Už našli mimozemšťany? NASA se chystá oznámit vzrušující objev na Marsu

NASA upozornila, že zítra oznámí velký objev na Marsu. Z dosud zveřejněných informací plyne, že řeč bude o „nových vědeckých výsledcích z roveru Mars Curiosity“.

Takže, co tak významného mohl dotyčný rover zjistit? V podobných případech samozřejmě všichni doufají v to, že konečně byly nalezeny nějaké stopy mimozemského života. Asi však není zapotřebí dodávat, že pravděpodobnost něčeho takového je velice malá.

Před rokem vzbudilo pozornost oznámení Anonymous, že NASA zveřejní informace o objevu mimozemšťanů. Doteď ale k ničemu takovému nedošlo:

Podle NASA se oznámení a následné diskuse zúčastní následující lidé: Paul Mahaffy (zodpovídá za analýzu vzorků z Curiosity), Jen Eigenbrode (zkoumá plyn a organické molekuly), Chris Webster (odborník na atmosférickou chemii) a Ashwin Vasavada (geofyzik). Role hostitelky se zhostí Michelle Thaller z Planetary Science Division.

Nové poznatky budou rovněž publikovány v jednom z nejprestižnějších vědeckých magazínů na světě – Science.

Nejlepší ovšem je, že veřejnost si bude moct „naladit“ livestream a prostřednictvím sociálních médií výše jmenovaným odborníkům pokládat dotazy (pomocí #askNASA). Vysílání začíná ve 20:00 našeho času.

Diskuze (34) Další článek: Test Netgear Nighthawk X6S: Když chcete lepší pokrytí se stávajícím routerem

Témata článku: Výzkum, NASA, Mars, Anonymous, Mimozemský život, Podobný případ, Organická molekula, OBJ, Science, Curiosity, Planetary, Mimozemšťané, Objev, Sociální médium, Webster, Mars Curiosity, Nový poznatek, Velký objev, Zveřejněná informace, Věděcký magazín, Rover, Mar

Nejlepší programy na úpravu fotek: 11 ověřených tipů, placených i zdarma

** Vybrali jsme nejlepší programy pro úpravu fotek ve Windows ** Pokročilé grafické editory upraví fotografie k nepoznání ** Překvapivě použitelné jsou i aplikace na webu nebo dostupné zdarma

Grafický editorNejlepší programySoftware
Vybrali jsme 20 programovatelných hraček a stavebnic pro děti a jejich rodiče. Třeba k Vánocům

Recenze SpaceX Starlink. Vesmírný internet v Česku předvádí slibný start

** Otestovali jsme v Česku jeden z prvních kusů satelitního internetu Starlink od SpaceX ** Instalace je jednoduchá a vše se dělá přes mobilní aplikaci ** Rychlosti jsou zatím až 270 Mb/s

StarlinkSpaceXTesty

Dead Drops: Nejpomalejší internet na světě je připravený pro planetu po apokalypse

** V roce 2010 se začala rodit síť mrtvých schránek Dead Drops ** Byly jich tisíce, časem se na ně ale zapomnělo ** Vypravili jsme se ke schránce č. 595, která funguje dodnes

ZajímavostiÚložiště

Webkamera pro Teams má vypnutý mikrofon. Hovadina roku 2021 od Microsoftu [komentář]

** Microsoft Modern Webcam je certifikovaná pro Teams. ** Webkamera má standardně vypnutý mikrofon. ** Mikrofon není certifikovaný pro použití v Teams.

Microsoft TeamsWebkameraMicrosoft