Jediný důvod proč klesá prodej Tesly je ten,že už ji už skoro každý má. Stačí se rozhlédnout po parkovištích a silnicích. EU dělá stále jen to co umí nejlépe: Lže si do kapsy.
Jojo a teďkon si ju už aj ten voranžovej pán kupil! Včíl ju už aj osumdesátiletí duchodci budů kupovať! Tomu řikam marketing! Tesla je horký zboži! Kupujtě dokaváď sů!
Esli voni lidi nečekaj na novej model. Na Élona 2.0
Lidi čekaj na novej model. A hodně taky dělají změny dotační politiky jednotlivých zemí.Každopádně by bylo více než vhodné porovnávat i s prodejem všech elektromobilů v daném státě.
U nás naziteslu předběhla škodovka.
Jako, jeste jsem nevidel, ze by nejake automobilce takhle spadly ceny akcii kvuli cekani na novy model 🙂
Většinou jen padají prodeje výběhového modelu, nikoli akcie automobilky.
nj, bodaj by nerastol predaj, ked pindik vykupil vsetky v mene Tesly:P
Prodávaj se tisíce tesel během jednoho dne!https://www.carscoops.com/2025/04/tesla-...d=77806017Sdílejte než to smažou!
Čísla ukazují, že kdo si chtěl Teslu koupit, tak to stejně udělá a maximálně chvilku trucoval, většina prostě jen čeká nový model.
No většina lidí si nekoupí auto na baterky a je jedno jestli to bude Tesla a nebo Škoda a jako bydlící na sídlišti jsem rád - těch metrů prodlužek co by se houpalo u paneláku 😂
Dokud u sídlišť nebudou nabíječky, pak si to moc lidí nekoupí. Nebo ano a budou nabíjet někde jinde, třeba.
Ale nabíječky už i na sídlišti máme - jen v noci obsazené Oktávkou TDI apod. a ta cena u veřejné nabíječky za nabití by se ti fakt nelíbila
Všetko záleží od mesta. Ja som donedávna žil v jednom na sídlisku a Teslu som nabíjal na jednej z mnohých verejných nabijaciek pred panelákom. Nabíjanie 10c za kWh medzi 22-8am.Keď sa chce, tak to ide.
To ano, ale když vás bude na tom sídlišti 100, nebude tam 100 nabíječek. Jasně, nepotřebujete nabíjet každou noc všichni, takže se dejme tomu nějak vystřídáte. Ale furt to není tak, že byste přijeli a za 10-15 minut odjížděli s plnou baterkou a uvolnili stojan dalšímu. Sídliště budou v tomhle ohledu vžycky problém.Nezatracuju EV, v určitých situacích mi dávají velkej smysl. Typicky třeba důchodci, žijící na vesnici a jezdící 2x za tejden na nákup nebo návštěvu do 50 km od domu a mající pár solárů na střeše (ale i bez nich to v pohodě jde). Nebo klidně i na to denní dojíždění ze satelitu do města za prací. Ale človek musí mít barák a svoji nabíječku se svým levnějším tarifem (+ případně pár solárů) na "hlavní nabíjení". A ty veřejný stojany ve městech používat jen v případě nouze nebo poruchy domácího nabíjení.
Ako to funguje, keď ma EV väčšina sa dá už vidieť v Nórsku.
Ale jo, klidně, ale nezapomeňte i na mentalitu lidí.
Vždy budou lidé,kteří nedají na řeči a zkusí elektromobil. A jiní lidé, kteří neuznávají nic jiného, než škoda octavia I na věčné časy.
Jako, uplne nechapu, proc se svj nedomluvi a proste si ta parkoviste nezasituji komplet. Klidne muze byt nabijecka u kazdeho parkovaciho mista, prirazka na elektriku muze byt akorat takova, aby se zaplatily naklady + provoz a vsichni muzou byt v pohode, ne?Kdybych mel nervy na rozjizdeni startupu, tak bych asi zacal nabizet tahle reseni. I kdyz si to teda, podle me, muze udelat kazde svj samo, jestli zvladne trochu ouradovani kvuli pripojce.
Tak já si jdu dnes (polo)novou Y vyzvednout, už druhou :).
Já jich mám už dvě stě.
No a nemuzete si privest elektriku na parkoviste a udelat si tam zasuvky? 🙂
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.