Tesla znovu mění ceny. Model 3 atakuje milión, Model Y přidává delší dojezd

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 249

Názory k článku

05. 05. 2024 09:56

Máte prosím někdo zkušenost s koupí ojetého elektro auto? Má to smysl podstupovat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
23. 04. 2024 23:55

Uff to oziveni 23.4.2024 je nejake divoke ne? Mixuje se tam Model 3 za Y, delty cen neodpovidaji cislum pred. Tezko se v tom hleda, co se vlastne stalo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
19. 01. 2024 10:51

Víceméně očekávatelné, facelift je za dveřmi a kdyby Y nešla dolu, nikdo by jí teď nekupoval. Diskuse, že je to předražené mi už přijdou směšné. Všechny auta jsou dnes předražené. Chcete větší platy, tak to prostě jde nahoru všechno ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
18. 01. 2024 22:08

a kolik je teda příplatek nyní za páčku v, možnost se rozjet puštěním brzdy a páčku řazení?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
18. 01. 2024 15:59
avatar
13. 09. 2023 09:40

ako tak pozeram, mileniali nechapu ani zakladne ekonomicke zakony a nejak im unika, ze cenu na trhu primarne urcuje dopyt a ponuka. rovnako je ignorovany fakt, ze vekova struktura EV sa este len vyvija. v roku 2020 sa celosvetovo predalo 3mil EV, v roku 2021 6.5mil a v roku 2022 10.2mil. priemerny vek EV je dnes 2 roky. priemerny vek klasickych aut je 12 rokov.otazkou je, aka bude trhova cena napr. 7rocneho EV, ak je uz dnes jasne, ze vymienat baterie za nove sa neoplati. a cena ojazdenych aut bude podstatne ovplyvnovat cenu novych aut.to ze tesla zlacnuje je len odrazom nevyhnutneho vyvoja na trhu EV ktory smeruje k prebytku. pribudaju nove auta, pribudaju jazdene auta a ubuda nadsenia pre nakup EV, uz to prestava byt moda a nieco vynimocne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (12)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
10. 09. 2023 19:39

ked bude stat s plaid 580k potom dajte vediet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
10. 09. 2023 19:06

Cena EV klesá ze stejných důvodů jako klesá cena elektroniky.Moje předpověď
Tesla model 3
2024 900 000 (díky poklesu podpory v Německu)
2025 800 000 (navýší se produkce modelu Y v Německu na 1 000 000)
2026 700 000 (konkurence sníží ceny, i Škodárna bude produkovat 6 modelů EV)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
10. 09. 2023 16:14

Takže čínska invázia lacných EV doľahla nielen na európske automobilky, ale aj na Teslu. A to je len začiatok. Bude hůř.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (13)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
30. 04. 2023 23:06

Ač je Tesla velmi polarizujicím tématem, myslím si, že za rozumnou cenu by si ho pořídil i kdejaký "hater". Já sám si myslím, že Tesla je velmi elegantní ukázkou budoucnosti vozů, a jejich poruchovost a cena oprav se určitě časem uspůsobí, tak jak tomu ostatně bylo i u značky Apple a jejich prémiových výrobku, které dnes používá kdejaký "vidlák".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
19. 04. 2023 12:38

Ha ha ha a teď jsou ropácký autodinosauři v hajzlu. Tesla Y s cenou dost přes milion se stala nejprodávaňejším autem v Evropě vůbec a předstihla i oblíbenou “lidovku” Sandero.
Tesly už jsou levnější než některý Ochcávky a bude hůř protože se sem cpe i Čína. Autodinosauři musej brečet, díky malejm maržím už nemaj kam zlevňovat. Voni už i automobilky v Číně. Oi jé. :)))))Tesla těží ze snížení cen, Model Y v únoru prodejně předstihl Dacii Sandero
https://www.garaz.cz/clanek/novinky-tesla-tezi... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (10)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
16. 04. 2023 15:45

Co teď budou potenciální kupci dělat? Počkají dva tři měsíce, jestli nebude další sleva ..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
16. 04. 2023 14:11

Tesla je neprodejný šunt, pokud ale zlevní na jednu třetinu ceny, větší cenu to nemá, tak pár kusú určitě někomu vnutí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (18)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
15. 04. 2023 10:10

Vzhledem k nabídce a poptávce normální reakce.Samozřejmě, že pokud někdo chce interiér EV v opravdové kůži nebo nějakým vykládáním nebo zajímavé laky nebo, servis na každém rohu atd.... tak v cenách přes 35000-40000€ je už podstatné větší nabídka než před x-xx lety.Stále hodně lidí třeba Teslu S nepovažuje za luxusní vůz kvalitou zpracování, ale jen cenou a technologií.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
17. 01. 2023 14:19

Redaktor tvrdí že Škoda enyaq je větší než model Y. Tohle je lež, redaktor si ani neověřuje fakta. V tuto chvíli si Enyaq koupí pouze hlupák.Škoda Enyaq iV
Délka 4648 mm
Šířka 1877 mm
Výška 1618 mm
Tesla Y
Celková délka 4 751 mm
B Celková šířka (včetně zrcátek) Celková šířka (včetně sklopených zrcátek) Celková šířka (bez zrcátek) 2 129 mm 1 978 mm 1 921 mm
C Celková výška 1 624 mm
D Rozvor 2 890 mm

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (14)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
16. 01. 2023 09:50

Tesla to nebude mít v budoucnu nijak růžové, její vrchol už je za námi. Elektrické modely dělá už i taková Dacia, což mě samotného překvapilo. Takže kde je nějaký výrazný benefit Tesly, když si plně elektrické auto můžu koupit prakticky u jakékoliv značky?
Už teď jsou rozdíly minimální a možná tak v SW výbavě, ale naprogramovat nějaké "funkce" není běh na dlouhou trať, jak to vždy bylo s vývojem HW dílu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (33)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
15. 01. 2023 18:56

Ahoj všem. Není potřeba se dohadovat. Jsou věci, které nejsou hned zřetelné. Auta jsou dnes včetně spalovacích drahé. Nových spalovacích jsem měl od 1999 cca 16 (2 v domácnosti). Spalováky jsem si vždy chválil. No, ale jsem koupil BEV a jsem spokojen na základě OSOBNÍ ZKUŠENOSTI! Nekupoval jsem proto abych machroval, nejsem fanatik a držím se hesla pokud nenám vlastní zkušenost nekritizuji. Také pokud mi někdo neplatí mé účty, nemá právo hodnotit mé kroky.
Tesla? Jako jediná automobilka v této pro průmysl těžší době významně roste.
Opět se opřeme o data: 25.1.2023 budou známy čtvrtletní finanční výsledky za 4 kvartál. Za 2022 1,31 mil prodaných vozů, 2021 936 tis, 2020 499 tis. ...
Pokud chcete mrkněte: https://www.youtube.com/watch...
Jinak prosím studujte fakta výhradně z oficiálních zdrojů, na netu je mnoho neprvdivých informací, ale to vy jistě tušíte.
Mějte se a přeji všem nám, ať se nám daří finančně plnit si cíle, třeba nákupem nového auta.
Ps: okolo 2025 a dále bude mnoho dnes drahých BEV plně vybavených vozů k dispozici jako použité od ano bohatších lidí, kteří si je dnes hýčkají v garáž,i a to za již dostupných cen pro další skupinu zákazníků. Ten kdo na to má tak si bude chtít udělat radost novinkou, nemyslíte?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (10)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
14. 01. 2023 12:36

Hlavně Tesla spoléhá na Evropu. Asie má svoje auta a na domácím trhu v USA na auta od Tesly, ale obecně na elektromobily tak moc prděj, že je to až směšný. Takže Tesle zbejvá zelektrozfanatizovaná Evropa. Díky ní ještě Tesla nezkrachovala.
Ale je to jen otázka času.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
14. 01. 2023 11:43

Zákon nabídky a poptávky v praxi. Tesle se v posledních dvou kvartálech nepodařilo prodat všechna auta, která vyrobila. Dohromady jde o zhruba 50 tisíc neprodaných aut. Buď mohla snížit výrobu, nebo snížit cenu. Rozhodla se pro to druhé. Nic víc, nic míň.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
14. 01. 2023 11:35

Tesla má suverénně nejvyšší marži na auto. Jestli mě neklame pamět, četl jsem až osminásobně vyšší než Toyota. Proto může snižovat ceny ostošest.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
14. 01. 2023 08:13

Kdybych teď někdy koupil Teslu, tak jsem za takový finanční úlet docela naštvaný a vlastně bych byl naštvaný, i kdybych tu Teslu měl i déle, protože tohle se projeví i na cenách ojetin.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
13. 01. 2023 15:42

Poptavka se propada, prodeje klesaji, auta hniji na parkovistich, konkurence posiluje. Neni divu, ze Tesla musi s cenou dolu.
https://www.tu-auto.com/investors-fret-as-tesla-s... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
13. 01. 2023 15:33

Škoda Enyaq určitě není větší než Model 3.Enyaq:
Rozvor náprav - 2,765 mm
Délka - 4,649 mm
Šířka - 1,879 mmModel 3:
Rozvor náprav - 2,875 mm
Délka - 4,694 mm
Šířka - 1,849 mmModel Y je ještě o dost větší a stojí jenom o 60k více.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (13)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
13. 01. 2023 15:15

“ Mladoboleslavský elektromobil Enyaq je se startovací cenou 1 198 900 Kč dražší, ale také větší.”Kde je Enyaq väčší? Model Y ma väčšie vonkajšie rozmery, predný kufor atd.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
13. 01. 2023 14:47

Mohlo by to být to levnější kvůli eventuální výrobě upraveného modelu Y se strukturální baterií?
Viz např.: https://efahrer.chip.de/news/neue-giga-presse-bei... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
13. 01. 2023 14:16

Neslyšel jsem, že by Škoda někdy zlevňovala? Vy jo?
Tak udělám efektivnější linku a zlevním ne? Nebo to je naopak? Udělám efektivnější linku a zdražím? PŘEŽIJÍ TI NEJEFEKTIVNĚJŠÍ.Nazdar!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (25)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
13. 01. 2023 13:55

Eště aby ne. Měl jsem možnost jet firemní pilotní testovačkou škodovky a kdybych měl zvolit tesla vs škoda, tak volím asi teslu. ale jenom proto, že jsem hračička a bavil mě lepší infotaiment a všechny ty features okolo a ne ta tragédie co předvádí lobotomové ze škodovky. Ale manželce a do firmy bych raději koupil škodu, protože to vidím jako lepší auto s větší spolehlivostí a lepší budoucností jako ojetiny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor