Hranaté je dobré 😉
Ať je to jak je to, až se tu začne prodávat, naseje to spoustu fosilních ovcí, a zběsilé bečení bude po všech diskusích. A to je přeci hezké, že pro ty EV odpůrce pan Musk tuatam něco udělá. Aspoň mohou hýkat o milimetrech plechu, o váze, dojezdu, ceně, o tom jaxiho nekoupěj, jak je lepší okta v čipu....
Ukecals mě, tak já si ho teda nekoupím.
Ona je vůbec šance že by se mohl prodávat? Já myslel že se nedostane přes regulátory
Tak ted je jejich hlavni problem rozjet masovou vyrobu. Ale pokud se to bude dobre prodavat, tak urcite casem prijde "facelift" s ustupkama pro EU.
Facelift pro EU by prý mohl vypadat nějak takto: https://garaz.autorevue.cz/download/file.php... 😀
Nesmi se to prodavat masove a jeste ani to neni jiste. Zatim se k tomu vyjadrili jen lide nekompetentni = novinari.
Sused má Ford Raptor a aj s tým tu medzi ostatnými autami v okolí vyzerá, ako ten s malým pindíkom..
zahradni technika do mesta nepatri, bez ohledu na malyho/velkyho pindika😀
Jako, že ve městě nejsou zahrady, kopce a lesy? Myslím, že minimálně Praha má docela pěkný terén a Lesy města Prahy a i další útvary používají lehčí offroady.Se divím, že jim ventílkoví teroristi ještě neukázali, že si mají Leasy města Prahy pořídit elektrické koloběžky a kola :).Zdar Max
To prijde jenim tem s malou vyplatou. Stat to jako dvojkova ofce, tak to ma kazdej
Ja mam RangeRover a stejne nechapu jak si nekdo muze doupit pickup do mesta. Uz s tim RangeRoverem musim v nekterych podzemnich garazich davat hodne majzla abych se vesel. Ten pickup muze na vetsinu nakupnich center zapomenout.
Ač se rád zajdu podívat na Cybertruck na živo, tak si myslím že Tesla v tomhle segmentu zaspala. Takový Ford F150 Lightning se už vesele prodává a i když né oficiálně v ČR, v rámci EU není problém. A vlastně i do ČR jej na přání doveze dealer Fordu.A jinak souhlasím s tím, že tyto velké pickupy nejsou pro Evropany, chápu jejich smysl v Americe nebo Austrálii, kde člověk žije někde na farmě x-set km od civilizace, případně má nějakou farmu. Nějak si nedokážu představit české farmáře nebo Lesy ČR jak vymění Dustery, za cokoliv podobného F-150 nebo Cybertrucku.😀
Zaspala… spis ford zaspal. Cybertruck je tak o 20 let jinde. Kazdopadne dovoz je problem a bude to asi jako objednavat drive prvni verze surfacu z nemecka a lepit si tam cesky znaky, protoze tady ms hw neprodaval.
Cybertruck hlavně tak nějak není:) Tesla fakt bdí a je 20 let za konkurencí.
Napisem to tak, aby tomu kazdy porozumel. Pinduline kolko tu mas loginov? To ze mas EV je len a en tvoja vec, ale nasilu to nutit kazdemu podla svojho metra "mne to staci tak to musi stacit kazdemu" je totalny kokotizmus! PS: domaca uloha: Otazka A: cesta do Bratislavy ma odomna 520km, za aky cas budem v BA na spalovaku?Otazka B: Za aky cas budem v BA na ele?
Heh, tak na 520km zalezi cim jedes a jak jedes. Pokud nepojedes jak kokot, tak tech 520km na jedno nabiti s Modelem S long range das celkem bez problemu.Ale taky sem zatim spokojenej s dieselem a Teslu si asi nikdy nekoupim ze stejnyho duvodu, proc si nikdy nekoupim iPhone.
Cybertruck se mi postestilo videt nazivo pred par dny - na fotkach vypada vetsi nez ve skutecnosti je (je napr. o 25cm kratsi a nizsi nez F-150, velice znatelne kdyz je postavite vedle sebe), ale i tak to bude na evropske silnice dost neprakticke. Bylo by fajn kdyby tu byla i dynamicka ukazka, takove zrychleni z 3+t auta nikdo neceka 😀
sam musk bude rad kdyz to v EU zakazou😀ve statech to mozna chteji ale teslu tohle auto finančně velmi boli😀
jj, tesla je tesne pred krachem 😀😀😀
Ehm, kazdej novej model (nejen u Tesly, nejen u aut) je ztratovej nez se rozjede masova vyroba a odladej mouchy.
Cybertruck je super a snad by se mohl po počáteční velké poptávce v USA, začít prodávat i v Evropě. Věřím, že Tesla je schopná vyřešit a schválit auto do provozu dle EU regulací, třebaže to bude znamenat nějaké změny v přední části karoserie.Bohužel ikdyž auto vypadá menší, než první prototypy, tak stále bude problém hmotnost, která je 3104kg. Dovolené zatížení je 1134kg. Pokud by jsme v EU chtěli tohle auto řídit se skupinou B, tak dovolené zatížení 396kg bude dost omezující. Možná čekají na to zvýšení celkové povolené hmotnosti pro elektro auta na 4,25t. Pak by to dávalo smysl.
malý řidičák na auto co váží přes 4 tuny? jses po.... ne? Prakticky jakákoli dodávka i s nákladem se vejde do 3,5 tuny. To že někdo stvoří kolos ze kterého nejde vidět a nevleze se na cestu neznamená, že by se kvůli tomu měli měnit regulace
To není můj nápad. Článek např. zde:https://www.irozhlas.cz/zivotni-styl/auto/zmena-h... ...
Bráška tc jaksi zapomněl, že většina moderních SUV má 2.2 tuny s řidičem bez započteného povoleného nákladu. Jak to maj asi udělat s baterkama?Já měl nejtěžší auto 2.3 tuny a řídilo se jak golf, takže v tom nevidím vůbec problém.
Oni nejsou problémy jen větší auta v podobě Dodge RAM 1500, F250 apod., ale je i problém třeba s obytňákama, kde člověk nemůže mít plnou výbavu, protože by se nevešel do 3.5t. Takže se pak musí rozhodovat, zda si do něj dát to, nebo ono, ale už né obě věci. Vtipný je, když člověk trochu přepálí náklad v obytňáku tak, aby mohl jet dál, musí třeba vypustit nádrž s pitnou vodou. Obytňáky v tomto dost balancují na hraně.Pravdou je, že zákon o 3.5t tu platí strašně dlouho a od té doby se automobilový průmysl strašně proměnil (co do kvality, bezpečnosti, jednoduchosti apod.)Návrh na navýšení hmotnosti pro Béčkaře na 4.25t nemusí vypadat ve finále tak strašně a největší radost z něj mají stejně asi majitelé obytňáků.Zdar Max
Podle mě zrovna obytňáky by na Béčko jezdit neměly…Spíš by bylo vhodné udělat kategorii B+, něco jako C1 a D1, ale pro soukromé (nekomerční řízení). Právě pro obytňáky, větší auta do terénu apod.
Proč zavádět další ouředničiny? Jaký má ta přidaná byrokracie smysl? Chápu, proč je Céčko (nebo C+E), že několikatunový, obrovsky dlouhý náklaďák/kamion je potřeba spešl kurz, protože úplně jiný druh řízení, chování, ovládání, kontrola, správa nákladu atd.Ale proč na obytňák, který se z hlediska řízení a kontroly chová jako osobák a váží jen nepatrně víc? To jen proto, že je o trochu větší? Totální nesmysl. Vždyť s obytňákem je třeba si hlídat výšku a trochu více si najíždět, jinak žádná větší změna oproti osobáku.Zdar Max
Zkus to navrhnout a vyrobci a pujcovny obytnaku te ukamenujou, protoze by tim prisli o 99% zakazniku...
Kolega si ho pravidelně jednou, dvakrát do roka půjčuje v půjčovně (dělá se ženou roudtripy). Má i řidičák C, ale říkal, že Céčkový obytňáky vůbec neletí a skoro nikde je nepůjčují + problémy při cestování s tím související.Jinak spousta mých známých přešla z karavanu na obytňák.Zdar Max
3.2mm zaoblení, které vyžaduje EU, neuděláte na 1.4mm nerezovém plechu 😉A co chodci? Pomyslel někdo na chudáky chodce?
A kdyz na ten konec plechu navarite jen prouzek dalsiho plechu razem udelate v klidu zaobleni v pozadovane siri.
Nebo na to plácnete homologovaný kus plastu :).Zdar Max
Doufam, ze to bude jen prvni vlastovka a nakonec se podari auto homologovat ve velkem a ne jen jako individualni dovoz. Nejvic funny me prijdou lidi, co jim vadí ostre hrany a sami preferuji starší vozy bez asistentu. Schvalne se podivejte na ty hromadne nehody na dalnici a jaka auta v nich figuruji… jeste jsem nevidel dva nove vozy v sobe. Vzdy se jedna o nejakou plechovku.
Promiňte ale srovnávat Cybertruck SUV můžete možná tak s tankem, nikoliv se staršími vozy bez asistentů.Cybertruck váží 3 tuny, proti tomu nemá moje Fabia šanci, ať má asistentů bůhvíkolik...a to nemluvíme o chodcích, pro které je střet se Cybertruckem smrtelný i v nízkých rychlostech. Pro Evropu nesmysl.
O smrtelných střetech s chodci jistě máte nějaký podložený zdroj ze kterého vycházíte a není to jenom, že to někdo povídal podle fotky auta, které viděl na internetu.
Pokud se to auto prodává tu chvilku co se prodává, tak naštěstí k těm smrtelným nehodám ještě nedošlo. Jde o to, že pokud vás srazí třeba focus tak to nejspíš přežijete, pokud vás ve stejné rychlosti srazí tank (kde vás řidič ani nevidí) tak nejspíš ne. A to nemluvím o tom, že focus nemá ve předu nabroušený nože
Jakej tank? Pane Bože! Já jsem věděl, že si přesně tímhle komentářem kopnu do majitelů starších Fábií. Také mi jde o bezpečnost, ale ten kdo si dobrovolně koupí starší malý auto snad bezpečnost na dnešních silnicích vůbec neřeší, nebo jí z nějakého důvodu upřednostnil za jiný parametr.Cybertruck je těžký, velký a silný auto. Ale takových je na silnici hromada... ne teda ve všech kombinacích, ale máme tu hromadu aut/dodávek/trucků/náklaďáků, které jsou mnohem nebezpečnější.Souhlasím, že by to nemělo být pro všechny a mělo by to být s řidičákem na náklaďák.Takže ve výsledku jde jen o to, že je to teoreticky nebezpečnější kvůli hranatosti. Za mě je to mnohem bezpečnější než trouba ve Fábii.
Drtiva vetsina tech ostatnich tezkych aut nedokaze zrychlit na stovku za par sekund a na silnicich se chovaji pomerne predvidatelne. Stejne tak je pomerne male riziko, ze se nakladak nebo dodavka rozjede sedmdesatkou na parkovisti u supermarketu.O Cybertrucku tohle platit nebude, obavam se.
Názor byl 1× upraven, naposled 29. 4. 2024 15:43
No jo a co teprv dvaceti tunovej nakladak. Musime je zakazat! 😃
Mě zas nejvíc funny připadaj lidi s názorama jako vy.
Úterý tam zmíněno není, ani rok, tak se uvidí, zda ji tu zítra ukážou:)
Blizsi info reknou az ve stredu
Tak až červen, zase to nestihli:)
Ac mi to auto prijde technicky zajimave, tak vrele doufam, ze na evropskych silnicich nedostane homologaci.
Názor byl 1× upraven, naposled 29. 4. 2024 10:20
Zatim nikdo nedal oficialni stanovisko je to jen domenka vsech medii.
The Cybertruck is unlikely to be sold in Europe, which has a much higher bar for pedestrian safety than the US. One of Tesla’s lead designers said as much in an interview with TopGear Netherlands, blaming the inflexible stainless steel exterior.https://topgear.nl/autonieuws/techneut-van-t... ...
Ano stale jen clanek novinaru. Zadne podlozeni ktere predpisy porusuje zatim neni.
Tak si přečtěte ten rozhovor..."A stále existují nějaké problémy, jak vysvětluje Lars Maravy. Je viceprezidentem automobilového inženýrství ve společnosti Tesla. Lars vidí dva další problémy. „Za prvé, trh s pick-upy v Americe je obrovský a u vás je to jiné. A za druhé: evropské předpisy vyžadují zaoblení 3,2 milimetru na vyčnívajících částech. Bohužel je nemožné udělat zaoblení 3,2 milimetru na 1,4 milimetrovém plechu z nerezové oceli,“ řekl pro Top Gear."
Názor byl 1× upraven, naposled 29. 4. 2024 12:53
Já myslím, že se časem, pod nátlakem správně velkého pytle peněz, nějaká ta výjimka vymyslí. Třeba homologace jako traktor nebo tak něco. Když můžou po Praze vozit turisty pseudohistorický popelnice, splácaný kdo ví z čeho a "homologovaný" v Polsku, proč by tu nemohl jezdit nerezovej tank na baterky?Nijak tomu nefandím, velkejch aut po našich malejch okreskách jezdí už tak dost.
Názor byl 1× upraven, naposled 29. 4. 2024 13:07
Jasně, budou tu individuálně dovezené kusy homologované třeba jako sněžná rolba (takže to budou taková trans-auta 😂)
proc zas pises takovy lzi, kdyz ani nevis co je homologace, nebo schvalne lzes?
Názor byl 1× upraven, naposled 30. 4. 2024 12:09
Larse znam moc dobre takze opravdu nemusim cist kdo to je. A zase jste dokazal ze mate v hlave prazdno. Zamyslel jste se nekdy nad tim zaoblenim plechu ? Mozna to zkuste. Jak rikam rikate kraviny ktere pisou novinari
A ano cybertruck byl skutecne v eu dan na homologizaci. Hned jak reknou vytky tak jo upravej a zacnou prodavat. Fakt tu nemelte ty novinarske domenky. A neschovavejte se za Larse. Ktereho znam narozdil od vas.
Resej zo pravnici tesly v nemecku. Jakmile budou mit stanovisko tak predelaj co je nutne a bude se tu prodavat. Nemaj duvod ho ted ukazovat po cele eu. Kdyz by se tu neprodaval
Nehlede na to ze prvni cybertruck pres IVP uz oficialne jezdi v EU
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.