Tesla tvrdí, že její baterie na 322 tisících kilometrech ztratí jen desetinu kapacity

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 87

Názory k článku

01. 05. 2023 17:53

A o kolik se sníží dojezd pouhým stářím baterie?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
01. 05. 2023 00:05

Ale že těch 322tisíc musíte najet do pár let což je nereálné tak na to každý skočí :D
Už vidím tu baterii po 10 letech :D
Koupí si ji dědeček na stáří která za 10 let najede tak 10.000 km pak mu ve stodole shoří :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
30. 04. 2023 21:12

A kolik pak je garantovaná životnost a jaké pak jsou záruky?..... Určitě kolik si kupce v Evropě představuje že?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
30. 04. 2023 20:06

Elon ukradl Československu značku Tesla a měl by Česku a Slovensku zaplatit odškodnení: https://youtu.be/W_eD5Ma87h8...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
30. 04. 2023 19:55

To je dobře, 322tisíc je dost a kapacita slušná.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 04. 2023 15:23

Toto nechápu, Tesla má tvrdá data, komunitní portály, co si sdílejí data, mají podobná data. Všechny udávají, že medián poklesu kapacity je hodně slušný a odpovídá těm cca 15%. Ale i tak se tu najdou lidi teoretici, co to zpochybňují. Když nevěříte datům Tesly, nevěříte datům uživatelů a nevěříte ani Čechům, co tu mají Tesly s podobným nájezdem, tak už fakt ta Země asi bude placatá.
Zdar Max
PS: Tesly nižších kapacit používají LFP baterie, které mají ještě větší životnost a mohou se nabíjet bez problémů na 100%.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (32)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
30. 04. 2023 15:11

Tohle tvrzeni je za par let bude stat docela dost penez. Ale ve finale se to muze vyplatit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (9)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
30. 04. 2023 14:42

On bude problém spíš s tím stářím než nájezdem. Všechny auta vyrobený Teslou jsou mladší než průměr strojů na našich silnicích...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
30. 04. 2023 14:10

240.000 životnost Tesly v Evropě? To v českém vozovém parku teprve sundaváme cedulku "v záběhu" 🤷‍♂️

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (9)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
30. 04. 2023 12:57

Tesla už toho tvrdila…

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 04. 2023 12:38

Tesla taky tvrdi ze ma autopilota…

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
30. 04. 2023 12:18

Jako uklidnění zákazníka asi dobrý, ale kilometry jsou jen jedna věc. Další je fyzické stáří. Zase na druhou stranu tu mám notebook se stářím 12let, kde má původní baterka pořád 80% kapacity. A 400plných cyklů. Powermanagement byl nastaven podobně jak v těch autech - tzn nikdy nenabíjet na 100% (nebo jen velmi vyjímečně), ale jen na 75%

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (13)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor