Prosim vas, to je model s vystrelovacou strechou? 😃 https://www.startitup.sk/dalsi-neprijemny-sok-nove... ...
What the f**k 😀 Tesla convertible 😀
Model Y začala americká automobilka známeho Elona Muska vyrábať pred niekoľkými mesiacmi. Pre zaujímavosť: postupne by sa jeho výroba už mala presúvať do Nemecka a Číny. No od svojho začiatku, kedy sa model dostal k prvým klientom, sa stretáva s množstvom problémov, ktoré nespokojní zákazníci nahlasujú či zaplavujú nim rôzne fóra.Odpadávajúce nárazníky, praskajúca náprava či sklá, zatekanie, uvoľnené bezpečnostné pásy, priehlbiny v sedadlách, chyby a nedostatky pri nalakovaní až po chladiaci kondenzátor pripevnený páskou či najnovšie lietajú strechy na diaľniciach.Auto od spoločnosti, akou je Tesla, by si si predstavoval inak a preto sa niet čo čudovať, že nespokojní zákazníci dávajú o týchto, často nemalých chybách, vedieť....Keď sa mladík po chvíli vrátil so svojim novým „kabrioletom“ do Tesly a povedal, čo sa stalo, zástupcovia spoločnosti mu ponúkli opravu zadarmo a dočasný prenájom iného vozidlo. Ponuku rodina odmietla a priznáva, že si kúpi asi iné auto, inej značky.
Vážně to je narážka na Meme 69 420? Má to být vtip? Náhoda?
rozhodne ne, ta podobnost je ciste nahodna )))
Tak kdyby mi dali tolik dolarů abych si od nich vzal Teslu, tak ano, ale hned bych ji "střelil" 😀
Koukam, ted bude mit Tesla teprv problemy... Lucid Motors je konkurence, pak je tu ve fronte Faraday a Nikola...Mmch, jak dlouho trvalo Lucid Motors vytvorit jejich vuz (2016 - 2020) ? 🙂 A co vyrobni kvalita? Zacinam mit pocit, ze s Teslou to ted pujde spise z kopce ... Ted se ukaze, kdo jen zvani a kdo opravdu maka.
„Svět je dostatečně velký na to, abychom mohli prosperovat a vzkvétat vedle sebe,“ prohlásil v červnovém rozhovoru pro server Ars Technica. „Prosím, neoznačujte nás za zabijáka Tesly.“Tesla se zabije sama... vsak na tom uz nejakou dobu pracuje. A jinak, pokud Lucid je opravdu parta lidi, co z Tesly utekla skrz velkeho M, tak se nedivim, ze to tak vypada, jak to vypada 🙂
Vtipne. Tesla uz ma 2 masovo vyrabany model a Lucid su este uplne na zaciatku a ty uz pises o problemoch Tesly.Ziadna siet nabijaciek atd. Jednoducho dalsie EV bez nejakej extra pridanej hodnoty.
Kdy lucid zacal a za jakou cenu zacal prodavat. Zacne byt jasne, ze rozdil bude v pristupu k vedeni firmy u obou. Zatimco Lucid vsadil na zavedeny zpusob - delat veci poradne a mit ve vecech poradek, tak Tesla se drzi jako ho..o kosile toho co nefunguje. Mit Lucid ty prachy co ma Tesla, tak uz dnes bude elektromobil s parametry Tesla 3 za cenu Octavie... Ale i na to prijde.
Mmch, jelikoz do lucid narval prachy arabsky sejk, tak je evidentni, ze tam tech penez casem (rychle) zacne proudit vic a vic. A kde jsou prachy, objevi se i schopni lide. A kde jsou prachy a schopni lide, uspech byva zarucen.
Myslis ten konkurent Tesly, kterej prijde nejdriv na konci roku 2021 a ten model kvuli kteremu zlevnili neprijde driv jak v roce 2022? Uz se tresou strachy.
Vseho do casu... radeji to s tim tresem neprehanejte, mohlo by to mit trvale nasledky.
Apropos, mam pocit, ze u lucid se uvadeji spise ty pesimisticke terminy. Ocekavam, ze vuz bude dostupny drive.
Konečně elektromobily, o které se svět snaží již 150 let, se staly zajímavými i pro nízkopříjmové vrstvy B-]
:))) Nebojte, i na ty dojde... az se toho chytne VW a PSA, budou elektromobily vsude. Ale bude jiny problem, nebude elektrina. A ta co bude, bude desne draha.
Jak je chceš nabíjet? Šňůrou z každého okna paneláku?
toho bych se nebál. Hned po tom co EU definitivně odepíše spalováky, tak zjistí, že elektroauta žerou víc elektriky než žárovky s vysavačema dohromady a nasaděj nesplnitelný limity na spotřebu elektřiny v elektrovozech B-]
Kurnik, vy jste asi studoval Zahranicni politiku a jste fakt dobry matros pro Brusel. Gratuluji za Very Good Point! 😀
Tak bude to stejně jako v dřevních dobách internetu, kdy jeden internetový "geek" prodával wi-fi připojení okolním bytům. Tak tady budou mít výhodu domácnosti v přízemí, hodinová taxa za pronájem zásuvky, plus spotřebované kWh. B-]
Uff. Jen to ne
kde chce, najde řešení. Kdo ne, bude chodit pěšky, nebo jezdit MHD.
Reseni je obecne zname, vytvorit predpoklady pro efektivni provoz elektromobilu:1. vice nabijecich stanic2. vice elektriny v gridu3. vyresit problem s akumulaci energie v noci, kdy bude spotreba mensi, ale instalovany vykon bude brutalni
JA je hlavne za techto podminek nechci... jen rikam, co se na nas chysta :)
Hehe, nice 🙂
Od prototypu k fungující a vydělávající továrně je hodně dlouhá cesta. O tom by Musk mohl dlouze vyprávět. Ale je fakt, že elektroautům vyšlapal cestu, teď už to není taková nejistota jako před pár roky.
Jestli se nepletu první automobil co dosáhl sto km/h byl elektromobil a bude to tak sto let.Žádná novinka to tedy není. Pro obyčejné ho motoristu nemá výhodu ani jednu
Nevím, co je pro Vás "obyčejný motorista", ale s elektroauty je to stejné jako se vším jiným. Na začátku si ho kupují jen movití nadšenci, pak ti, co chtějí ukázat "že na to mají", no a pak ti ostatní. My jsem tak někde ve druhé fázi, jsou ale země, kde elektroauta začínají mít podíl na nově prodaných v desítkách procent.No a že to není historická novinka? Není, ale srovnávat elektroauta před sto lety s těmi současnými je komické, to jako říkat že současné mobily mají základ v telefonu před sto padesáti lety.
"jsou ale země, kde elektroauta začínají mít podíl na nově prodaných v desítkách procent."Staci u nas naparit dan na spalovaky ve vysi desitek procent z ceny jako "ty zeme" a budeme "pokrokovi" taky. Kdyz se "spravne" nastavi dane a dotace, muze se ujmout cokoliv.
To tak holt na začátku bývá. Tady je nutné rozseknout situaci slepice / vejce. Bez elektroaut nebudou nabíjecí stanice, bez nabíjecích stanic nebudou elektroauta. Samozřejmě je tu další problém zdroje elektřiny, to se u nás jinak, než atomovými bloky řešit nedá.
"To tak holt na začátku bývá"Treba kdy? Nevim o tom, ze by na zacatku dvacateho stoleti byly dotace na auta a extra dane na kone. Nebo dotace na mobily a dane na pevne linky. Provoz spalovaku je uz zatizen brutalnim zdanenim pohonnych hmot a evidentne to ani zdaleka nestaci, aby se elektromobily prosadily, kdyz musi nastoupit dalsi dotace a jine kriveni trhu. Ja nejsem v zasade proti elektromobilum a pocitam, ze za par let si elektromobil poridim, ale dnes je to porad ekonomicky nesmysl.
Neveril bych, ze tohle zrovna Vy napisete 🙂 Souhlasim 🙂
Jo? Měly i mají elektromotor a akumulátor plus čtyři kola a volant
Samozrejme, ze ma.
A jaké výhody má? Řidičák mám 52 let ve vyzkumaku motorových vozidel deset let dělal a nevím to
Napr:- diaľkové vychladenie interiéru- možnosť mat každý deň natankovane doplna- tichšie pri nižších rýchlostiach ako rovnaká ropná verzia- lepšia dynamika- možnosť jazdiť v podstate na jeden pedál- plynulejšie jazda-> žiadna prevodovka- predný kufor- nie je nutne meniť olej každý rokMyslím si, že to by aj stacilo.
- možnosť mat každý deň natankovane doplnaI kdybych to mel kam pichnout, tak mi ta vyhoda trochu unika. Tim pripojovanim/odpojovanim ztratim vic casu, nez kdyz dvakrat do mesice natankuju u benzinky. A i kdyby ne, tak se to srovna pri prvni delsi jizde. - lepšia dynamikaNejsem zavodnik- predný kuforPamatuju ze stopetky. Byla to fakt bomba...- plynulejšie jazda-> žiadna prevodovkaJa skoro ani nepoznam, kdy mi auto prehazuje rychlosti. - nie je nutne meniť olej každý rokOlej mi vymeni v ramci servisni prohlidky.
Ako obvykle. Ja nič nepotrebujem. Žiadna výhoda.
Co je pro nekoho vyhoda muze byt pro jineho nevyhoda. Realne vidim jedinou nezpochybnitelnou vyhodu - statem urcene vyhody pro elektromobily(napr. parkovani zdarma). Co se tyce financnich vyhod, tak ty jsou spis k smichu - je sice super, ze usetrim za olej, ale to bych s tim autem musel jezdit sto let, aby to vybec melo smysl resit pri ekonomicke rozvaze.
Pozri sa, napísal som reálne výhody. Že sa to snažiť nejako okecat je tvoja vec.Nepísal som nič o ekonomike , dotáciách a ani o tom, že nie všetci majú možnosť nabíjať doma.
Podivej se, me proste strkat auto porad do zasuvky jako realna vyhoda vazne nepripada.
To každodenní dobíjení je vyloučeno jako výhoda. Auta se na sídliště nevejdou už teď. Kam bys dál pro každé nabíječku?Vážně žádná výhoda není. Jen problemy. A velké.Děkuji zůstanu u starého doživotně
Tvrdil si, že EV nemá žiadne výhody. Napísal som ti ich hneď niekoľko.Máš už dosť rokov nato aby si bol chlap a uznal, že si sa mýlil.
To pro mně žádné výhody nejsou
Tak daj nejaký príklad v čom by iný druh aút aké sú teraz mohli byt lepšie.
To se tedy divím, že jste si jako profík elektroauto už důkladně neprohlédl a neprojel se s ním. Technicky je to tedy dost nuda. V jedné škatuli elektromotor, jednoduchý reduktor a diferenciál. V druhé škatulce výkonová elektrotechnika. V podstatě se tam nemá co rozbít a není co servisovat. V další škatuli klimatizace a tepelné čerpadlo. Brzdy to sice má, ale při agresivní rekuperaci ve městem se skoro nepoužívají. Takže jediné co je znát je větší váha, ale má to hodně nízko těžiště, takže se auto nenaklání a je v zatáčkách neutrální.Uznávám, pro řidiče dost nuda. Volant, stačí většinou šlapat na jeden pedál, motor není skoro slyšet, ... Akorát to dobře akceleruje, to tedy ano. Ale styl brzda-plyn si zase dost bere šťávu.
Děkuji. Mě nevadí převodovka atd Moc mi vadí semafory a nával na silnicích.Moje auto žádné velké opravy nepotřebovalo Mám ho 10 let a ještě dlouho vydrží. To by baterky nevydržely
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.