NASA | Mars

Už našli mimozemšťany? NASA se chystá oznámit vzrušující objev na Marsu

NASA upozornila, že zítra oznámí velký objev na Marsu. Z dosud zveřejněných informací plyne, že řeč bude o „nových vědeckých výsledcích z roveru Mars Curiosity“.

Takže, co tak významného mohl dotyčný rover zjistit? V podobných případech samozřejmě všichni doufají v to, že konečně byly nalezeny nějaké stopy mimozemského života. Asi však není zapotřebí dodávat, že pravděpodobnost něčeho takového je velice malá.

Před rokem vzbudilo pozornost oznámení Anonymous, že NASA zveřejní informace o objevu mimozemšťanů. Doteď ale k ničemu takovému nedošlo:

Podle NASA se oznámení a následné diskuse zúčastní následující lidé: Paul Mahaffy (zodpovídá za analýzu vzorků z Curiosity), Jen Eigenbrode (zkoumá plyn a organické molekuly), Chris Webster (odborník na atmosférickou chemii) a Ashwin Vasavada (geofyzik). Role hostitelky se zhostí Michelle Thaller z Planetary Science Division.

Nové poznatky budou rovněž publikovány v jednom z nejprestižnějších vědeckých magazínů na světě – Science.

Nejlepší ovšem je, že veřejnost si bude moct „naladit“ livestream a prostřednictvím sociálních médií výše jmenovaným odborníkům pokládat dotazy (pomocí #askNASA). Vysílání začíná ve 20:00 našeho času.

Diskuze (34) Další článek: Test Netgear Nighthawk X6S: Když chcete lepší pokrytí se stávajícím routerem