Klobouk dolu pred Elonem, narozdil od konzervativnich koncernu jako je VW mysli na zakaznika a neustale hleda cestu, jak optimalizovat vyrobni naklady a snizit prodejni cenu. Tady u nas a vubec v cele EU obchodnici hledaji duvody ke zvyseni ceny jak nejvice to je mozne.
Názor byl 1× upraven, naposled 15. 6. 2024 19:44
No a nebude to tím, že Tesla začala konečně pořádně vyrábět a plnit předobjednávky nasbírané za několik let?
Asi tezko kdyz dodavala asi tak 10x rychlejc nez tradicni automobilky. Tucson cekacka 10mesicu. Nissan to same defakto
Jak je to vubec mozne? Vzdyt zdejsi experti a automobilovi odbornici porad dokola tvrdi, nebo spise tvrdili, ze tesla je tesne pred krachem, ze ty auta maji mizernou kvalitu, ze to je cely podvod, ze to vubec nedava smysl, ze elektromobily nikdo kupovat nebude, ze tesly porad hori a pod. a pod. A najednou ma Tesla nejprodavanejsi auto na svete. Tecka. Jestlipak si vsichni tesla hateri dokazi priznat, ze se hodne mylili, nebo budou dal ignorovat realitu a fakta? uvidime :)
Inu, nevím jak my fosilové, ale tohle o Y píšou elektromobilisti:https://fdrive.cz/clanky/tesla-zverejnila-v... 😀)))))))))))))))) takže skvěle načasovaný článek o minulém roce 😀)))))))))))
Se klidne muzeme pobavit ke konci roku 2024… tesla mela relativne dobra cisla kvuli dotacim, kvuli nucenym nakupum ze statni sfery, atd. 2024 je pro teslu spatny rok a diky cine bude jeste horsi.
keď máte dohromady 5 modelov nie je žiadny veľký úspech ze jeden z nich dotovany ešte k tomu vládami bude mať relatívne veľké predaje, aj keď vaša výroba je úplne irelevantnapozrite si radšej trhový podiel tesla kde nie je narozdiel od BYD ani v prvej desiatke
Rouhači rouhačská, přestaň se rouhat! 3-[
S tou skoro automatizovanou all in one tovarnou Gigafactory? Naopak, Tesla musi mit vyrobni naklady nizsi nez ma konkurence krome Ciny.
Protoze nezahrnujete cisla z Ciny :) Kup si teslu za 1.500.000 nebo skoro totez z Ciny za 250.000 :)
Cože? Máš internet?
Tesla ma nejprodavanejsi auto na svete. Tecka. To je samozrejme vcetne ciny, kde se podtstatna cast toho Modelu Y vyrabi a prodava.
najpredávanejší jeden dotovany model auta oproti ďalším nedotovanym priečkam a aj to len tesne pred Toyota Corolla
u tesla skoro je a teprve může být bomba autopilotpokud by T před 1-2 lety začala klidně bokemklidně pod jinou značkoudělat i spalováky tedy diesel, benzin koupil bych a držel nějaké akcie ale #co2 sekta by je min. z části opustila 😀 3-[ 3-[
Tesla má prej desítky tisíc aut na skladě, vzhledem k počtu prodaných kusů je to pakatel.
Nebo taky onu statistiku jde podat tak, že Tesla nemá ani čtvrtinu prodaných aut v první desítce, zatímco Toyota je přes 50% .Jinak by mě zajímalo jako vždy co reexporty, co předběžné registrace a kolik procent z toho jsou i reklamace. Ale to se neříká, pač to dělá ošklivá čísla. : )
Názor byl 1× upraven, naposled 14. 6. 2024 13:28
Reexporty ani předběžné registrace se nekonají, protože Tesla nemá dealery ale distribuuje si to sama a vůz registruje jako prodaný až když ho převezme koncový zákazník, včetně kompletního papírování.
předběžné registrace ti tu vysvětlili a ty reklamace jsou momentálně na úrovni jiných automobilek. Nevěřím, že tam někdo přiveze káru, co chce vrátit na základě reklamace.O teslách starých několik let se tohle říct nedá a při koupi staršího kusu bych se asi bál a vše si důkladně nechal někým znalým prověřit.
udaje o reklamaciach tesiel a celkovo poruchach nenajdete, kedze napriklad ich neeviduje ani nemecky ADAC tak ako u inych znaciek, kedze ich tesla skryva vlastnou asistencnou sluzbou na opravy, takze sa nikdy nedostanu do statistik ADAC, kde potom tych par zufalcov co ADAC zavola vyzera ze Tesla je najspolahlivejsie auto
Proste se s tim smirte, ono vam nic jineho nezbude. Tesla Model Y je proste nejprodavanejsi auto na svete. Tecka.
Jo, silnice jsou jich plne, to je videt na prvni pohled🙂
Na jednu stranu souhlas, na druhou stranu Ford F-150 (a jeho modifikace) je nejprodávanějším pickupem světa a v Evropě jich taky moc nepotkáte. A když už, tak spíš ty z individuálního dovozu.
Ano je , stejně jako Macbook Air byl nejprodávanější typem notebook . Přesto HP s Dellem a Lenovem prodá o miliony počítačů víc. A v celkových objemech soupeří s Acer Asus.
takze z prvej desiatky je 8 aut japonskych a 5 od toyoty, to celkom dobre zapada do tej novej studieNearly all major car companies are sabotaging EV transition, and Japan is worst, study findsAside from Tesla, only Mercedes and BMW have EV production forecasts that align with the IEA’s updated 1.5°C scenario which requires 66% of all new car sales to be EVs by 2030.“Toyota, with a Performance Band score of D, remains the lowest-scoring company and is found to be driving opposition to climate rules in multiple regions.” says the report.https://thedriven.io/2024/05/14/nearly-all-maj... a preto som fanusik Toyota a vlastnim jej akcie radsej nez u bubliny Teslabtw. pekne demagogicky titulok, ked budete mat znacku s pat a pol modelmi, tak je pomerne jednoduche sustredit hlavnu pozornost nakupujucich na jeden z tych 5 a pol modelov oproti klasickym znackam, ktore maju desiatky modelov a rozriedia sa tak navzajom, radsej ukazte ako si ta vasa slavna Tesla vedie v podielu na trhu, tam to uz asi take horuce nebude. Ked sa pozrieme na podiel autoznaciek na trhu, tak sa tam uz nejaka bezvyznamna Tesla vobec neobjavuje v prvej desiatke, ale na 9-tom mieste najdete BYD.https://www.statista.com/statistics/316786/global-... plus ked uz pride na samotne modely tak viac doverujem Statista nez nejakemu zdroju v clanku, podla Statista vedie Tesla Y s 1.15M len s tesnym naskokom pred Toyota Corolla s 1.13M predanych kusov, co je pravdepodobnejsie nez tie predaje RAV4https://www.statista.com/statistics/239229/most-so...
Názor byl 2× upraven, naposled 14. 6. 2024 11:18
Která část titulku je demagogická?
Tesla Model Y je za rok 2023 nejprodávanější auto na světě.z kontextu vytrhnuty fakt, ako som napisal, kedze ma Tesla minimum modelov ich predaje budu omnoho vyssie nez u automobiliek ktore maju desiatky modelov, ako napriklad Toyota, o com svedci jej zastupenie v prvej desiatke, kedy navyse je rozdiel medzi prvym a druhym miestom uplne minimalny a este by to od tych predajov chcelo odratat dotovane auta a porovnavat len nedotovane, inak porovnavate hrusky a jablka a za zdroj si beriete investora tesly, uplne smiesna doveryhodnostnabuduce zase napisete ze Tesla je podla statistik ADAC podla asistencie pri poruchach najspolahlivejsie a zabudnete dodat ze majitelia tesly pouzivaju vlastne asistencne sluzby a tak logicky ADAC volat nebudu a tak sa v statistikach ADAC vobec neobjavia ich poruchy
Názor byl 1× upraven, naposled 14. 6. 2024 15:30
Takže je to vytržený fakt, protože nabízejí malý počet modelů? Lol 😃. Kdo chce být tedy v soutěži o nejprodávanější model auta, musí prodávat stejný počet modelových řad, jako ostatní? Tady si asi někdo zapomněl ráno zobnout, ne? 😃Zdar Max
no a narozdiel od väčšiny tých áut v tabuľke vám ešte na ten "úspešný" model prispievajú vlády dotáciami, bez dotácií nepredajné
To jsou zase myšlenky. Co třeba Škoda Auto? Celkem 7 modelů (elektrický jen 1) a celkově prodaných 866.800 (za rok 2023).Jen Modelu Y se prodalo 1,23M.Proč to podle vaší teorie nefunguje třeba u Enyaqu? Prostě jen kecy v kleci a články z Autofóra.
Jaké dotace?Jde to i bez nich, Model Y nyní zlevnil v Německu o 6000.Standard Y začínal na 55 000€, nyní je za 38 900.
Prý tam toho mají plné letiště (viz např.: https://x.com/lmn80/status/179941218199... ), a asi je ta sleva pokus, jak takové nadměrné skladové zásoby snížit? 😉
Šířily se drby, že Tesla chce napodzim vydat update Modelu Y. Musk to popřel, ale lidi už odkládali nákupy na novou verzi.
To je obvyklý důsledek dotací. Když jsou dotace, tak se cena nastřelí o zhruba třetinu až polovinu výše, než by byla tržní. Dotace zmizí a cena postupně klesne.
no vsak pretoze v Nemecku zrusili dotacie a uz to tam nikto nekupuje + konkurencia ma lacnejsiu ponuku
Nemá lecinější nabídku, ale prostě vždycky před ukončením dotací všichni nakupují jako diví a po jejich skončení je poptávka nízká, protože kdo jenom trochu chtěl, tak nakoupil s dotací. Tohle není problém Tesly, ale všech výrobků jakéhokoliv druhu.
To je super, jen flotila vozidel proto aby společnost a trh nějak solidně fungoval nemůže stát na vozidlech +50k € , ale musí být i ty v segmentu C do 30k € za hotové. Tedy žádné na protiúčet, úvěr, dotace a podobně...
Jsem zvedav na kluky z autoforum.cz. Ti musi mit dneska depku.
Měli k tomu článek už včera: https://1url.cz/U1JmD
taky jsem koukal a ta slevička vypadá parádně :)
Rok 2023 byl rokem, kdy byly ve světě ještě dotace s výhledem, že se budou rušit a dále nebudou. A nekup to, když se to ostatní (často nemajetní) na podstatnou část ceny složí. 🙂
Názor byl 1× upraven, naposled 14. 6. 2024 10:18
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.