Toužíte po inteligentních potomcích? Vědci zjišťovali, zda by vám s tím mohla pomoct genetická selekce

03. 12. 2019 16:08 | Microsoft Windows 8.1 IE 11.0

Je to hnus velebnosti. O to už se pokoušel Hitler.

jirkajiri  |  03. 12. 2019 17:40  |  Microsoft Windows 8.1 Chrome 78.0.3904.108

Je problematické porovnávat IQ u dětí a u dospělých. U dětí lze přechodně zvýšit IQ v závislosti na prostředí. V této studii je to popsáno:
https://cs.wikipedia.org/wiki/Minnesota_Transracia... ... Vzhledem k tomu, že neexistuje ani jedna země na světě, která by měla plodnost pro zachování populace 2.07, tak je lidstvo na cestě ke zhloupnutí. Země v Africe s IQ 70-80 mají naopak velkou porodnost. Varování - nejedná se o rasismus, protože stát není rasa. Pokud nechceme skončit jako ve filmu Absurdistán, tak je genetická selekce a manipulace nevyhnutelná.

dolph1888  |  03. 12. 2019 18:07  |  Microsoft Windows 10 Firefox 71.0

Nejsem Bůh a nebudu si na něj hrát. Nechám mu co jeho jest. Dnešní společnost se příliš nadmula pýchou, která ji nepřísluší. Po vzoru Noxů (SG universum) pouze zopakuji, že naše civilizace (my) je ještě příliš mladá na to, aby do některých věcí směla zasahovat. Jestliže neodoláme, trest na sebe nenechá dlouho čekat.
> Genetickou selekci provádí sama příroda a mnohem lépe něž človíčkové, potíž je, že tito vzpurní tvorové se jejímu řešení brání a považují je za nehumánní. Já nespatřuji nic nehumánního na tom, když se nechá odejít neživotaschopné dítě. Proto má člověk možnost nesázet pouze na jediného potomka a měl by si děti pořídit v ideální době z biologického hlediska.
> Mám dvě zdravé děti a miluji je tak jak jsou.

dpcstb  |  03. 12. 2019 19:11  |  Microsoft Windows 7 Firefox 70.0

zvysovat telesnu vysku? snad znizovat nie? dnes ked pozeram na mladych 15-20 rocni, tak maju chalani bezne 190cm, a baby 185. naco je to dobre? kde to skonci?
a zvysenie iq o 3 body je nezaujimave, staci sa o 10min dlhsie vyspat a mate to aj bez genov.

Kevlarius  |  04. 12. 2019 16:09  |  Microsoft Windows 10 Firefox 71.0

IQ podmíněné geneticky? Ale fuj! My všichni přece dobře víme, že mezi lidmi nejsou žádné rozdíly, všichni lidi mají stejné IQ, lidské rasy neexistují, různé hodnoty IQ jsou zapříčiněny pouze různou výživou v dětství a s genetikou nemají žádnou souvislost.