Test systému ABS na horském kole. Pořádně stisknout brzdovou páku, neuklouznout a udržet směr

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 33

Názory k článku

21. 05. 2023 09:07

Jaké překvapení, že ABS prodlouží brzdou dráhu :⁠-⁠). U aut i motorek platí, že kdo umí, zastaví rychleji bez ABS. Systém je super pro uživatele bez citu a zkušeností, aby sebou nefláknuli (nebo nechytli v zimě sáně) po tom co se leknou a vezmou za to naráz vší silou.
Jak je vidět, autor videa nemá olšové ruce a tak zastaví rychleji a bezpečně (překvapil mne jen údiv tak zkušeného bikera nad tímto faktem). Ale pro ty důchodce s reakčním časem lenochoda co letí po cyklostezce 40 určitě dobrá věc 👍

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
20. 05. 2023 16:56

To je taková zbytečnost. Jen to udělá ze zábavy nudu, nic víc... Od čeho máme v prstech cit?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 05. 2023 22:47

Mně teda z té recenze vyplývá... že je to na kole celkem na nic :)
Na mašině bych to asi ocenil víc, přeci jen, bloklé přední kolo není nic moc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
17. 05. 2023 22:29

Není tohle advertorial? Odkazy na soukromé projekty...Btw, fuck Dolní Morava.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
17. 05. 2023 18:39

nechápu, proč si rovnou nepořídí motorku, slušná šestistovka se dá koupit za 50000 korun a disponuje vším. Například maximálkou 200kmh

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
17. 05. 2023 14:00

Nadpis je dost zavádějící, správně by měl znít Test systému ABS na horském ELEKTROKOLE...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
17. 05. 2023 12:30

sám bych to nechtěl, ale jelikož jsem si prošel tím přechodem mezi brzdou a "brzdou", konkrétně první Véčka s paralelogramem které fakt stačilo zmáčknout jak jsem byl zvyklý a zadní kolo bylo 30 cm ve vzduchu a jen zkušenosti zabránily kotrmelci. Kupodivu teď ty hydrauliky už tak ostré nejsou. Takže s článkem souhlas, na elektrokola lezou dřeva, které jely naposledy na kole s bočními kolečky a najednou mohou letět 25ti kilometrovou rychlostí. A tady musí pomoct technika, než budou hřbitovy plné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
17. 05. 2023 11:10

Aby to dávalo smysl, ten systém by měl mít jedinou brzdovou páku a dávkovat účinek automaticky přední i zadní brzdě a u obou kontrolovat prokluz.
Taky by to mohlo mít režimy nose manual, manual a wheelie pro lamy :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
17. 05. 2023 11:02

Vrchol mojí cyklistiky byly v-brake, co jsem se s tim najezdil a nikdy mi teda ABS nechybělo.... a přes řidítka jsem taky nikdy nepřelítl....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
17. 05. 2023 10:57

Já teda tomu nerozumím, ale není to elektrokolo?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
17. 05. 2023 10:28

Musím říct, lehce zklamání.. Čekal jsem úvod "Ahoj, zdraví Vás Trailhunter a dneska se podíváme na..."

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 05. 2023 10:19

Pro začátečníky asi dobrá věc, proč ne. Ale chtělo by to zkombinovat ještě s ochranou proti přeletění přes řídítka, protože to je ještě větší riziko, než podklouznutí předního kola a položení na bok. Na youtube je x videí i z česka, kdy se jezdec něčeho lekne, chytne za přední brzdu naplno a jelikož neumí přenést váhu co nejvíc dozadu, tak letí šipku přes řídítka Takže by to mělo být spojeno se snímáním ztráty kontaktu zadního kola s podkladem. I když to je samozřejmě trochu komplikovanější.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (9)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
17. 05. 2023 10:05

jj elektrikáře začínají v bajkparkách a trialech opravdový sportovci milovat a záchranáři taky. A nebude to absencí ABS....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor