Karel IV. (Pharaon)
Karel IV. (Pharaon)
17. 6. 2025 • 16:33

Pánové, je mi z těch všech komentářů smutno.
Je vidět, že zde nikdo snad ani netuší, že celý vesmír funguje na vibračním a elektromagnetickém principu a že tedy elektromobilita je ta jediná správná cesta (zatím).
Ti, co nejsou po lobotomii ví, že už i na Zemi existují generátory na tzv.volnou energii, antigravitaci, ohyb času a prostoru ...
Z toho vyplývá, že elektromobil VŮBEC NEPOTŘEBUJE akumulátor (jen z nás dělají blbce) - viz Nikola Tesla, 1931, elektrické auto Pierce Arrow s 3F elmotorem a pohonem na VE.
Vlastním od roku 2013 Teslu S a dodnes jezdím jen za ošoupané pneumatiky s původními brzdami i gumičkami stěračů ... 👍
Nikdy jsem neměl lepší auto - a toto pro celohliníkovou karoserii ani nerezaví ...
Takže veškeré pomlouvání Tesly a elektromobility vůbec ukazuje pouze na hluboké neznalosti pisálků.
😪😪😪

jvvj
jvvj
15. 6. 2025 • 9:42

Pokusím se to napsat tak abych nebyl smazán: Automobily z roku 2009 a 2012 od automobilky s problematickou kvalitou výroby, s klesajícími prodeji, v česku prakticky bez servisní sítě prodělaly facelift.Nuže, hádám že zájemci o ně patří mezi velmi výrazné osobnosti s velmi vyhraněným přístupem k životu. Sorry ale, na to se dá jen 😁))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Falkon.Nightsdale
13. 6. 2025 • 23:28

Nejde ani tak o facelift, což je spíš marketingová záležitost, jako spíš o modernizaci.Nicméně je pravdou, že TMS a TMX se tolik neprodávají, obzvlášť ve srovnání s TMY, což má ale prozaické vysvětlení:TMY je relativně prostorný hatchback, který není zvenčí AŽ TAK přerostlý a lze ho tedy používat jako univerzální auto.Oproti tomu, TMS a TM3 mají poměrně zásadní vadu v tom, že jde o sedany a TMX zase v tom, že jde spíš o obludně velký tank…

tuba
13. 6. 2025 • 22:30

cize o 5 taciek drahsi swasticar ... idealne.
BYD je pred teslou jak technologicky, tak aj v predajoch. Uz 2 roky predava viac celosvetovo, predava viac aj v Europe, nehovoriac o Azii. A naskok sa bude len zvysovat.

Flabby
13. 6. 2025 • 14:33

Obecně pořád elektromobily dávají smysl hlavně ve formě levných vozítek typu 3 a Y. Protože největší benefit dávají jako druhé auto na ježdění po městě nebo kolem "komína". Pokud se teda nechcete na dlouhých dálničních cestách uchlastat kafem. 😃 I to je jeden z důvodů proč se nedaří prodávat elektromobily evropským výrobcům jako MB, Audi nebo Porsche. Pokud si kupuju auto za 3-4mil, těžko to bude elektromobil. Vezmu raději MB E nebo GLE s dieslovým šestiválcem.

Pindulin
13. 6. 2025 • 11:49

Bral bych Xko s otocnymi sedadly a treti radou. Bohuzel na to nemam a asi by mi bylo i lito penez, ale rozmazlovat za cizi bych se nechal. Blby na tom je, ze kdyz procitate updaty, tak pro s a x se moc specialnich updatu nedela a vetsinou se zaměřují jen na 3 a Y. To univerzalni dostanete taky, jen ne nic výjimečného. To treba cybertruck dostava porad neco

Názor byl 1× upraven, naposled 13. 6. 2025 11:50

brk77
13. 6. 2025 • 11:35

Zdražit ve chvíli, kdy CEO Tesly po svém nepříliš poveden politickém pokusu stihl naštvat nemalé procento potenciálních zákazníků nejen na svém domácím trhu, je docela odvážné.

Petr Ježek
13. 6. 2025 • 10:45

Tesly jsou jedny z nejlepších elektromobilů, o tom není sporu. Mnohé se u nás sice musely dodělávat po elektronické stránce, ale to je spíš dáno snaho našich lidí mít věci podle sebe než že by to byly nutnosti. Navzdory tomu nepovažuji elektromobily za perspektivní, a to vzhledem k jejich vysoké pohotovostní hmotnosti, vysokým cenám a problémům spojeným se zátěží a výměnou trakčních akumulátorů jakékoli konstrukce. Moje Octávia 3 1.8 TSI váží nějakých 1300 kg, jezdí tiše, za průměrně 6 litrů na sto km a náklady na údržbu jsou minimální a vše je dostupné. Navíc má ergonomické tlačítkové ovládání a nespoléhá na displej. Moje Alfa Romeo 164 2.0 V6 TB Super má sice jedenapůl tuny, ale jezdit s ní a slyšet tlumený zvuk Busso šestiválu je prostě požitek. Jezdí za devět na sto, ale ne v zimě a jen příležitostně, pro radost.

vransen
13. 6. 2025 • 10:00

Celkem nic moc. Navíc ty ceny jsou s přihlédnutím k dojezdu silně nadsazené.

Určitě si přečtěte

Články odjinud