Vědci z Opavy popsali zdroj energie účinnější než jaderná fúze. Jen bude dost obtížné jej vytěžit…

Fyzikové ze Slezské univerzity v Opavě přišli na teoretický způsob, jak generovat energii z černých děr. Zdroje jsou z pohledu lidstva nekonečné, ale s jejich praktickou využitelností je to ještě výrazně horší, než s fúzní elektrárnou, kterou nám vědci slibují už dlouhá desetiletí…

Podívejte se na minulé díly pořadu Z VESMÍRU:

Diskuze (44) Další článek: Prohlížeč Vivaldi 5.0 přidává novinky na počítačích, více se ale snaží na mobilech

Témata článku: Vesmír, Elektrárna, Energie, Jaderná fúze, Zdroj, Vědec, Fúze, Díl pořadu, Opava, Černá díra

QR kódy jsou skvělý pomocník, ale i zlý pán. Tohle jsou nejčastější podvody, které vás mohou připravit o peníze

** Čtvercový grafický kód usnadňuje život už mnoho let ** S rostoucí oblibou a využitím přibývá i podvodů ** Nejčastěji jsou podvody zaměřeny na podstrčení falešného kódu

PodvodQR kódBezpečnost