Tohle auto láká na přetížení. Při rozjezdu zvládne přes 1 G, v zatáčce až 2 G

Názory k článku

MacPhenom  |  27. 10. 2019 20:09  |  Macintosh OS X AppleMAC-Safari 5.0

S touhle kapotou se do zatáčky asi nebude koukat nejlíp

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dpcstb  |  27. 10. 2019 20:53  |  Microsoft Windows 7 Firefox 70.0

a pri naraze stovky G

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (10)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
dolph1888  |  27. 10. 2019 23:45  |  Microsoft Windows 10 Firefox 71.0

Designově i parametry luxusní kousek, nadávat může jen nezralá slečinka. Sám bych se neopovážil závodit na silnici, jak to dnes dělají někteří kaskadéři-vrazi, ale vždy využiji nabídky kamaráda či známého, který licenci a zkušenosti má k projížďce. Jasně, eAuta mají krásné zrychlení, ale jsou těžká, v zatáčkách při vysokých rychlostech nevyzpytatelná a stav baterie jde rychle dolu (je třeba ho sledovat). Dobře odladěný (předoucí) motor pod kapotou nic nenahradí, nějaké audio z repro už vůbec ne, je třeba cítit jak k řidiči vůz promlouvá. eAuto je z tohoto pohledu mrtvá záležitost. Určitě jsem hodně ovlivněn z mládí vlaky to přiznám, protože kdo zná zvuk lokomotivy řady 751 (Bardotka), když zabere, nemůže jinak. Ovšem nejvíc co mě kdy oslovilo je parní stroj, parní lokomotiva ve vysoké rychlosti, kdy jste na stanovišti a vše se třese, dýchá, kolem vás proudí vzduch, pára, jakoby stroj žil a vy letíte — nepopsatelné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
malvino  |  31. 10. 2019 12:28  |  Microsoft Windows 10 Firefox 70.0

po zohlednění hmotnosti to je jako kdyby moje Fábie měla přes 800 HP. To bych si nechal líbit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor