Tohle auto láká na přetížení. Při rozjezdu zvládne přes 1 G, v zatáčce až 2 G

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 15

Názory k článku

31. 10. 2019 12:28

po zohlednění hmotnosti to je jako kdyby moje Fábie měla přes 800 HP. To bych si nechal líbit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
27. 10. 2019 23:45

Designově i parametry luxusní kousek, nadávat může jen nezralá slečinka. Sám bych se neopovážil závodit na silnici, jak to dnes dělají někteří kaskadéři-vrazi, ale vždy využiji nabídky kamaráda či známého, který licenci a zkušenosti má k projížďce. Jasně, eAuta mají krásné zrychlení, ale jsou těžká, v zatáčkách při vysokých rychlostech nevyzpytatelná a stav baterie jde rychle dolu (je třeba ho sledovat). Dobře odladěný (předoucí) motor pod kapotou nic nenahradí, nějaké audio z repro už vůbec ne, je třeba cítit jak k řidiči vůz promlouvá. eAuto je z tohoto pohledu mrtvá záležitost. Určitě jsem hodně ovlivněn z mládí vlaky to přiznám, protože kdo zná zvuk lokomotivy řady 751 (Bardotka), když zabere, nemůže jinak. Ovšem nejvíc co mě kdy oslovilo je parní stroj, parní lokomotiva ve vysoké rychlosti, kdy jste na stanovišti a vše se třese, dýchá, kolem vás proudí vzduch, pára, jakoby stroj žil a vy letíte — nepopsatelné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
27. 10. 2019 20:53

a pri naraze stovky G

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (10)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
27. 10. 2019 20:09

S touhle kapotou se do zatáčky asi nebude koukat nejlíp

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor