Tento designový skvost vypadá jako jeden kus materiálu. Jedná se ale o zajímavý šroub

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.

01. 11. 2021 23:44

Jako nápad zajímavé, ale moc praktické mi to nepřijde. Když vidím, jak nasazuje ten klíč, kdy to logicky netrefí napoprvé... prostě to musí logicky poškrábat. Je celkem jedno, jestli ej to hliník nebo chirurgická ocel. Na druhou stranu, jak často s tím člověk bude manipulovat, tak po dotažení holt vždy přeleštit. Ale myslím, že i dnes existují lepší a jistě levnější způsoby řešení.

30. 10. 2021 14:40

Využití pouze v kosmických technologiích, kde povrch musí být hladký, aby se dal čistit donekonečna. Ve vesmírných stanicích bují a roste kdejaký nepříjemný mikroorganismus a plísně. Precisní rovný povrch by ušetříl kosmonautům párátka a kartáčky, kterými musí denně něco vyčistit. Šroub jednou zašroubovat a je vystaráno.
Na Zemi využití asi ne, snad jen v jídelnách věznic a blázinců, aby je to nelákalo ukrást

30. 10. 2021 13:25

Nápad super, blbé ale je, že to jde snadno zkopírovat. Tak snad toho stihne vyrobit a prodat tolik, že se mu zaplatí vývoj Polští a čínští nábytkáři již stříhají ušima

29. 10. 2021 18:08

No a nebylo by jednodušší a praktičtější udělat ten šroub o dva milimetry nižší a plácnout na něj magnetickou krytku? :D

29. 10. 2021 18:05

Tak nějak si myslím,že to IKEA ještě chvilku nezavede.

29. 10. 2021 10:18

Jako prototyp na představení na YT dobrý, ale do reálného nasazení velký špatný:
1. Aby spoj nebyl vidět, tak bude potřeba extrémní přesnost opracování -> takže drahé precizní stroje, pomalá výroba a velká zmetkovitost.
2. pokud by se to mělo používat častěji, tak se ty přesné plochy stejně ošoupou a hrany začnou být vidět