Tesla v Česku zlevňuje až o 23 %. Model Y je levnější než Škoda Enyaq

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 98

Názory k článku

17. 01. 2023 14:19

Redaktor tvrdí že Škoda enyaq je větší než model Y. Tohle je lež, redaktor si ani neověřuje fakta. V tuto chvíli si Enyaq koupí pouze hlupák.Škoda Enyaq iV
Délka 4648 mm
Šířka 1877 mm
Výška 1618 mm
Tesla Y
Celková délka 4 751 mm
B Celková šířka (včetně zrcátek) Celková šířka (včetně sklopených zrcátek) Celková šířka (bez zrcátek) 2 129 mm 1 978 mm 1 921 mm
C Celková výška 1 624 mm
D Rozvor 2 890 mm

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
17. 01. 2023 13:16

Spalováky mašírujou do hrobu a dinosauři skončej ještě dřív než čekali.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
16. 01. 2023 09:50

Tesla to nebude mít v budoucnu nijak růžové, její vrchol už je za námi. Elektrické modely dělá už i taková Dacia, což mě samotného překvapilo. Takže kde je nějaký výrazný benefit Tesly, když si plně elektrické auto můžu koupit prakticky u jakékoliv značky?
Už teď jsou rozdíly minimální a možná tak v SW výbavě, ale naprogramovat nějaké "funkce" není běh na dlouhou trať, jak to vždy bylo s vývojem HW dílu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (18)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
15. 01. 2023 18:56

Ahoj všem. Není potřeba se dohadovat. Jsou věci, které nejsou hned zřetelné. Auta jsou dnes včetně spalovacích drahé. Nových spalovacích jsem měl od 1999 cca 16 (2 v domácnosti). Spalováky jsem si vždy chválil. No, ale jsem koupil BEV a jsem spokojen na základě OSOBNÍ ZKUŠENOSTI! Nekupoval jsem proto abych machroval, nejsem fanatik a držím se hesla pokud nenám vlastní zkušenost nekritizuji. Také pokud mi někdo neplatí mé účty, nemá právo hodnotit mé kroky.
Tesla? Jako jediná automobilka v této pro průmysl těžší době významně roste.
Opět se opřeme o data: 25.1.2023 budou známy čtvrtletní finanční výsledky za 4 kvartál. Za 2022 1,31 mil prodaných vozů, 2021 936 tis, 2020 499 tis. ...
Pokud chcete mrkněte: https://www.youtube.com/watch...
Jinak prosím studujte fakta výhradně z oficiálních zdrojů, na netu je mnoho neprvdivých informací, ale to vy jistě tušíte.
Mějte se a přeji všem nám, ať se nám daří finančně plnit si cíle, třeba nákupem nového auta.
Ps: okolo 2025 a dále bude mnoho dnes drahých BEV plně vybavených vozů k dispozici jako použité od ano bohatších lidí, kteří si je dnes hýčkají v garáž,i a to za již dostupných cen pro další skupinu zákazníků. Ten kdo na to má tak si bude chtít udělat radost novinkou, nemyslíte?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
15. 01. 2023 16:47

Stejně si to nikdo nekoupí, takže marná snaha.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
14. 01. 2023 12:36

Hlavně Tesla spoléhá na Evropu. Asie má svoje auta a na domácím trhu v USA na auta od Tesly, ale obecně na elektromobily tak moc prděj, že je to až směšný. Takže Tesle zbejvá zelektrozfanatizovaná Evropa. Díky ní ještě Tesla nezkrachovala.
Ale je to jen otázka času.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
14. 01. 2023 11:43

Zákon nabídky a poptávky v praxi. Tesle se v posledních dvou kvartálech nepodařilo prodat všechna auta, která vyrobila. Dohromady jde o zhruba 50 tisíc neprodaných aut. Buď mohla snížit výrobu, nebo snížit cenu. Rozhodla se pro to druhé. Nic víc, nic míň.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
14. 01. 2023 11:35

Tesla má suverénně nejvyšší marži na auto. Jestli mě neklame pamět, četl jsem až osminásobně vyšší než Toyota. Proto může snižovat ceny ostošest.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
14. 01. 2023 11:25

Selhávající korporace se snaží o cenový dumping. Vtipné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
14. 01. 2023 10:28

Holt ty elektrický krámy nikdo nechce. Ani zadarmo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
14. 01. 2023 08:13

Kdybych teď někdy koupil Teslu, tak jsem za takový finanční úlet docela naštvaný a vlastně bych byl naštvaný, i kdybych tu Teslu měl i déle, protože tohle se projeví i na cenách ojetin.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
13. 01. 2023 18:28

Spotřební elektronikaStejně jako klesala cena spotřební elektroniky, tak se očekával pokles ceny elektromobilů.
Dle očekávání.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
13. 01. 2023 15:42

Poptavka se propada, prodeje klesaji, auta hniji na parkovistich, konkurence posiluje. Neni divu, ze Tesla musi s cenou dolu.
https://www.tu-auto.com/investors-fret-as-tesla-s... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
13. 01. 2023 15:33

Škoda Enyaq určitě není větší než Model 3.Enyaq:
Rozvor náprav - 2,765 mm
Délka - 4,649 mm
Šířka - 1,879 mmModel 3:
Rozvor náprav - 2,875 mm
Délka - 4,694 mm
Šířka - 1,849 mmModel Y je ještě o dost větší a stojí jenom o 60k více.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
13. 01. 2023 15:15

“ Mladoboleslavský elektromobil Enyaq je se startovací cenou 1 198 900 Kč dražší, ale také větší.”Kde je Enyaq väčší? Model Y ma väčšie vonkajšie rozmery, predný kufor atd.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
13. 01. 2023 14:47

Mohlo by to být to levnější kvůli eventuální výrobě upraveného modelu Y se strukturální baterií?
Viz např.: https://efahrer.chip.de/news/neue-giga-presse-bei... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
13. 01. 2023 14:16

Neslyšel jsem, že by Škoda někdy zlevňovala? Vy jo?
Tak udělám efektivnější linku a zlevním ne? Nebo to je naopak? Udělám efektivnější linku a zdražím? PŘEŽIJÍ TI NEJEFEKTIVNĚJŠÍ.Nazdar!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (17)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
13. 01. 2023 13:55

Eště aby ne. Měl jsem možnost jet firemní pilotní testovačkou škodovky a kdybych měl zvolit tesla vs škoda, tak volím asi teslu. ale jenom proto, že jsem hračička a bavil mě lepší infotaiment a všechny ty features okolo a ne ta tragédie co předvádí lobotomové ze škodovky. Ale manželce a do firmy bych raději koupil škodu, protože to vidím jako lepší auto s větší spolehlivostí a lepší budoucností jako ojetiny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
13. 01. 2023 13:44

Naposledy som uvažoval o kúpe autíčka na baterky keď stálo 120 Kčs, ale mama mi ho nechcela kúpiť, že vraj treba uhlie na zimu. Teraz by som naň aj mal, ale už ho nechcem. Ale aj tak ma ten pokles ceny teší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor
Aktuální číslo časopisu Computer

Jak surfovat anonymně

Test přenosných projektorů

Kompletní srovnání DDR4 a DDR5

Jak vyčistit počítač od špíny a prachu