, za mě osobně je EV super věc (svezl jsem se a už spalovák nikdy nechci). Pokud jste salónní ekolog a umíte počítat do deseti, tak Vám to taky musí být jasné. Chápu, že to není pro všechny a stále je to drahé. Ale to je jak s prvními mobily ve formě kufříku za 70k, to se do pár let změní. Když už nějaké dotace tak to technologie, která za mě aspoň má smysl a je ekologičtější (fotovoltaika/elektroauta/zateplení/tepelná čerpadla...). A narovinu, zatím ani na jedno z nich jsem dotaci nečerpal, vše jsem si hradil ze svého (možno FVE bude).
Pro případ, že by se přece jen někdo rozhodl k té motorce v článku připojit kočárek coby přívěs, by možná bylo vhodné, kdyby předtím viděl film Hračičkové a kočárek z r. 1973 (např.: https://www.csfd.cz/film/675197-hr...a-kocarek/ ). Tam tuším nějací kutilové vyrobili kočárek ve tvaru formule, který by k tomu aerodynamicky mohl pasovat ... 😉
A proč vy moderní ekofašisti vůbec lezete na tyhle diskuze plné hloupých občanů? Nemáte vlastní ekofašistické diskuze, kde se budete navzájem plácat po zádech a ujišťovat se, jak jste lepší než my ostatní..?!
Dojezd je pro občany, kteří taky chtějí někam dojet a nechtějí na cestě trávit zbytečně dlouho, tvl.Rychlost nabíjení nikdy nedosáhne rychlosti tankování, o dojezdu elektrických ještěrek nemluvě, a tím je to všechno dané.
Prilis male, osklive, vystredni, na opravu drahe. Ale proc ne, jezdilo by to skoro zadarmo.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.