Tesla prodává ocelové kladivo CyberHammer. Spíše než na stavbu zamíří do sbírek a s násobnou cenou na eBay

Kromě aut a robotů prodává Tesla i více či méně zajímavý merch. Některé jsou obyčejné a od konkurence se liší pouze logem, jiné jsou opravdový bizár, nad kterými zůstává rozum stát.

Vzpomínáte si na premiéru Cybertrucku? Šéfdesignér Tesly Franz von Holzhausen vzal obří kladivo a vší silou praštil do ocelových dveří, aby demonstroval jejich odolnost. Chvíli nato přišel ještě slavnější moment, který dostal trojúhelníkovité auto do médií po celém světě – Franz hodil ocelovou kouli proti údajně nezničitelnému oknu a rozbil jej.

Zmíněnou kouli si koupit nemůžete, ale kladivo ano. Jmenuje se Tesla CyberHammer, není stejné, to na pódiu bylo oranžové s trochu jiným tvarem, zato dostanete logo Cybertrucku a jako by fixou načrtnutý tag FRANZ.

Klepněte pro větší obrázek
Tesla CyberHammer

Kladivo je z nerezové oceli, je necelých 80 cm dlouhé a váží 5,4 kg. Jde o limitovanou edici 800 kusů, každý je očíslovaný a v krabici je přiložený certifikát. Tím je patrně určen účel produktu – spíše než těžká práce na stavbách poslouží CyberHammer jako cenný sběratelský kousek.

Tesla to ze začátku podpořila tím, že kladivo šlo koupit pouze za 35 000 bodů z referenčního programu – takové body typicky získávají influenceři, přes jejichž odkaz si někdo koupí Teslu. Když si youtubeři a spol nakoupili, Tesla přepnula na běžné peníze a CyberHammer už je k mání na eshopu za 700 dolarů.

Tequila

Začněme zvolna alkoholickým nápojem, na kterém byla jednoznačně nejzajímavější jeho ručně foukaná skleněná láhev ve tvaru blesku. Uvedení tequily avizoval Elon Musk již v roce 2018, na trh se však dostala až více než dva roky poté. Jednalo se o limitovanou edici čítající 420 kusů, přičemž na každé lahvi bylo vyryté její číslo.

Klepněte pro větší obrázek Tesla Tequila

Jedna lahev obsahovala 750 mililitrů destilátu se 40% obsahem alkoholu. Dle specifikací se jednalo o nejvyzrálejší a nejkvalitnější tequilu, která zraje v dubových sudech jeden až tři roky a měla by se vyznačovat výraznou chutí, vůní a sytou barvou. Cena rozhodně nebyla lidová, ale odpovídala exkluzivitě produktu – v době uvedení stála jedna lahev 250 dolarů, tedy při tehdejším kursu asi 6 810 Kč. Přesto se celá edice velmi rychle rozprodala.

Diskuze (9) Další článek: Když pevné disky byly malé jako mince. Našli jsme v šuplíku podivuhodnou relikvii

Témata článku: , , ,