Vědci vyvinuli nový test na covid-19. Využívá foťák mobilního telefonu a stojí desetinu ceny PCR testu

Net.Xtreme  |  01. 02. 2022 08:41  |  Macintosh OS X Safari 15.0

Cena PCR testu je zanedbatelná (pokud se jich nedělá jen pár denně), lidi jsou drazí. Bez ohledu na test.
Pokud si někdo udělá PCR doma v troubě, cena je jen pár korun. Někdo by měl vymyslet program s teplotními cykly pro chytré trouby a prodávat to jako zásadní revoluci.

Mordred Pendragon  |  01. 02. 2022 09:21  |  Microsoft Windows 10 Chrome 97.0.4692.99

Levná řešení se podle mě nikdy neprosadí a to z jednoho prostého důvodu, protože jsou levná. V evropské lékové agentuře a v světové zdravotnické organizaci sedí příliš mnoho lidí s úzkými vazbami na farma-průmysl. Co tyto dvě organizace nedoporučí nebo neschválí, to vlády nenakoupí. Levná řešení se nevyplatí, proto je nedoporučí, případně dokonce zpochybní jejich spolehlivost a to bude smrt této inovace. Třeba se pletu, protože, i když snad už covid brzy skončí, tak jednou může přijít nějaká skutečná hrozba, která bude vážnější něž tato kouřová clona pro ekonomickou krizi, a pak by se levný test schopný včas operativně odhalit virus sakra hodil. Dějiny posledních dvou let mě ale spíše utvrdili v tom, že na nabídky levných řešení státy většinou neslyší.

peter.mlich  |  01. 02. 2022 11:07  |  Microsoft Windows 10 Firefox 96.0

Jestli by treba nebylo jednodussi mit neco podobne jako soucasne rychle testy. Pouzit nejaky substrat, treba vic vrstev. Kdy se spodni nasaje roztok. Uprostred je reaktivni smes, nejaka houba nebo neco, co po aktivaci zacne odebirat nejake latky z horni vyzivove vrstvy. V pripade viru se pak treba diky odebrane molekule uvolni molekula s barvou.
--
Nebo, cele mi to hrozne pripomina dna kvantove pocitace. Namnozite urcite dna. date do roztoku. Zamichate a dna se podle pravidel pospojuje na retezce a mate vysledky. Pak jen treba zjistit kolik jakych retezcu tam je. Oni urcite maji nejake metody, rychle, ne?
--
Treba by to slo udelat tak, ze se pouzije kapka krve nebo nejaky takovy uv reaktivni roztok. Pokud tam je virus, tak se rotok aktivuje a kdy ne, tak vubec. Ale, to mozna presne delaji s temi LED.

MichaelsCZ  |  01. 02. 2022 13:34  |  Microsoft Windows 10 Firefox 96.0

To se jako budeme pořád teď už testovat? Nebo jak to vědci myslíM
Vlády a společnosti by chtěli, ale asi je na čase povolat blanické rytíře.

woro  |  01. 02. 2022 16:08  |  Microsoft Windows 10 Chrome 97.0.4692.99

Zaujimavy je na tom ten reaktivny roztok. Ako vedia spravit ten roztok tak aby reagoval svetlom na virus. A este k tomu, aby nereagoval na ine virusy ale prave na COVID?

LEKSIKSON  |  01. 02. 2022 16:11  |  Microsoft Windows 7 Chrome 96.0.4664.110