Kabiny mají své motory, převodovky a hnaná přední (prozatím jediná) kola. Zdroj: Peugeot

Kabiny mají své motory, převodovky a hnaná přední (prozatím jediná) kola. | Zdroj: Peugeot

Manipulační rám není určený k jízdě na veřejných komunikacích, slouží pouze během přepravy z výrobní linky k zákazníkům. Zdroj: Peugeot

Manipulační rám není určený k jízdě na veřejných komunikacích, slouží pouze během přepravy z výrobní linky k zákazníkům. | Zdroj: Peugeot

...nicméně kratší pojezd po dvoře bez problémů zvládne Zdroj: Peugeot

...nicméně kratší pojezd po dvoře bez problémů zvládne | Zdroj: Peugeot

U Citroënu Relay se konfigurace jmenuje Back to Back a  v aktuálními konfigurátoru  ji nevidím, ale koncernový sourozenec Peugeot Boxer ji  v nabídce  má. Zdroj: Peugeot

U Citroënu Relay se konfigurace jmenuje Back to Back a v aktuálními konfigurátoru ji nevidím, ale koncernový sourozenec Peugeot Boxer ji v nabídce má. | Zdroj: Peugeot

Kabiny mají své motory, převodovky a hnaná přední (prozatím jediná) kola. Zdroj: Peugeot
Manipulační rám není určený k jízdě na veřejných komunikacích, slouží pouze během přepravy z výrobní linky k zákazníkům. Zdroj: Peugeot
...nicméně kratší pojezd po dvoře bez problémů zvládne Zdroj: Peugeot
U Citroënu Relay se konfigurace jmenuje Back to Back a  v aktuálními konfigurátoru  ji nevidím, ale koncernový sourozenec Peugeot Boxer ji  v nabídce  má. Zdroj: Peugeot
5
Fotogalerie

Tohle není fotomontáž, Citroën opravdu prodává dvě zády slepené dodávky. A má to docela logický důvod

„Na co tohle sakra může být?,“ ptá se na Redditu Dan Smith a přikládá screenshot z konfigurátoru dodávky Citroën Relay (v Česku Jumper). Dvě kabiny spojené k sobě, každá míří opačným směrem…

Vysvětlení je překvapivě jednoduché – jde o konfiguraci určenou firmám, které staví obytná vozidla, sanitky, odtahovky a jinak specializovaná vozidla. Kabiny jsou spojené jednoduchým „manipulačním“ rámem, takže kupující nemusí platit za zadní část podvozku, kterou stejně nevyužije. Takto koupená auta zaberou méně místa při přepravě a jsou levnější – jen musíte koupit dvě naráz…

scr 2024-05-14 12-52-52.jpg
U Citroënu Relay se konfigurace jmenuje Back to Back a v aktuálními konfigurátoru ji nevidím, ale koncernový sourozenec Peugeot Boxer ji v nabídce má.

Kabiny mají své motory, převodovky a hnaná přední (prozatím jediná) kola. Manipulační rám není určený k jízdě na veřejných komunikacích, slouží pouze během přepravy z výrobní linky k zákazníkům, nicméně kratší pojezd po dvoře bez problémů zvládne.

Určitě si přečtěte

Články odjinud