A Pindulin sa spravil... konecne :P
Enyaq má průser... https://www.autojournal.cz/skoda-enyaq-da...d=34390543
Auto bych si pořídil, ale známý mě dost vystrašil s cenami servisu které mu neustále vyskakují. Obecně i trojka má ještě hodně much k dokonalejšímu autu. Třeba pětka by už mohla být kvalitativně na úrovni Němců. Všeho všudy se to auto dost nevyplaci a bude ještě hůř s cenami El.
Servisu se bát nemusís. Jednak je to v zaruce a pak než otevrou servis v Brně, tak te stejne vezmou na radu tak za dva-tri mesice :) A ceny jsou mimo zaruku úplně normalni. No a nebo muzes jet do nemecka, tam ti to opravi na pockani za par dnu. A v servisu umí anglicky, ale ani to nebudes potrebovat. Predani totiž pravděpodobně probehne bez tve pritomnosti pres appku.Jinak ted uz je to celkem vychytany, ale samozřejmě je tam jeste obrovský prostor pro zlepšení. Me by se treba libilo, kdyby to bylo na dalnici ve vyšších rychlostech min jako bmw, ale vic jako audi.
Názor byl 1× upraven, naposled 8. 10. 2024 22:33
"No a nebo muzes jet do nemecka, tam ti to opravi na pockani za par dnu." Hůstý...
Oprava "... na počkání za pár dnů ..." zní jako oxymóron, tedy protimluv ... 😉
No, on to napsal móron, takže je to případné...
A preto jedna z najvacsich pozicovni aut HERTZ, predava bazarove EV /80.000 kusov/, preto, ze servis ich vijde drahsie ako u spalovakov. Dalsi kontrakt na 120-160k EV zrusila. ViVAT EV!
Asi nemyslíte Tesla 5, ale S.
Další nudné elektroležáky
Jaké že to bylo loni nejprodávanější auto na světě?
Nudné ?, jel jste někdy nějakým elektroautem ?
U článku je datum 8. října 2024, ale hned na začátku 1. listu je uvedeno: "Aktualizace z 23. dubna 2024". Ten samý začátek je i na 3. listu: "Aktualizace z 23. dubna 2024", který pak ale pokračuje jinak. Tak platí ta cena pod milion už od 23. dubna 2024, jako na listu 1, nebo ne, jako na listu 3? 😉
Dobrá slevička. Všiml jsem si, že před rokem jsem dostal novou trojku a byl jsem na silnici hodně dlouhou dobu sám. Dneska to má kde kdo a stává se z toho taková druhá oktávka. Myslím četností a ne svolávačkama 😃 Na jednu stranu je to dobře, na stranu druhou to dělá zbytečné fronty v servisu. Jsem rád, že dost lidí už dostalo rozum.
"... Dneska to má kde kdo a stává se z toho taková druhá oktávka ..."no jasně tvl 😀
To jsou ty bubliny. U nas v ulici lidi nemaj ani jednu oktavku, ale mame tu tri nove tesly 3 a ve městě jich je asi 10. V praze jich je taky dost. Takže to pak vidím zkresleně. Divil jsem se, ze jich tu neni vic, ale ted leti takovy ty velky dodavky pro rodiny a pak samozřejmě SUV. Chapu, ze je to prostě praktický.
Kdyby v té ulici bylo více elektromobilů, co kdyby tam pak přestala stačit kapacita vedení pro všechny současně využívané el. spotřebiče? Možná by pak bylo výhodnější mít vozidlo s jiným pohonem, co by se nemuselo doma dobíjet, tedy opravdu praktické ... 😉
Jedno ano, teď úplně ne.
Tak ja nevim, tesla ma taky svolavacky... https://www.cars.com/research/tesla...3/recalls/
Libi se mi jak mistni idioti minusuji bez jakehokoliv argumentu. Gratuluji a posilam pisnicku!
Protoze tomu nerozumis. Ve skodovce nemaji jednu svolavacku, ale berou to podesiti. To cos poslal se aktualizuje vzduchem. Za rok mi přišly tri svolavacky, kdy jsem dostal mail, at si to teda aktualizuji, ze by to bylo fajn. Ale samozřejmě bych to ani nepostrehl, protože je tam stale něco novéhe. Jedina aktualizace, která nebyla pro evropu byla asi nejlepší a to kdyz zvětšili ikony na ukor designu.
To v akom zmysle, že je to rovnako zlé auto?
21000ks Octavia za 2023. Tesla 3 ma 408ks.Také jsem koukal ze jich je jako oktavek.
A teď celosvětově.
"zbytečné fronty v servisu" ?Myslel som, že Tesla do servisu nechodí.
Samozrejme, ze tesla do servisu nejezdi. Ani kdyz potrebujes po par tisicich km vymenit pneumatiky. Nebo kdyz potrebujes jit na svolavacku. Mistni pindulin s jeho vysnenou teslo taky do servisu nejezdi, jeste by mu chteli uctovat praci na jeho imaginarni tesle.
Pořád je to pro rodinu s více dětmi ne moc praktické auto za moc peněz. Najde se hodně vhodnějších aut.
Tak určitě ano, třeba Y je mnohem praktičtější. Každopádně se do toho vejde zhruba stejně co do kombíkové oktávky a když člověk nemusí každý týden tahat nějaké velké krabice, které jsou díky malému zadnímu otvoru do kufru problém, tak se to dá považovat za středně velké auto. Cena je více než dobrá, když se do toho započítá, co za to člověk dostane.
Já jsem toho názoru, že kdyby Tesla uřízla trojce zadek a udělala z toho hatchback, tak to bude mnohem lepší auto. Samozřejmě vrátit páčky na blinkry a "řazení", k tomu je snad donutí i kdyby nechtěli. Trojúhelník sundat ze stropu - to tam mohl dát vážně jen idiot a za dolar koupit funkční senzor deště, za tři dolary parkovací senzory. Co bych naopak rád oželel je celoprosklená střecha. Když si jí kamarád pořídil, tak jsme týden nato zakrývali aftermarket clonou, aby ho nepálilo sluníčko na pleš. Mimochodem bydlí v paneláku, je to jeho jediné auto v rodině a s nabíjením nemá žádný problém.
Ano. Je to jen o tom, jak člověk auto využívá. Nedostatky jste popsal pěkně. A věřím, že se najdou i lidé bydlící v bytovkách, kteří mají specifický způsob užívání auta a tohle jim vyhovuje.
Na Tesle je tucet věcí u kterých si budete klepat na čelo, ale ani jedna nesouvisí s tím, že je to elektromobil - to funguje bez problémů.
Pokud ho člověk užívá jako váš známý, pak ano. Každý máme jiné potřeby, jak chceme auto užívat.
Jenže nebavíme na českém serveru. Pokud máte takové možnosti v populaci tvoříte malou skupinu. Stát má problém naplnit kvóty EV pokud lidé měli , mají a budou mít problém s polovičním budgetem než levná T3. Což napovídá , že to neřeší ani "levná" čína , případně malé "levnédrahé" nákupní tašky na čtyřech kolech. Proto nemohou prodeje nejen T dále lineárně růst, pokud se ekonomika bude vyjítet stále stejně. I kdyby to bylo sebelepší výrobek, tak je byl a bude cenový strop....
Y je sice praktičtější, ale je v nabídce spousta podobně velkých aut za mnohem menší ceny. A jsou vhodné i pro jiné lidi, ne jen pro majitele vlastní FVE, nebo vlastního nabíjení.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.