N8GD
4. 9. 2019 • 19:06

Já bych takovým vozidlům rovnou odebíral registraci ... a ať si jezdí třeba na Marsu.

Martin Brokeš
3. 9. 2019 • 17:42

To zase vymyslel nějakej idi**, upřímně si nedokážu představit třeba takový Lamborghini se zvukem benzínové octavky jen proto, aby to nebylo hlučný

MacPhenom
MacPhenom
3. 9. 2019 • 15:39

Já jen nechápu že v době kdy jsou na automobily tak přísné normy se ještě smí motorky vůbec používat. Auta musí takových bezpečnostních technologií co chrání posádku i chodce ale motorka? To je ve stylu: tady máš a zabij se

Neurotic
3. 9. 2019 • 14:45

Vpořádku pokud vrátí majitelům aut, motorek a skůtrů, které jsou v sériovém stavu a přesto neprojdou hlukoměrem celou tabulkovou nákupní částku B-] Bez ohledu na to zda jde o 1. nebo 10. majitele...

peter.mlich
peter.mlich
3. 9. 2019 • 10:53

Skvely projekt. Bylo by fajn mit jakousi online mapu hluku. Pripadne statistiky min-max mapu. Podobne, jak to treba merili v Brne.

Vestor
3. 9. 2019 • 9:04

Náhodou to není až tak špatný nápad. Motorkáře bez vykuchaného výfuku napočítáte na prstech jedné ruky. A i staré plečky co mají vzadu rouru od kamen jsou otravné, kolikrát si kolem vás relativně potichu probublá 400 koňový osmiválec a pak se řevem přiřítí rezavý passat 1,5 L.

KosKarel
3. 9. 2019 • 9:00

Takže v podstatě zařízení pokutující všechny motorky se silnějším výkonem než má skůtr.
Hluk je věc, kterou řidič ovlivní mimimálně. Je to pokuta za silný, nebo starý motor, poprípadě děravý výfuk.

Martin Prokop
Martin Prokop
3. 9. 2019 • 8:50

pokud vím tak v původní zprávě bylo krapet něco jinéhoOno řešení spoléhá na spojení, že hlučné auto = rychlé auto. Takže monitorováním hluku se snaží určit kde je rychlý vůz a ten změřit klasickým radarem. Proti borečkům co si musí dokazovat něco tůrováním a vytáčením k omezovači to primárně nebylo. Na to mají pifku v Londýně.

dolph1888
dolph1888
3. 9. 2019 • 8:47

Hlukový radar, dnes!? Nejsou to vyhozené €, zavádět něco takového v době, kdy Evropa vč. Francie jasně deklarovala, že do roku 2030 - 40 bude osobní a nákladní (nebudou-li stačit baterie, dostanou kamiony pantograf a trolej) doprava 100% elektrická, tedy minimálně hlučná a eAuta budou zvuk dle EP povinně vyluzovat. A do roku 2050* chce být Německo a jistě i ostatní CO2 neutrální, na což jsem velmi zvědav, protože emise CO2 nejsou záležitostí jen výroby energie a tepla, ale v podstatě jakékoliv lidské činnosti. Schválně jsem nechal stranou přírodu mnohem více zatěžující dopravu lodní, která s přehledem trumfne všechny ostatní i s leteckou. Docela se podivuji, že z EU o ní nic neslyším, jakže bude řešena, rychle řešena, bude? Nebo s tím mají země s rozsáhlým námořním byznysem problém, kvůli €? 🙂
* Musím uznat, že odvahu EU, Evropa má, kdyby si člověk něco podobného řekl v roce 1900, pak by se šeredně sekl, první válka vše přeházela v roce 1914 (Německo se třáslo na větší vliv ve světě, nové kolonie), druhá nedlouho po ní v roce 1939 (Německo se mstilo za válku první, která dobře nedopadla). To vše se vešlo do prvních 50 let, dvacátého století a ještě vznik socialistické bloku SSSR v Československu oficiálně od 1948 (ve skutečnosti za odsun Němců, prodal ČSR Beneš Stalinovi už za války v exilu). Velmi pochybuji, že s tím jak to Evropa vede, bude v roce 2050 nějaká EU, také se může stát, že civilizační a ekonomické problémy bude mít Evropa jako taková.

SkACe
3. 9. 2019 • 8:41

Výběr pokut je jen výběr vvýpalného jediným oficiálním povoleným gangem (stát, město nebo policie)Přesvědčte mě o opaku.

AirForce1
3. 9. 2019 • 8:36

Ty idioti už nevědí co vlastně chtějí. Na jedné straně bojují s hlukem od aut a na druhé straně do nich povinně cpou reproduktory co budou vytvářet umělý hluk. To i v kocourkově mají větší rozum.

Milan Křepelka (cicobasket)
Milan Křepelka (cicobasket)
3. 9. 2019 • 8:32

Asi si dokážu představit, že může být někde s hlukem problém, ale řešit to takhle mi přijde už jako absolutní hovadina.Dej blbci funkci ....

Určitě si přečtěte

Články odjinud