Tesla se chlubí: naše modely 3, S a X jsou podle testů tři nejbezpečnější automobily ze všech

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 35

Názory k článku

avatar
14. 10. 2018 08:53

Graf s potlacenou nulou? Dal uz asi nema cenu cist, tohle at si pouzivaji ekonomove, cio jeste presneji spekulanti.MP

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
13. 10. 2018 22:07

No taky záleží hodně na metodice. Třeba u IIHS už to taková bomba není.
https://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicle/v/te... ...
Ve small overlap front to žádný zázrak není a u IIHS jsou na tom třeba Audi lépe.
Tesla S podle tohoto testu také blbě svítí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
13. 10. 2018 16:34

Ked okolnosti nepraju, tak rapidne klesa deklarovana bezpecnost. Nedaleko mojho bydliska vystrihavali hasici pani spolujazdkynu a najvaznejsie zranenie jej urobila nejaka plastova lista, ktora jej zranila rameno a krk.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  12. 10. 2018 18:11

NHTSA už velmi dlouhou dobu měří sprint na 400m v km/hod zaokrouhlené na km/hod.Jednotliví závodníci už ale mají dávno přesnější údaje a rozhodli se o nich konečně promluvit. NHTSA připouští, že je v měření 100 let za opicemi.Máme tedy dvě možnosti, dál se spoléhat na měření NHTSA, nebo na měření jednotlivých sportovců.Vyberte si 😂

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
12. 10. 2018 15:52

pekne simulacie. kedy sa takeho niecoho dockame v hrach? :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
12. 10. 2018 14:53

Výsledky nezpochybňuji, ale onanovat na tech webu nad zpevněnou podlahou auta díky bateriím je vážně moc. Ale ještě horší je neoznačit článek jako placenou reklamu.
Jediné co chápu je teslu, která se snaží zachránit před zdrcující konkurencí audi, bmw a mb, kteří jsou ve všem lepší a brzo ji zničí (v audi už začali).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (9)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
12. 10. 2018 13:33

Šel jsem na tento článek jen proto, abych viděl co zase vyzvrací Katikakus.
Nezklamal, chlapec nenávistná…

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
12. 10. 2018 09:46

je to celkem logicke, pokud by se pri nehode porusila baterie ktera je vpodstate pod celim prostorem pro jezdce tak by byl z auta neco jako turbogril proto musi byt odolnost mnohem vetsi nez u ostatnich aut

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
12. 10. 2018 09:43

Ve skutečnosti to bude nejspíš z hlediska statistiky ještě o něco bezpečnější. Takový elektromobil totiž doplňuje energii mnohonásobně déle, než auta se spalovacími motory. Při takovém delším čekání během dobíjení, kdy elektromobil nemůže jezdit, bude určitě riziko dopravní nehody mnohem menší nebo dokonce nulové. Což by se asi mělo projevit i ve statistikách z reálného provozu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
12. 10. 2018 09:43

Nechci tady Svedkum Elonovym kazit radost takhle po ranu, ale autor by si mel informace overovat, kdyz uz je zverejnuje s nekolikadennim zpozdenim a NHTSA uz stihla na Muskovy pohadky zareagovat:
https://www.autoblog.com/2018/10/10/tesla-safest-c... ... EDIT: autor clanek na zaklade meho prispevku aktualizoval, ted nemam vyhrad. To je zaroven odpoved okopavacum kotniku jako -drb- a Ervin nize.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
12. 10. 2018 08:17

gratuluji tesle k vynikajicim vysledkum

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor