„Na co tohle sakra může být?,“ ptá se na Redditu Dan Smith a přikládá screenshot z konfigurátoru dodávky Citroën Relay (v Česku Jumper). Dvě kabiny spojené k sobě, každá míří opačným směrem…
Vysvětlení je překvapivě jednoduché – jde o konfiguraci určenou firmám, které staví obytná vozidla, sanitky, odtahovky a jinak specializovaná vozidla. Kabiny jsou spojené jednoduchým „manipulačním“ rámem, takže kupující nemusí platit za zadní část podvozku, kterou stejně nevyužije. Takto koupená auta zaberou méně místa při přepravě a jsou levnější – jen musíte koupit dvě naráz…

U Citroënu Relay se konfigurace jmenuje Back to Back a v aktuálními konfigurátoru ji nevidím, ale koncernový sourozenec Peugeot Boxer ji v nabídce má.
Kabiny mají své motory, převodovky a hnaná přední (prozatím jediná) kola. Manipulační rám není určený k jízdě na veřejných komunikacích, slouží pouze během přepravy z výrobní linky k zákazníkům, nicméně kratší pojezd po dvoře bez problémů zvládne.