„Tweetovat není tak důležité jako zůstat naživu,“ vzkazuje NASA astronautům

NASA nedávno vydala zajímavou příručku, z níž se její astronauti dozvědí, jak by v ideálním případě měli přistupovat k sociálním sítím. Upozornil na to magazín Vox.

Tento dokument svým čtenářům mj. radí, aby nezkoušeli psát a publikovat žádné příspěvky v okamžiku, kdy se nacházejí v ohrožení života.

„Úsilí na sociálních médiích by mělo být vždy považováno za druhořadé vzhledem k bezpečnosti posádky a vozidla,“ zdůrazňuje výše jmenovaná kosmická agentura.

700 účtů NASA

V jiné části pak příručka astronautům připomíná, že „sociální sítě jsou dobrovolné a měly by být považovány za druhořadé vzhledem k bezpečnosti mise a soudržnosti posádky“.

Nechybí pochopitelně ani pasáž věnovaná politické diskrétnosti – což je vzhledem k současnému napětí mezi Spojenými státy a Ruskem poměrně důležité téma.

Připomeňme, že NASA bývá občas kritizována za to, že komunikaci na sociálních médiích věnuje příliš mnoho energie – podle dostupných informacích na Twitteru, Redditu, Twitchi apod. provozuje neuvěřitelných 700 účtů.

Diskuze (3) Další článek: Elektrické formule v příští sezóně vyzkoušejí během závodů rychlé nabíjení. Na doplnění energie budou mít 30 sekund

Témata článku: Sociální sítě, NASA, Kosmonautika, USA, Twitter, Rusko, Reddit, Sociální médium, Twitchi, Magazín, Tweetovat, Příručka, Astronaut, Ohrožení života, Kosmická agentura

Recenze Sentien Audio. Velmi specifická česká sluchátka s technologií Bone Conduction

Netradiční sluchátka s netradičním příběhem, a navíc vyrobená v Česku. Sentien Audio je ale možná více nositelnost a gadget než jen sluchátka.

Bezdrátová sluchátka