Muze mi nekdo prosim vysvetlit, co vede designery k tomu, ze daji idealne leskly displej jeste navic tak, ze je smerovan mimo ridice nekam doprostred na prostredni misto v zadni rade ? Jako dalsi "plus" vidim to, ze misto nahmatani ovladani tzv. po slepu behem nocni jizdy na me bude svitit cely displej, abych si vubec zapnul vetrak... pomerne dost dlouhou vzdalenost ujedu s pohledem na displej misto na vozovku pred sebou. Nebo se kona projekce na predni sklo s ovladanim treba na volantu, aby clovek vcas videl prebihajici zvire napr. ? Nedavno tu byl nekde clanek o nakladech na nabijeni... pri aktualnich cenach uz se to prestava vyplacet a pokud nas vlada necha padnout na cenu z lipske burzy, tj. aktualne cca 17000Kc za MWh + distribuce + predpokladam DPH + mesicni poplatky jistice, OZ atd (i kdyz OZ pry odpusti - nehraje to v celk. cene roli) + zisk provozovatele dobijeci stanice, vyjde el. auto mnohem draz nez spalovak. fandim tomu, chce to jeste vyvoj hlavne u baterii, ale bez rozumne drahe elektriny to nema sanci :( navic klasika ze v CR mnohem drazsi nez jinde, to uz nema cenu snad ani komentovat a rovnou si udelat dovoz vramci EU...