Tomuto určitě fandím, konec nanočástic a vymontovaných filtrů by bylo záhodno i na silnici.Na druhou stranu musím říct, coby chodec a příležitostný cyklista, že kamiony na rozdíl od tlustých offroadů a limuzín téměř nesmrdí. Bohužel, z hlediska zdraví je jízda za kamionem v pohodě, zatímco každý druhý diesel šíří rakovinu na desítky metrů daleko. Stačí mít aspoň zbytky čichu a ten dus je nezaměnitelný. Vytahnul bych tyhle šetřílky ven z jejich krabic a skopal dokulata...Výhodou vodíku je, že se dá vyrábět elektrolýzou např. s využitím energie ze solárních panelů atd. Problém je ale asi v celkové účinnosti a ceně palivových článků, které využívají vzácné kovy a požadavcích na bezpečnost atd. Takže pro osobní auta, které jsou zatěžované jen nárazově, jsou baterie stále výhodnější... Jsem zvědav, jestli se tohle prosadí nebo ne