Petr Prochaska
1. 5. 2023 • 17:53

A o kolik se sníží dojezd pouhým stářím baterie?

Jiří Král
1. 5. 2023 • 0:05

Ale že těch 322tisíc musíte najet do pár let což je nereálné tak na to každý skočí 😃
Už vidím tu baterii po 10 letech 😃
Koupí si ji dědeček na stáří která za 10 let najede tak 10.000 km pak mu ve stodole shoří 😃

Martin Prokop
Martin Prokop
30. 4. 2023 • 21:12

A kolik pak je garantovaná životnost a jaké pak jsou záruky?..... Určitě kolik si kupce v Evropě představuje že?

British004
30. 4. 2023 • 20:06

Elon ukradl Československu značku Tesla a měl by Česku a Slovensku zaplatit odškodnení: https://youtu.be/W_eD5Ma87h8...

Martin Jeřábek (panrt321)
30. 4. 2023 • 19:55

To je dobře, 322tisíc je dost a kapacita slušná.

maxdevaine
30. 4. 2023 • 15:23

Toto nechápu, Tesla má tvrdá data, komunitní portály, co si sdílejí data, mají podobná data. Všechny udávají, že medián poklesu kapacity je hodně slušný a odpovídá těm cca 15%. Ale i tak se tu najdou lidi teoretici, co to zpochybňují. Když nevěříte datům Tesly, nevěříte datům uživatelů a nevěříte ani Čechům, co tu mají Tesly s podobným nájezdem, tak už fakt ta Země asi bude placatá.
Zdar Max
PS: Tesly nižších kapacit používají LFP baterie, které mají ještě větší životnost a mohou se nabíjet bez problémů na 100%.

Mysel_1
30. 4. 2023 • 15:11

Tohle tvrzeni je za par let bude stat docela dost penez. Ale ve finale se to muze vyplatit.

kareI
30. 4. 2023 • 14:42

On bude problém spíš s tím stářím než nájezdem. Všechny auta vyrobený Teslou jsou mladší než průměr strojů na našich silnicích...

e-Jirka
30. 4. 2023 • 14:10

240.000 životnost Tesly v Evropě? To v českém vozovém parku teprve sundaváme cedulku "v záběhu" 🤷‍♂️

Net.Xtreme
30. 4. 2023 • 12:57

Tesla už toho tvrdila…

Jozef Lenin
30. 4. 2023 • 12:38

Tesla taky tvrdi ze ma autopilota…

Lukáš Černý
30. 4. 2023 • 12:18

Jako uklidnění zákazníka asi dobrý, ale kilometry jsou jen jedna věc. Další je fyzické stáří. Zase na druhou stranu tu mám notebook se stářím 12let, kde má původní baterka pořád 80% kapacity. A 400plných cyklů. Powermanagement byl nastaven podobně jak v těch autech - tzn nikdy nenabíjet na 100% (nebo jen velmi vyjímečně), ale jen na 75%

Určitě si přečtěte

Články odjinud