Jak přesně SW řešení pomůže (Tesla Y 2023) např.:
1) aby všechny kapky a vůbec voda na víku neskončila vždy v kufru?
2) aby lícování mezi blatníkem a dveřmi nebylo 14 mm nahoře a u prahu pouhých 6 mm?
3) aby těsnění čelního skla skutečně těsnilo, aniž by po mytí v myčce neskončila voda nejen na palubní desce?
4) aby plastová ochrana prahu proti kamínkům skutečně fungovala a ten zvlněný kus plastu, který v prahu nesedí, konečně plnil svou funkci?A to nechávám být takové "drobnosti" jako kastlíky, nebo ruční opravy laku, které jsou velice nepovedené. Opravdu by mě zajímalo, jak přesně výrobní nedostatky vyřeší úprava SW. Tedy rychle se vrátila a jezdí tu svou trasu okolo komína v Leafu. Pro mě (narovinu) elektromobil v současném stavu není použitelný, protože zkrátka nemá dostatečný dojezd a neumím si představit ztrácet čas nabíjením, protože většinou je vůbec problém všechno stihnout. Nemluvě o spěšných výletech pro potřebný materiál např.: prásklo to do špitálu a pro řídící přepínač se musí na otočku do Mannheimu (dodání trvá zabere i 3 měsíce a v ČR prostě nejsou), tak šup 1288 km na otočku. Než se situace zlepší natolik, že EV zvládnou 1300 km s plynem hodně dole, zůstanu u 2.5 litrového SkyActive, protože ten může dojet i na stavbu (pravda, nabíjecí stanici tam budou, až se zapojí), potom se přesunout do X, Y, Z a ještě sprintovat z Plzně do Zdib (Hager), než zavřou, protože ten materiál je zkrátka potřebný (nepřišel, přišel vadný, je tam změna..). A když situace dovolí, tak na některých úsecích Autobahnu jí přišlápnu přes 190 km/h, abych trochu nahnal čas, jinak jí držím na 130 km/h, sem tam trošku překročím, ale neumím si představit, že bych se měl courat někde mezi 90-100 km/h a pak nabíjet, to bych se vrátil možná druhý den dopoledne. Problémem EV fanatiků je zaslepenost, která vidí jen svou verzi vidění světa. Takových jako já moc není, ale pracovní den si nikdo nenechá nabourat nesmyslným prostojem při nabíjení a nenabije se to rychleji, než natankuji plnou a vypiju si kávu na benzínce. P.S.: Ještě k prahům, když jsme Y 2023 zvedli na zvedáku, na prazích a podvozku nebyla sebemenší známka o nástřiku ochrany proti posypové soli a kamínkům, jak je běžným zavedeným zvykem u každého vozu.