UFO? Máme záhadný materiál, který nebyl vyroben na Zemi, říká bývalý šéf tajného programu

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.

28. 07. 2020 21:13

taky bych jim dodal materiál, jež nebudou sto určit

27. 07. 2020 11:41

podívejte se na film saljut 7 , super umělecké dílo srovnatelné s 2001 vesmírná odysea nebo st tos, nazačátku rusové přímo potvrzují existenci zřejmě inteligentního jevu nebo bytosti ve vesmíru , to světlo co vidí ten astronaut - a když to potvrdili v tom filmu nejen že tomu věří ale asi je za tím něco ještě víc.. možná to byl začátek spolupráce..

26. 07. 2020 11:16

Strach z mimozemšťanů je iracionální. Pokud by tu byli a měli by s námi zlé plány, už by vzhledem k technologické převaze (kterou by někdo schopný mezihvězdného cestování měl drtivou) bylo už dávno vyřešeno. Takže tu buď nejsou a nebo jsou opravdu navázány nějaké diplomatické vztahy a čeká se na vhodný čas. Je potřeba vzít v potaz, že většina světa je mnohem víc zabedněná třeba v náboženských dogmatech, než my tady. A pokud dojde ke kontaktu, mnoho náboženství na tom zkolabuje.
Agrese z jejich strany je nelogická - nic by tím nezískali.

26. 07. 2020 08:43

Zamyslel se někdo z vás na tím, proč bychom se úmyslně kontaktovali s "křováky"? V dnešní době existuje ještě několik nedotčených kmenů (Amazonie, Bengálský záliv), které mají tisíce let vlastní vývoj bez interakce s moderní společností. Ale je důvod je navštěvovat? Je něco podstatného, co bychom jim měli sdělit (třeba jak vyrobit spalovací motor)? Máme nějaké celosvětové poslání a právo jim zasahovat do jejich přirozeného vývoje? .... Proto se ptám, proč by nás měli jiné, výrazně vyspělejší civilizace kontaktovat? Nějaký důvod? To, že umíme postavit termojaderné hlavice, že umíme vypustit družici a nebo že umíme vyrobit nano-materiál, není pro "mimozemšťany" žádný argument, stejně jako pro nás není žádný argument luk a sekera, kterou nedávno "křováci" objevili. Ano, občas uvidí letadlo na nebi, občas v dálce zahlédnou tanker... ale mají své vysvětlení, svého boha. A my na tom nejsme o moc lépe v pohledu vůči jiným vyspělým mimozemským civilizacím kolem nás. Když připustíme hypotetickou myšlenku, že kolem nás bují takový mimozemský život, planeta Země může být pouze kandidát pro první kontakt třeba za 1000 let. Ale do té doby nikomu nemáme co nabídnout, ani technologicky, ani mentálně, ani surovinově (výskyt vzácných kovů a materiálů je ve vesmíru častější než na Zemi). Takže bohužel velké zklamání i pro fanoušky obsazení planety kvůli bohatství. Neznamená to však, že jiné civilizace nejsou, ptáte se proč? Už jenom holý fakt, že jsme tady my, že existujeme je absolutní důkaz, že inteligentní život ve vesmíru existuje, včetně flóry a fauny tady. Pro skeptiky: Kolik jsme prozkoumali planet ve vesmíru a jak je vesmír veliký? (slovo veliký je zavádějící, stejně jako bych řekl, jak daleká je cesta v kruhu). Základem všeho ve vesmíru je matematika, pokud už existuje něco co známe, tím pádem to existuje a je jedno zdali jsme hříčkou vesmíru, nebo cílený projekt starobylé civilizace, která už ani nemusí existovat. A úplná tečka na závěr, aby se někteří chytli za nos: Přemýšlel někdo nad tím, že ve vesmíru může být daleko hojnější život na duchovní úrovni (nějaká forma energie), než samotný život fyzický? Třeba je náš život pouze součástí nezbytného vývoje pro daleko důležitější a podstatnější existenci a to duchovní - energetickou. Hluboké zamyšlení na nedělní ráno, že?

25. 07. 2020 17:04

Existujú desiatky dôvodov, prečo predpokladať, že v histórii Zeme to bola trochu, resp. výrazne inak ako hovorí oficiálna veda. Na súdnom procese môže prokurátor, resp. štátny zástupca dokonale vyskladanú obžalobu podopretú rôznymi dôkazmi. Ale stačí, že obhajoba predloží jeden nevyvrátiteľný dôkaz o nevine obvineného, a celá žaloba je v troskách.
V histórii to funguje úplne inak. Tam v 18. a hlavne 19.storočí prví novodobí "vedci" stanovili hlavné tézy a tie sú odvtedy posvätnejšie ako Sväté Písmo. Akékoľvek, čo i len teoretické spochybňovanie týchto téz je tabu. Pritom veda sa na súčasnú úroveň z toho "temného stredoveku" dostala práve preto, že základom poznávania na stredovekých univerzitách bolo práve spochybňovanie existujúcich poznatkov. Aj toto pravidlo malo výnimku - nepripúšťalo sa spochybňovať existenciu Boha. Inak v rámci akademických debát bolo možné, čo dokonca nutné (napr. v rámci skúšok študentov) beztrestne spochybňovať akékoľvek vtedajšie poznatky. Mimochodom z tej doby pochádza pojem akademická sloboda na akademickej pôde, ktorý je však už dnes len prázdnou floskulou.
Uvediem len jeden typ "dôkazov", ktoré vôbec nezapadajú do súčasnej histórie či archeológie - megalitické stavby rozosiate po celom svete. Tie vraj mali postaviť nejaké civilizácie, ktoré nepoznali ani koleso, ani železo, a už vôbec nie oceľ. Pritom stavebné prvky týchto stavieb často vážia desiatky, niekedy aj stoviek ton a sú - prakticky na celom svete - dokonale tak opracované, že nie je možné medzi ne zasunúť tenký papier. Stavby sú zvyčajne postavené s dokonalou presnosťou vzhľadom na svetové strany či postavenie slnka. A to všetko vraj mali urobiť ľudia, ktorí sa tak-tak dokázali uživiť prácou na poli či lovom. A čo na to súčasní "historici"? "Nevieme, ako to dokázali, ale to nič nemení na tom, že súčasné tézy sú platné a nebude sa o nich ani len diskutovať a už vôbec ich spochybňovať."

25. 07. 2020 10:23

Osobně na mimozemšťany nevěřím, je z toho moderní náboženství, pořád různé nepřímé důkazy, ale něco skutečného? To samé když tady v komentářích čtu že by to vlastně mohli být stáří vyspělí pozemšťané... Vážně? Je to samá konspirace, uvědomme si, kolik prostředků se dává do hledání mimozemského života... Myslím že kdyby vědci skutečně něco našli, hned se to dozvíme z oficiálních zdrojů a ne od pochybných rádoby supertajných bývalých členů amerického čehosi... Dá se samozřejmě spekulovat, ale o ničem jiném to není... Mě by třeba přišlo hodně zajímavý kdyby lidé dokázali pomocí genetického inženýrství (třeba někde na těch tajných pracovištích) upravit člověka aby vypadal jako ten mimozemšťan na jehož podobu jsme zvyklí z televize.... To si teprve představte jak by se s tímhle dalo manipulovat světem a přitom je to podle mě mnohem pravděpodobnější než že by se tady objevily mimozemšťané...

25. 07. 2020 10:03

Jakýkoliv materiál odkukoliv z Vesmíru lze podrobit analýze pomocí spektroskopie a určit prvky ze kterých se skládá. Běžně se takto určuje složení meteoritů. Takže pokud pánové máte nějaký "záhadný materiál", poskytněte ho nějaké renomované laboratoři a oni vám řeknou jeho složení. Jinak jste šášové a vaše plácání je vhodné jen k pobavení publika

25. 07. 2020 09:32

Spekulovat o mimozemšťanech je možná zajímavé a lákavé, myslím si však, že máme na zemi mnohem důležitější věci, hodné naší pozornosti. Chceme svádět bitvy o právo na vlastní víru v zelené mužíčky, ale nejsme ochotni se bít s vlastní omezeností, malicherností a nesnášenlivostí.
Ale k těm materiálům:
a. víme o fyzice prostoru, času a vesmírných těles dost na to, abychom zvážili všechny eventuality, než se pustíme do vážné bitvy?
b. Poznali bychom, že na Zemi byla před 200 mil. let rozvinutá civilizace, která zanikla a její pozůstatky nám občas dopadnou na Zem?
c. Víme spolehlivě, že cestování v čase je nemožné? Co když jsou to naši potomci? (To by bylo skvělé).
d. Víme, co se děje v nitru planet či jiných exotičtějších objektů, ža tam nevznikají podivné materiály?
e.....

25. 07. 2020 06:52

Když to někoho zajímá a považuje to za důležité, pak má tyhle zprávy rád. Osobně je rád nemám a jestli někde někdo žije je mi jedno. Pro mě to není důležité.

25. 07. 2020 00:11

utajování mimozemšťanů je už trapný. neprimych dukazu jsou tisice z naseho stoleti i davne historie. no ale problem je ze kdyz by lidi dnes ziskali jistotu tak mnoho jich bude blbnout jako pred koncem sveta nebo valkou, dost by to ponicilo chod nasi civilizace, nebo aspon z toho asi maji strach. je potreba aby lidi meli postupne cim dal vetsi duvody pro viru v mimozemstani na zemi a az o tom nebude mit vetsina lidi pochybnosti a budou tomu opravdu verit, tak kdyz tu jistotu ziskaji potom, tak nasledky toho blbnuti budou minimalni. myslim ze takhle to probíhá.
jen je jeste moznost ze ti co povazujeme za mimozemstani, jsou pozemstani jine rasy technogicky napred, mohli zit na zemi a s vyvojem nasi civilizace mohli ustoupit ze zemskeho povrchu aby se vyhnuli problemum a umoznili nam neruseny vyvoj, mohli si zaridit luxusni prostory pro zivot v podzemi nebo hluboko v oceanu nejak schovany. s technikou pro nas predstavitelnou to bydleni mimo povrch neni problem, jen je to drazsi nez chata na louce vedle pole.

24. 07. 2020 21:25

No a je to tady zas. Pokolikáté už zas opět a znovu a znovu a znovu to samé a to samé a to samé.

24. 07. 2020 21:13

Občas koukám na TV Mystery, často o tom mluví, ale moje zkušenost je., že lidé o tom nechtějí vědět. Tabu je to.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (17)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět