Tvoje "logika" na tom ovšem není o moc líp
Jasně, člověk taky spoléhá čistě na zrak, stejně jak Tesla na kameru, ale ta lidská "kamera" (zrak) nevypoví během okamžiku službu tak, jak se to občas stává elektronice, minimálně máš předem příznaky, že máš se zrakem problém, elektronika ti může vypovědět službu během vteřiny bez předchozích "příznaků". Taky když ti na skle přistane obří lejno, může se člověk naklonit na stranu, aby přes ně viděl na silnici, kamera se asi těžko pohne, ta spoléhá na 100% viditelnost v jednom konkrétním směru ze svého umístění, těžko se nakloní o 10cm doprava/doleva, aby přes ono lejno viděla.
A to jsme ještě neřešili, že ta kamera trpí stejným neduhem, jako lidský zrak. Při snížené viditelnosti (mlha, husté sněžení atd.) ta kamera "vidí" stejné prd, jako člověk, tzn. vlastně přicházíš o jednu z výhod techniky proti lidem, spoléháš pouze na zrak místo na další systémy jako jsou lidar, radar nebo sonar.
Tzn. celý tohle "Tesla vision" má dvě výhody, za prvé je použití kamer v autě levnější, než použít kamery + lidar + sonar (ultrazvuk) a za druhé, bude levnější a zároveň rychlejší i vývoj a trénování SW/AI.