Ještě tak chápat psaný text, že.Ta reklama není Tesly, tu reklamu jí dělá celý svět zadarmo viz kromě jiných i tento případ s Cybertruckem. Je to velmi podobné situaci okolo Applu, o kterém se píše pro Apple zdarma prakticky pořád a všude.Jsem si jist, že VW na výrobě elektromobilů nevydělal ještě ani dolar a bohužel za ně neutržil ani mo moc víc. A každý den zoufale ztrácí a vzdálenost mezi ním a Teslou se bohužel zvětšuje. Takže je jen otázkou času, jak dlouho mu t ovydrží, protože na poli elektromobilů nemá prakticky co nabídnout. A bude hůř. Na rozdíl od Tesly, která je totiž na elektromobilitu zaměřená na 100% a ničím jiným se nezdržuje, je VW stále zaměřený na spalovací auta, proto také nejen zoufale zaostává, ale ještě zvyšuje ztrátu na Teslu. O tom, jak je důležité zaměření vás nebudu školit.A ten trapas s iD.3, kdy vybírá 25tis., za registraci poptávky aniž by zákazník vůbec znal cenu za produkt, to je hodně silný kafe
Idea o nutnosti vždy vydělávat za každou cenu je nesmysl. Když budujete vlastní odvětví, tak především jen utrácíte, obzvláště v případě tak masivního rozsahu.