Zákazníci Tesly si již několik měsíců stěžují na to, že objednané Cybertrucky dostávají v žalostném stavu. Konkrétně špinavé a zablácené, což je vzhledem k jejich vysoké prodejní ceně často zdrojem velkého zklamání.
„Rozhodně to nebylo tak čisté, jak by mělo nové auto – za které jste zaplatili 100 000 dolarů – být,“ postěžoval si deníku The Wall Street Journal např. Bill Walsh, který si svůj Cybertruck vyzvedl v dubnu.
Některé vozy mají zaneřáděnou podlahu a jejich interiéry jsou plné prachu. „Vnitřek byl pokrytý špinavými otisky rukou a v zadní kapse na sedadle řidiče byla dokonce prázdná plechovka od Redbullu,“ uvedl jeden ze členů fóra Cybertruck Owners Club.
Čištění není jednoduché
Jiní naštvaní zákazníci jsou pak přesvědčeni o tom, že si v jejich Cybertrucích ještě před dodáním někdo vyrazil na vyjížďku a následně po sobě „zapomněl uklidit“.
„Ten můj vypadá, jako by projížděl terénem. Bláto na pneumatikách i uvnitř. Ale podle servisního centra tak vypadá většina z nich, protože jsou přepravovány po železnici a kamiony,“ napsal další nespokojenec.
Přestože na první pohled nejde o nic zase až tak strašného, díky polygonálnímu designu dotyčného elektrického pick-upu je jeho čištění časově velice náročné. Problematická je z hlediska údržby i nerezová ocel, na níž je prý vidět doslova každý otisk prstu.