Vladimír Huf
2. 2. 2025 • 7:55

Tak výsledek téměř 18 mld USD zisku opravdu není špatný - co by za to většina firem dala. Zvlášť pokud si uvědomíme, že ta značka před 10 lety ještě nevyráběla nic. Při srovnání s automobilkama v Evropě, ale i se zavedenýma automobilkama v USA je to bombastické. A protože nekonečný růst možný není, tak myslím, že naopak je dosažení vrcholu takto rychle a stabilizace zisků velmi pozitivní.

Tojevono
31. 1. 2025 • 10:38

Po tom, co Musk odpískal továrnu v Mexicu,
se situace silně změnila k horšímu.

Martin Prokop
Martin Prokop
31. 1. 2025 • 9:40

Tak katastroficky bych to taky neviděl , množina vozů které jde na zeměkouli prodat je omezená . Ono se to týká kupodivu každého zboží a je otázka kolik toho slíbil akcionářům/investorům.
Jinak poznámka k těm dodaným vozům. Pamatuji si jak tu někteří utrazzfans tvrdily že nic takového není a objednané = vyrobené = dodané..... tak jistě :)

Názor byl 1× upraven, naposled 31. 1. 2025 09:40

jirka123456
31. 1. 2025 • 0:01

Časy jsou zlé a Tesla je i tak, narozdíl třeba od VW, v krásnem zisku. Až budou časy dobré, VW ani Škodovka už možná nebudou existovat a Tesla se bude topit v penězích.

Miroslav Kašpar (dyckyblues)
30. 1. 2025 • 22:21

Ovšem to, že ten tajtrlík hýří optimizmem jde evidentně na vrub soustavné medikaci, kterou, bezesporu na rady svých lékařů, stále podstupuje 🙂

moebius (novy)
moebius (novy)
30. 1. 2025 • 16:27

Je jasné, že prodej aut nebude pro Teslu v perspektivě 5 let, to hlavní. Bude je vyrábět a sama provozovat jako robotaxi v počtu desítek milionů kusů. To bude tvořit 90% jejich prijmů a jen 10% budou prodeje nadšencům.
Musk mě štve, ale v tomhle už ho nikdo nezastaví, i když evropští novináři, politici a průmyslníci vůbec nechápou, která bije a pořád se hrozně diví.

Antracit
Antracit
30. 1. 2025 • 12:11

Živě je ve svém honu na Muska vážně neobjektivní. Přebírá prostě agendu z demo médií. Už mě to prostě nebaví. 401.49 USD
+12.39
(+3.18%)
Pre-Market: 6:13:15 AM ESThttps://finance.yahoo.com/news/tesla-sto...32196.html

Názor byl 2× upraven, naposled 30. 1. 2025 12:13

Shal
30. 1. 2025 • 11:57

Jestli to nebylo tím že Tesla ukončovala výrobu staré verze svého nejprodávanějšího vozu a spousty lidí čekalo na novou verzi. Jenom v Číně si objednalo nový model více než 70 tisíc lidí za 24 hodin od uvedeni

LudekN
30. 1. 2025 • 11:29

Ja teda vidim uplne jiny problem. A ten se teprve projevi. Musk zmenil chovani. Teda on ho meni dlouhodobe, ale letos nabral kurz, ktery je vylozene proti zakaznickemu segmentu Tesly. Zakaznici Tesly se pritom s Muskem dost identifikuji, neni to spotrebni pristup ala Volkswagen.Jako akcie bych ted spis prodaval. Prilis rizika je v nich, rekl bych.

Názor byl 1× upraven, naposled 30. 1. 2025 11:32

Petr Prochaska
30. 1. 2025 • 11:27

Ziskovost výroby elektromobilů klesá a bude klesat, protože je konkurence. Nicméně autonomní řízení to je jiná. Na něm se dá vydělat a to hodně.

peter.mlich
peter.mlich
30. 1. 2025 • 11:06

Si myslim, ze se mu podarilo zaplnit americky trh a ty ostatni predrazene auta moc nechteji. Kdyz cina nabizi s delsim dojezdem uz za 300.000, proc kupovat teslu za 3.000.000? Navic, bezny evropan na takove auto zkratka nema. Staci jedna bouracka a je zadluzeny do konce zivota. Ale bohati lide jsou v pohode, na ty cilil. Ale uz jich asi o moc vic nebude. Takze, v tuto chvili by mel spis cilit na bezneho zakaznika. A kdyz udela pekny a jednoduchy desing na konstrukci, tak si to bezny clovek spis koupi nez krabici. Ale chapu, ze ve tvarech se musi opatrne, hlavne u skla, pak pusobi jako lupa.

Bobanowicz
30. 1. 2025 • 10:11

Rekl bych, ze elektroauta jsou skutecne vhodna pouze pro velmi specificke ucely.
Pro cloveka bydliciho v rodinnem domku vybavenym garazi a pripadne i dotovanym solarem na strese, pokud auto pouziva jen na kazdodenni trasy dlouhe max. desitky km a jinak ma auto kazdy den nekolik hodin zaparkovane doma v garazi, auto nevyuziva k dalkovym vyletum, tak pro takoveho cloveka je elektroauto jasnou logickou volbou.
Ale lide, kteri nemaji moznost denne sve auto zaparkovat v garazi, prip. lide vyuzivajici auto pro dlouhe trasy, se asi jeste dlouho neobejdou bez spalovaku.

Názor byl 1× upraven, naposled 30. 1. 2025 10:26

mepp
30. 1. 2025 • 9:51

Já si myslím, že stagnace je vlastně ještě dobrý výsledek. V segmentu EV bude většina západních značek nejenom ve ztrátě, ale i klesat. Nástup Číňanů je nevyhnutelný, zlepšují se kvalitou i marketingem a navíc Mlaskovi hrozí, že když se Doník nepohodne s Medvídkem PÚ, tak přijde o důležitý Čínský trh. Takže stagnace je vlastně fajn v tomto kontextu.

Bubasis12
30. 1. 2025 • 9:48

Tie vysledky su podla mna fantasticke vzhladom na to, ze cely minuly rok sa cakalo na uvolnenie noveho modelu Y (kedze realne nikto nevedel, kedy a ci to nastane :) ). Tento rok to bude opat lepsie. Aj ked opat, najdolezitejsie je, aby firma kazdy rok rastla aspon o 100% 😃 Hovori sa tomu udrzatelnost planety.

Určitě si přečtěte

Články odjinud