mungo
mungo
29. 8. 2022 • 17:04

Všechno jsou to těžké krávy.
Tesla Y
Long Range AWD: 2 003 kg;
Performance AWD: 2 003 kg;
Standard Range RWD: 1 780 kg
---
VW Polo 1.5 TSI —1 235 kg

Pindulin
28. 8. 2022 • 10:03

Docela hodně zajímavé. Asi to nebude kvůli tomu, ze sou Slováci socky, tak jednoduché to jiste nebude 😆

dpcstb2
28. 8. 2022 • 6:55

super. konkurencia je potrebna.

jvvj
jvvj
28. 8. 2022 • 6:12

Zelená je nová rudá. Green deal se, vědomě nebo ne, stal jedním z nástrojů rusů. https://www.kurzy.cz/zpravy/668086-ceny-energi... ...
Koho asi teď bude zajímat cena elektromobilu?

Názor byl 4× upraven, naposled 28. 8. 2022 14:01

Kuba Veselý (sk8pr)
Kuba Veselý (sk8pr)
28. 8. 2022 • 0:14

Jako jo, není to špatná nabídka. Ale takovej Enyaq 4x4 190kw v top výbavě bude ještě lacinější (po slevě). To samé Kia EV6. Ano, nemaj autopilota a maximálku přes 200 ale jinak budou mít lepší výbavu a opraví to tady každej. Takže zase taková výhra to není.

Názor byl 1× upraven, naposled 28. 8. 2022 00:15

Lojza Větvička
Lojza Větvička
27. 8. 2022 • 17:50

Krásný ikonický design. Úžasně jednoduchá příď evokující tlamu kačera. Skvěle funkční a rafinovaná disproporce karoserie připomínající Opel Mokka nebo legendární Suzuki Wagon R+. Nadčasový volant inspirovaný v Hyundaiích počátkem devadesátých let.
😀

afk_cz
26. 8. 2022 • 23:02

Muze mi nekdo prosim vysvetlit, co vede designery k tomu, ze daji idealne leskly displej jeste navic tak, ze je smerovan mimo ridice nekam doprostred na prostredni misto v zadni rade ? Jako dalsi "plus" vidim to, ze misto nahmatani ovladani tzv. po slepu behem nocni jizdy na me bude svitit cely displej, abych si vubec zapnul vetrak... pomerne dost dlouhou vzdalenost ujedu s pohledem na displej misto na vozovku pred sebou. Nebo se kona projekce na predni sklo s ovladanim treba na volantu, aby clovek vcas videl prebihajici zvire napr. ? Nedavno tu byl nekde clanek o nakladech na nabijeni... pri aktualnich cenach uz se to prestava vyplacet a pokud nas vlada necha padnout na cenu z lipske burzy, tj. aktualne cca 17000Kc za MWh + distribuce + predpokladam DPH + mesicni poplatky jistice, OZ atd (i kdyz OZ pry odpusti - nehraje to v celk. cene roli) + zisk provozovatele dobijeci stanice, vyjde el. auto mnohem draz nez spalovak. fandim tomu, chce to jeste vyvoj hlavne u baterii, ale bez rozumne drahe elektriny to nema sanci :( navic klasika ze v CR mnohem drazsi nez jinde, to uz nema cenu snad ani komentovat a rovnou si udelat dovoz vramci EU...

Tojevono
26. 8. 2022 • 21:05

Produkce Y se zvyšuje o 2 000 000 ročně - V Německu, Číně a USA.
Dodávám - v každé z těchto 3 lokalit se bude produkovat ročně 650 000 Tesel, hlavně Y.
A ostatní rozjíždí EV podobně.A tady někdo píše, že nákupy EV opadnou a má ještě samé plusy.

Názor byl 2× upraven, naposled 26. 8. 2022 21:32

bjelko
26. 8. 2022 • 18:36

Možno posledná veta v článku dáva odpoveď.

sender21
26. 8. 2022 • 18:13

Tak to je jasný, že je to tady dražší. Veškerý administrativní problémy a rizika při prodeji mimo eurozónu se musí jasně projevit na ceně.
Co Vám není jasný?

mh77
26. 8. 2022 • 17:03

Myslím, že teď zápal do elektromobility trochu opadne B-] Nadšenci, které to bavilo a byli ochotni za to připlatit už to mají, dotační nákupy už taky proběhly a na fázi "zbytek už do toho musíme přinutit" teď určitě nebudou mít politici koule.

Určitě si přečtěte

Články odjinud