Úsvit xenobotů: Shluky buněk, které vznikly díky evoluci v počítači, umí chodit i „tančit“

Názory k článku

dolph1888  |  29. 01. 2020 18:29  |  Microsoft Windows 10 Firefox 73.0

Použití v lékařství se asi nabízí, já bych mnohem později viděl využití podobné technologie také v dalších oborech. Mohou tvořit obnovující se ochranu materiálů třeba před poškozením či korozí, v daleké budoucnosti možná ani nebudeme stavět hvězdné lodě, budou biologické a porostou tak, jak budeme potřebovat. Myslím si, že při dostatečné znalosti pro takovou loď nebude vůbec problém zajistit i ochranu před nepřízní vesmíru tedy radiační, teplotní a pevnost bude jistě více než dostatečná. Sám se už delší dobu přikláním k tomu, že budoucnost nebude čistě mechanická, ale že budoucí stroje budou na bázi bilogicko-mechanické, případně čistě biologické. Však člověk sám je velmi dobře pracující biologický stroj (a přece náš mozek pracuje s elektřinou a využívá k činnosti zavádění v paměti uložených programů), který se za celý život umí nejen opravovat, ale i vyvíjet a to je u „mechaniků” docela problém. Už Borgové ve ST universu pochopili, že spojení biologických a mechanických částí je značně výhodné a velmi usnadňuje asimilaci jiných druhů, jejichž odpor se pak stává marným.

mistr_sveta_amoleta  |  30. 01. 2020 09:42  |  Macintosh OS X AppleMAC-Safari 5.0

Nevim, jestli se tomu dá říkat evoluce, když na tom makal superpočítač s umělou inteligencí... spíš to ta výpočetní technika opravdu „vyvinula“, ne?

30. 01. 2020 14:09 | Microsoft Windows 10 Chrome 79.0.3945.130

Krůček po krůčku. Hmota vytvořila evoluci. Evoluce vytvořila vesmír, podmínky k životu, život byl pokračováním evoluce. Na vrcholu (zatím) je člověk. Ten pokračoval v evoluci přes oheň až k počítači. Jde to dál a evoluce se umělou inteligencí nezastaví.
Když však člověk pozná tajemství života a sám tento život stvoří, bude to konec veškerému náboženství (komunismus je také náboženství )