434579909
15. 6. 2024 • 19:44

Klobouk dolu pred Elonem, narozdil od konzervativnich koncernu jako je VW mysli na zakaznika a neustale hleda cestu, jak optimalizovat vyrobni naklady a snizit prodejni cenu. Tady u nas a vubec v cele EU obchodnici hledaji duvody ke zvyseni ceny jak nejvice to je mozne.

Názor byl 1× upraven, naposled 15. 6. 2024 19:44

Jaroslav Bachan
15. 6. 2024 • 6:50

No a nebude to tím, že Tesla začala konečně pořádně vyrábět a plnit předobjednávky nasbírané za několik let?

Walkeer_CZ
14. 6. 2024 • 16:29

Jak je to vubec mozne? Vzdyt zdejsi experti a automobilovi odbornici porad dokola tvrdi, nebo spise tvrdili, ze tesla je tesne pred krachem, ze ty auta maji mizernou kvalitu, ze to je cely podvod, ze to vubec nedava smysl, ze elektromobily nikdo kupovat nebude, ze tesly porad hori a pod. a pod. A najednou ma Tesla nejprodavanejsi auto na svete. Tecka. Jestlipak si vsichni tesla hateri dokazi priznat, ze se hodne mylili, nebo budou dal ignorovat realitu a fakta? uvidime :)

peter.mlich
peter.mlich
14. 6. 2024 • 14:30

Protoze nezahrnujete cisla z Ciny :) Kup si teslu za 1.500.000 nebo skoro totez z Ciny za 250.000 :)

palocx
14. 6. 2024 • 13:34

u tesla skoro je a teprve může být bomba autopilot
pokud by T před 1-2 lety začala
klidně bokem
klidně pod jinou značkoudělat i spalováky tedy diesel, benzin
koupil bych a držel nějaké akcie
ale
#co2 sekta by je min. z části opustila 😀 3-[ 3-[

trader-krakra
14. 6. 2024 • 12:04

Tesla má prej desítky tisíc aut na skladě, vzhledem k počtu prodaných kusů je to pakatel.

Martin Prokop
Martin Prokop
14. 6. 2024 • 11:47

Nebo taky onu statistiku jde podat tak, že Tesla nemá ani čtvrtinu prodaných aut v první desítce, zatímco Toyota je přes 50% .
Jinak by mě zajímalo jako vždy co reexporty, co předběžné registrace a kolik procent z toho jsou i reklamace. Ale to se neříká, pač to dělá ošklivá čísla. : )

Názor byl 1× upraven, naposled 14. 6. 2024 13:28

Markoff
Markoff
14. 6. 2024 • 11:12

takze z prvej desiatky je 8 aut japonskych a 5 od toyoty, to celkom dobre zapada do tej novej studieNearly all major car companies are sabotaging EV transition, and Japan is worst, study findsAside from Tesla, only Mercedes and BMW have EV production forecasts that align with the IEA’s updated 1.5°C scenario which requires 66% of all new car sales to be EVs by 2030.“Toyota, with a Performance Band score of D, remains the lowest-scoring company and is found to be driving opposition to climate rules in multiple regions.” says the report.https://thedriven.io/2024/05/14/nearly-all-maj... a preto som fanusik Toyota a vlastnim jej akcie radsej nez u bubliny Teslabtw. pekne demagogicky titulok, ked budete mat znacku s pat a pol modelmi, tak je pomerne jednoduche sustredit hlavnu pozornost nakupujucich na jeden z tych 5 a pol modelov oproti klasickym znackam, ktore maju desiatky modelov a rozriedia sa tak navzajom, radsej ukazte ako si ta vasa slavna Tesla vedie v podielu na trhu, tam to uz asi take horuce nebude. Ked sa pozrieme na podiel autoznaciek na trhu, tak sa tam uz nejaka bezvyznamna Tesla vobec neobjavuje v prvej desiatke, ale na 9-tom mieste najdete BYD.https://www.statista.com/statistics/316786/global-... plus ked uz pride na samotne modely tak viac doverujem Statista nez nejakemu zdroju v clanku, podla Statista vedie Tesla Y s 1.15M len s tesnym naskokom pred Toyota Corolla s 1.13M predanych kusov, co je pravdepodobnejsie nez tie predaje RAV4https://www.statista.com/statistics/239229/most-so...

Názor byl 2× upraven, naposled 14. 6. 2024 11:18

Tojevono
14. 6. 2024 • 11:02

Jaké dotace?
Jde to i bez nich, Model Y nyní zlevnil v Německu o 6000.Standard Y začínal na 55 000€, nyní je za 38 900.

TrSek
TrSek
14. 6. 2024 • 10:41

Jsem zvedav na kluky z autoforum.cz. Ti musi mit dneska depku.

yorg
14. 6. 2024 • 10:18

Rok 2023 byl rokem, kdy byly ve světě ještě dotace s výhledem, že se budou rušit a dále nebudou. A nekup to, když se to ostatní (často nemajetní) na podstatnou část ceny složí. 🙂

Názor byl 1× upraven, naposled 14. 6. 2024 10:18

Určitě si přečtěte

Články odjinud