MrMysak
MrMysak
18. 5. 2024 • 12:47

Tak to je tedy sila, v jedne z pocatecnich vet, udela autor clanku hrubku... "z" "s"

Petr Basa
4. 5. 2024 • 14:32

Tak tohohle se fakt bojím. Ať si ten nesmysl klidně vyvíjí, ale jak mu mohli dovolit, nechat to testovat na řidičích v běžném provozu?! Asi je nás fakt dost. Vždyť je to nebezpečné. Doufám, že ta evropská pravidla nikdy nezbaví řidiče plné právní odpovědnosti za řízení vozidla.

Názor byl 1× upraven, naposled 4. 5. 2024 14:34

Jozef Kostelansky
Jozef Kostelansky
1. 5. 2024 • 20:27

Kvůli absenci lidarů systém Tesly nevzbuzuje u mně důvěru. Znám Muskovy argumenty proti lidarům, ale nesouhlasím s nimi. Spoléhat se jenom na kamery nepovažuji vůbec za rozumné řešení. Zvláště v situaci, kdy by lidary a další radary mohly sloužit na potvrzení toho, co vidí kamery. A také na zobrazení toho, co kamery vidět nemohou...
V tomhle směru se s nadějí koukám spíše na čínské výrobce...

Petr Zaloha
23. 4. 2024 • 19:18

Tesla je super auto i bez FSD. Kdo nechce aby stroj ridil za nej, ten si FSD kupovat nemusi nebo ho nemusi zapinat. Ale pitomci postavi na kritice FSD kritiku na celem aute. No borci, co jineho. A pritom si nemuzou dovolit poridit ani nove auto.

Petr Ježek
23. 4. 2024 • 9:22

Nic pro mne. Řídím sebe a svá auta sám. Nejsem naprogramován používat cizí autonomní řízení.

Moi Monami
22. 4. 2024 • 14:58

Zlepší to náladu. Jak slyším Tesla a průlomové, usměju se. Fandím ji, ale to už tu bylo tolikrát..

L J (Lumír Jasiok)
22. 4. 2024 • 9:25

Takze, stale uroven autonomie 2(.5). Zadna L3, L4, L5 se nekona, stale za chybu a havarii nese odpovednost ridic. Uzasny uspech Elona po 8 letech vychloubani se, ze uz pristi rok prijde Tesla s plne autonomnim rizenim.

Katikakus
Katikakus
22. 4. 2024 • 9:20

Nejnovější verze FSD přinesla "automatické zaměřování obrubníků". Bohužel však ne, aby se jim auto vyhlo, ale naopak, aby je při zatáčení trefilo:😀
https://m.kangnamtimes.com/tech/article/79594/...

Veolw
22. 4. 2024 • 9:13

Je to uplne k nicemu. Jezdil jsem s Teslou a mel jsem z toho dozoru nad vozidlem vetsi stres nez kdybych to ridil ja. Proste se mi porad hlavou honilo jak to asi ted vyhodnoti. Tijhle asistenti jsou nepredvidatelni. U Hondy se mi napr. stalo zo ze mi najednou prudce zabrzdila v rychlosti 80Km/h s tim ze vzhodnotila tu situaci tak ze muze dojit ke kolizi. Normalne jsem zustal sat behem chvile na miste. Kdyby auto za mnou nereagovalo tak je z toho nehoda. Ale je super ze se na tom pracuje. Vnimam to jako pokrok a cestu k necemu uplne samostatnemu.

trader-krakra
22. 4. 2024 • 7:50

Konečně někde popsány rozdíly mezi Autopilotem a FSD.

Pindulin
22. 4. 2024 • 6:59

Fascinuje me, jak si nekdo mysli, ze za rizeni nebude zodpovědný. Spis vznikne pojisteni pro fsd nez ze by nejaka firma vzala za 99$ vse na sebe. Kdyz jsem psal mysli, tak jsem to trochu prehnal. Spravne melo byt: vysype pismenka ze svy tupy hlavy…

Shal
21. 4. 2024 • 22:50

Vážně si ještě někdo myslí, že Ohlášení Robotaxi na 8.8 je jenom nějaký Muskův trik na posílení akcií Tesly? Netvrdím, že 8.8 to spustí, ale můžou prezentovat přesnější plán na přechod na plnou autonomii bez dohledu. Spočátku nejspíše Level 3, kdy auto bude řídit většinu času, ale na složitějších úsecích vyzve řidiče k dohledu. A krátce na to Level 4 Robotaxi na vymezeném území.Tesla právě zlevnila FSD, aby motivovala k nákupu co nejvíce lidí kvůli sběru dat

Mi.Chal
21. 4. 2024 • 21:34

Hezké, ale proč to auto jede většinu času v prostředním nebo levém pruhu?

N8GD
21. 4. 2024 • 20:31

Vypadá to hezky

yorg
21. 4. 2024 • 20:26

Už Tesla bere plnou odpovědnost za provoz auta s FSD? Ne? Tak ať se s tím jsou vyfotit a raději drží zobák.

spectra
spectra
21. 4. 2024 • 20:04

Ak by som si Teslu kvôli nejake vlastnosti kúpil, tak to bude táto. Určite by som chcel auto, ktoré s mojou malou asistenciou bude jazdiť samo.

voltaren
21. 4. 2024 • 19:41

"vydělat obrovské peníze"
no jó, nič iné nie je dôležité 😀 😀 za peniaze všetko 😀 svet beží oproti definitívnej skaze 😀 😝

Aleš Jirásek
21. 4. 2024 • 17:50

Tady si nekdo neporadí ani z pravopisem

Net.Xtreme
21. 4. 2024 • 15:55

Takže to pořád nefunguje 🤣
Kdy už Musk konečně vezme odpovědnost na sebe a nechá “řidiče” odpočinout?

Názor byl 1× upraven, naposled 21. 4. 2024 15:56

Vlastimil Holeček
21. 4. 2024 • 15:36

Za rychlejším vývojem FSD je jednoznačně teslácký superpočítač Dojo, který spustili minulý rok. Nebyli prostě schopni trénovat umělou inteligenci dostatečně rychle.
A co se týká ceny FSD, není se čemu divit. Vývoj je pekelně drahý a velmi klopotný, Tesla několikrát FSD zásadně přepracovávala.
Před ještě nějakými pěti lety, jsem nevěřil, že by se podařilo v nějaké dohledné době automatické řízení realizovat. Rychlý vývoj umělé inteligence dramaticky mění kde co.

mdgarf
21. 4. 2024 • 12:55

odpovednost je porad na ridici😀
tak snad jich moc nepujde sedet😀

Určitě si přečtěte

Články odjinud