Jaroslav Reznik (Rezza)
Jaroslav Reznik (Rezza)
28. 5. 2023 • 9:38

"Tesla Model Y je malé SUV." - no, opravdu to není malé auto. Je to hrozná kráva 😀. V zúženích na dálnici je potřeba jezdit v pravém pruhu, protože se zrcátky je širší než 2,2 metru.

Antracit
Antracit
28. 5. 2023 • 9:24

Gratulace Tesle i jejím akcionářům. Tesla Model 2 co se brzy začne vyrábět v Giga Mexico úplně změní automobilový trh. Sbohem dinosauři. Nestihli jste to o pár let.

Pindulin
27. 5. 2023 • 18:33

Takze se tesla dostala mezi totalni hnusy pro chudy corollu a rav4 😆 fakt nechapu, ze tolik lidi na svete je schopno totalne ignorovat design a radeji koupit jistotu.

Jozef Lenin
27. 5. 2023 • 18:16

Nevim odkud vychazi nazor motor1, ale pokud se podivam na jato dynamics tak nikde neni nic o tom ze by tesla y byla nejprodavanejsi model auta na svete. Je tam specificky clanek o EU https://www.jato.com/tesla-model-y-becomes-eur... kde tesla predbehla dacii. Vsechny ostatni servery uvadejici tuhle informaci vychazi z clanku na moto1. Pokud se podivate ale na jine zdroje, treba https://www.carscoops.com/2023/05/tesla-model-y-bec... tak tesla y je v poradi treti a ne prvni. Cekat jakoukoliv kontrolu informaci od autoru zive necekam.

jvvj
jvvj
27. 5. 2023 • 16:08

Uvidíme jak Tesla ustojí únik těch 100GB dat o vyhýbání se opravám...

Katikakus
Katikakus
27. 5. 2023 • 12:21

PR má Tesla zmáknuté výborně. A na jednodušší novináře i čtenáře to opravdu funguje. Palec nahoru.
Již v loňském roce jsme jenom tady četli hned několik článků o rekordních prodejích a válcování konkurence. Když jsem pak koukal na celoroční prodeje, Tesla nebyla ani v první dvacítce. Holt, umění hry s čísly.

Martin Prokop
Martin Prokop
27. 5. 2023 • 8:46

Tedy Tesla opět použila to co minulosti. A to že papírově prodeje vozu přesunuli do určitého kvartálu, nebo dokonce konkrétního měsíce. Jestli to je důvod PR, daně a vykazováním hospodářských výsledku, netuším.Ale už to tady bylo. Zatím tady tady je rozhodně jezdí víc Toyot, než nějakých Tesel, které vzhledem k cenovému stropu nikdy nemůžou mít zatím celosvětovou většinu.Jinak jako vždy na tom je otazník, je rozdíl Tesla prodala a koncovým zákazníkům bylo dodáno. Časově se to totiž někdy neshoduje.

Názor byl 1× upraven, naposled 27. 5. 2023 08:47

trader-krakra
27. 5. 2023 • 8:02

Překvapení
Ale zajímaly by mě prodeje podle automobilek.

Henry Ford
26. 5. 2023 • 19:48

Nějaký nadšenec v Číně pro Nio byl rozmrzelý z jeho prodejů a ptal se známé proč si koupila Y. Rychlé dodání, levnější, větší.

armykcz
26. 5. 2023 • 19:08

Tak dobry na to, ze uz to podle nekterych 10 let praska...

JiDrozd
26. 5. 2023 • 17:33

Většina velkých značek vyrábí hned několik konkurentů tohoto jednoho modelu. Takže porovnáváte jablka a hrušky.
Je to stejná logická chyba "médií", jako když je "iPhone nejprodávanější smartphone na světě", ale ve skutečnosti je to jen proto, že Apple vyrábí málo modelů.

Tojevono
26. 5. 2023 • 17:26

Velká gratulace.Již kvůli tomu, že Tesla přináší novou produktivitu výroby.
Známe pojmy jako gigacasting, ... .
A nyní jsem zvědav na produktivitu nové továrny v Mexicu pro 4 miliony aut, kde má Tesla rozjet Unboxing manufacturing process.

Poslední Skaut
Poslední Skaut
26. 5. 2023 • 16:16

V roce 2024/2025 by mohla Tesla mít obsazenou první a druhou příčku. Tesla model 2 bude jistojistě prodejní trhák.
Nějak se ty prognózy na krach Tesly nenaplnily.:)

Určitě si přečtěte

Články odjinud