To už tu ale je. Pojišťovny nabízejí levnější pojistné v případě, že si do auta necháte nainstalovat jejich monitorovací krabičku.Zdar Max
Hlavne jsem zvedavej, jestli pojistej autonomni jizdu.
Pojištění na Tesly je brutálně drahé, protože opravy jsou nesmyslně předražené a kolikrát pojišťovna raději vyhlásí vůz jako totálku než ho opravovat.Třeba tohle je 7000USD škoda:https://cleantechnica.com/2018/05/20/heres-what-700... ...
No ja jsem daval Renault Thalia na pojistovnu s identickym problemem a bylo to za 27 tisic Kc. Thalia nejlacinejsi auto na trhu.
Brutálne? Skôr tak normálne. Od 200e u M3 AWD LR mesačne bez bonusov.
Taková sazba je normální třeba pro Porsche 911 😀https://www.thedrive.com/news/23278/report-tesla-m... ...
Nemusíš mi tu dávať nejake linky na články ktoré sa ma netýkajú.Ja som si to zadal do porovnávaca poistenia v krajine kde žijem a auta v podobnej cenovej kategórii pri rovnakých parametroch vychádzajú plus mínus rovnako.
Stejně pochybné jako jejich auta?
Zajímavé je, že tohle normální pojišťovna zvládne i bez tisíce senzorů a online šmírování. Nebourám, mám bonus a malé pojištění, bourám a mám velké. Je jedno v čem jezdím, kudy jezdím a jak často jezdím. Samotný fakt, že nezpůsobuji nehody nádherně do jednoho čísla agreguje styl jízdy, ujeté kilometry, soustředěnost, předvídavost a veškerý ten osenzorovaný balast.
No jo ale az potom co pojistovna vyplati prvni pojistne. Ale vedet to jiz predtim ma pro pojistovny cenu zlata. Akorat tam vidim zneuziti a diktat algoritmu.
Poistenie od Tesly nebude povinne. Myšlienka síce zaujímavá ale v podstate o ničom. Pretože pre existujucich majiteľov, ktorí jazdia na klobúk bude povedzme poistenie lacnejšie ale u nových zákazníkoch žiadne dáta zo senzorov nie sú. Čiže budú musieť mat aj tak nejakú priemernú cenu poistenia a počkať na tie dáta povedzme za rok. A podľa nich potom zvýšiť alebo znížiť cenu poistenia. V podstate co robia aj normálne poisťovne (podľa počtu poist. Udalosti)Elon už dávno tvrdí, že poistenie na Tesly je príliš drahé. Ale silne pochybujem, že to jeho bude citeľne lacjsie.Radšej keby konečne využili tie kamery na 360stupnovy pohľad.
Tesly jsou tak narvané senzory, že by se riskantnost jízdy jistě spočítat dala, ale nebude to jednoduchý algoritmus.Tak třeba prudké zrychlení může být buď zbytečně riskantní (v serpentinách) nebo naopak velmi zodpovědné (rychle vypadnout z křižovatky, co nejrychleji předjet pomalý traktor).
P verzie budú mat automaticky prirážku. Lebo kto si kúpi auto so zrýchlením ako Ferrari aby jazdil ako dôchodca.
Algoritmus je jednoduchý.Necháváš řídit autopilota ==> bezpečná jízdaŘídíš manuálně? ==> velmi riskantní
FSD stojí tuším 7000e. Mohli by za určitý počet najazdených km vracať nejakú tu čiastku späť, poprípade nejaké to nabíjanie na SC zadarmo.Lebo zaplatiť take peniaze a ešte im robiť beta testera môže len fanúšik.
A potom co to Autopilot napere do očividné překážky, jako třeba náklaďák uprostřed dálnice nebo policejní vozidlo na krajinici, tak řidič bude nadšeně platit spoluúčast 😀
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.