Tesla řeší problémy s Autopilotem. Nezastavuje na STOPkách a bezdůvodně zpomaluje

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 40

Názory k článku

05. 02. 2022 14:34

Nejlepsi je, ze diky nasi milovane EU budou od nynejska podobne nespolehlive technologie v autech povinne a jeste budou protivne na vas houkat pokud je budete chtit opravit v jejich omylu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
05. 02. 2022 11:32

Odebrání licence na výrobu automobilů je na místě.
Zabili už spoustu lidí jen kvůli falešnému egu dementního autisty muska.
Ať se věnuje robotice a mozkovému chipu .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
05. 02. 2022 11:15

"Tesla is issuing an over-the-air update to recall a "Full Self-Driving" (FSD) beta feature that allowed cars to roll through stop signs"... Jaké svolávání? Normální SW update, jakých Tesla dělá desítky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
05. 02. 2022 09:06

Mě zklamala Škodovka. Půjčil jsem si nedávno na 6 dní novou oktávku ve výbavě Style (adaptabilní tempomat a ledky).
Z trasy dlouhé cca 800km mi tempomat nefungoval asi 200km. Prostě stačilo lehce zapršet, špinavé čidlo a nejel přes to vlak a tempomat nešel ani přepnout do hloupého režimu .
Další problém nečekané brždění při předjíždění. Třeba jsem předjížděl kolonu tahačů, dálnice se stáčela doleva a auto při předjíždění najednou začalo brzdit. Asi ty auta v pravém pruhu vyhodnotilo jako překážku. Bohužel, nestalo se to jednou, byl to hodně častý jev. Teď aspoň vím, proč když za někým jedu a předjíždíme kolonu, začne nečekaně bez zjevných příčin brzdit. Není to idiot, jen jede na neschopný adaptabilní tempomat . Najel jsem za těch 6 dní asi 1000km, převážně po poloprázdných dálnicích (tj. naprosto ideální prostředí) a velké zklamání.
Třešničkou na dortu pak byla zpětná zrcátka, která mají blinkr protáhlý až do zorného pole řidiče. Chci se v noci zařadit zpět do pravého prhu na dálnici, dám blinkr, podívám se pro kontrolu ještě jednou do zrcátka a vidím, jak mi do očí bliká světlo. Není to oslňující, jen silně rušivé. Lidé to prý řeší tak, že si ten necelý cm proužek přelepují elektrikářskou páskou. Nechápu, jaký magor mohl navrnout blinkr, co to pálí řidiči do očí.
Efekt přepnutí z potkávaček na dálkové je také na zabití.
Byla zde malá naděje, že další auto bude kokta, ale tohle fakt ne .
Zdar Max

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 02. 2022 22:08

Některé weby občas zveřejňují články, že prý Tesla spoustu zákaznických stížností vůbec neřeší, a nemá prý ani oddělení, které by řešilo stížnosti zákazníků. Jestli ta informace, že Tesla něco řeší, není jen další neobvyklá forma marketingu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 02. 2022 18:50

Klasikcý hate článek na Teslu.Ale mili novináři co tak napsat,že vrchní soud Evropské Unie nařídil,aby Volkswagen odškodnil všechny majitele vozidel koncernu VW,kteří spadali do Dieselgate a podali žalobu?Již je to 4 měsíce a Volkswagen rozhodnutí soud EU stále ignoruje a odškodnit evropské majitele,kteře jej zažalovali prostě odmítá.Vedení VW se tak chová jak největší lidská žumpa.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
04. 02. 2022 14:59

To není žádný problém, prostě se AI začala chovat jako ostatní řidiči...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
04. 02. 2022 12:23

Umělá inteligence začíná být příliš inteligentní a autonomní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 02. 2022 12:11

V Evropské unii Tesla nikdy sama jezdit nebude. Na to jsou ty nahoře tam moc hloupí aby to někdy povolili. Budou klást stále větší blbosti na provoz. Jako to dělají se vším.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
04. 02. 2022 11:04

me by zajimalo jestli vubec vi proc se to deje. Jestli jsou schopni se zpetne dopatrat kde nastal pocatecni problem, nebo k tomu pristupuji jak k cerne skrince a proste prohlasi "no tak zacnem znova trenovat a snad to bude dobry"Opakovatelnost u komplexnich systemu se snizuje, udrzet to pod kontrolou - dobry nastavene logy a nasledne vyhodoceni je problem sam za sebe.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
04. 02. 2022 10:34

Tak AI je chytřejší než aby poslouchala značky. Co má za smysl zastavit na STOP, když vidím na všechny strany a nikdo tam není? V tomto případě taky nezastavuju. Upřímně nechápu proč máme na "dej přednost" a "stop" dvě značky. Vždyť když vidím=nezastavuju a když nevidím=zastavím bez ohledu na to, která značka tam je....Jako většinou ty značky sedí opravdu tak, že STOPka je na fakt nepřehledné křižovatce (kde je fkat potřeba zastavit), ale někdy je ta STOP úplně zbytečně a zastavit není třeba

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
04. 02. 2022 10:25

Njn, AI. Začínám mít pocit, že je tak trochu problém, že těm krámům nikdo nevidí do hlavy. :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
04. 02. 2022 09:38

Prostě se umělá inteligence začala učit od běžných řidičů - ti podobné kraviny dělají ve velkém a nikomu to divné nepřijde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 02. 2022 08:04

Nechápu to jeho lpění jen na kamerach. Lidar je v některých situacích, např v noci, objektivně lepší

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
04. 02. 2022 07:56

Nezastavuje na stopkach, protoze vidi volnou silnici. Asi nema mapu, kde je vyznacena stopka a nema k tomu pridane chovani.
A zpomalovat muze z ruznych duvodu. Letici sacek, listi, stin po letadle, ptakovi, lidi kolem silnice, stin jineho auta...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor