Už našli mimozemšťany? NASA se chystá oznámit vzrušující objev na Marsu

NASA upozornila, že zítra oznámí velký objev na Marsu. Z dosud zveřejněných informací plyne, že řeč bude o „nových vědeckých výsledcích z roveru Mars Curiosity“.

Takže, co tak významného mohl dotyčný rover zjistit? V podobných případech samozřejmě všichni doufají v to, že konečně byly nalezeny nějaké stopy mimozemského života. Asi však není zapotřebí dodávat, že pravděpodobnost něčeho takového je velice malá.

Před rokem vzbudilo pozornost oznámení Anonymous, že NASA zveřejní informace o objevu mimozemšťanů. Doteď ale k ničemu takovému nedošlo:

Podle NASA se oznámení a následné diskuse zúčastní následující lidé: Paul Mahaffy (zodpovídá za analýzu vzorků z Curiosity), Jen Eigenbrode (zkoumá plyn a organické molekuly), Chris Webster (odborník na atmosférickou chemii) a Ashwin Vasavada (geofyzik). Role hostitelky se zhostí Michelle Thaller z Planetary Science Division.

Nové poznatky budou rovněž publikovány v jednom z nejprestižnějších vědeckých magazínů na světě – Science.

Nejlepší ovšem je, že veřejnost si bude moct „naladit“ livestream a prostřednictvím sociálních médií výše jmenovaným odborníkům pokládat dotazy (pomocí #askNASA). Vysílání začíná ve 20:00 našeho času.

Diskuze (34) Další článek: Test Netgear Nighthawk X6S: Když chcete lepší pokrytí se stávajícím routerem

Témata článku: Výzkum, NASA, Mars, Anonymous, Mimozemský život, Objev, Sociální médium, Věděcký magazín, Podobný případ, Mimozemšťané, Science, Organická molekula, Velký objev, Curiosity, Rover, Mars Curiosity, Zveřejněná informace

Intel vs. AMD: souboj vícejádrových procesorů začal. AMD zesměšňuje Intel neuvěřitelně nízkou cenou

** AMD představilo nové levné procesory až s 32jádry ** AMD útočí na serverový i domácí trh Intelu ** Intel nemá konkurenceschopnou nabídku

Alan Turing: Genius, který matematicky stvořil počítač

Řešením matematického problému se dostal k modelu teoretického stroje, který nese jeho jméno a je základem logiky univerzálních počítačů.

Nejlepší služby pro streamovanou hudbu: Není jen Spotify

** Za měsíční předplatné je dnes možné získat přístup k desítkám milionů skladeb ** S některými méně známými interprety je ale stále problém ** Cena předplatného může být i jen pár desítek korun

Limitovaná nabídka: Windows 10 Professional za pouhých $11.90

Goodoffer24.com Je nový eshop s licencemi a softwarovými klíči, který nabízí nejlepší ceny a rychlé dodání produktu na e-mail. Kromě licencí pro Windows 10 Pro, nabízí web také řadu špičkových produktů, jako je Xbox Live Gold membership nebo oblíbený titul – PLAYERUNKNOWN’S BATTLEGROUNDS.

Sex a rozmnožování při mezihvězdné cestě: Kolik lidí je potřeba pro let k Proximě Centauri?

** Vědci spočítali, jak velká by musela být posádka pro vícegenerační let k nejbližší hvězdné soustavě ** Proxima Centauri se nachází 4,3 světelných let od nás ** Za současných technologií bychom k ní letěli 6300 let