1) vodík má daleko složitější a nákladnější výrobu, údržbu a technologickou stabilitu než elektro = do vodíku se nikdo komerčně jen tak nepustí.
2) U elektroaut jsou v současnosti (podotýkám v současnosti) pouze dva sporné parametry: a) výkon baterií, potažmo dojezd b) ekologičnost výroby auta jako celku.
Celkově si ale musíme vysvětlit pointu, kterou Elon Musk jako vizionář předkládá. Uživatel elektroauta má doma komplexní sofistikovaný solární-eko-elektro systém, který je z větší části autonomní a soběstačný. Proto se nabíjení auta bude realizovat na domácí půdě - tedy žádný Eon apod. Na daleké cesty se potom člověk musí spolehnout na infrastrukturu nabíjecích stanicím které se neustále dynamickým tempem rozšiřují.
Závěrem nutno podotknout, že přechod na elektro nebude a a ni nesmí být skokový, musí to být dlouhodobější a plynulejší proces cca 20-30let. Uvědomte si také, že dnes máte nějaké technologické možnosti, ale zítra jsou nové možnosti o kterých nevíme (recyklace a obnova starých baterií, 10x vyšší výkon baterií, nová generace solárních panelů atd...).