Vědec z programu SETI tvrdí, že nás možná už dlouho špehuje mimozemská sonda

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 30

Názory k článku

avatar
13. 09. 2023 18:24

Všechny tyto teorie mají jednu chybičku krásy: vycházejí z našeho poznání světa a naší technologické úrovně. Pokud ovšem existuje civilizace, která někdy v minulosti byla schopna navštívit Zemi, tak je zcela jisté, že její technika a technologie je na nesrovnatelně vyšší úrovni než ta naše. Má možnosti, o jakých se nemá ani nesnívá. Je to jakoby Isaac Newton chtěl ve své době odhadnout, jaký bude svět na počátku 21. století. Teorie relativity, atomová fyzika, mikroelektronika, automatizace a robotizace výroby, elektřina obecně, internet, mobily, pozorování vesmíru, atd. atd. Jeho vědomosti a zkušenosti byly na úrovni, která mu neumožňovala uvažovat o něčem takovém ani ve své nejbujnější fantasii. A to je rozdíl jenom 400 let.
Jaký asi musí být rozdíl mezi námi a vyspělou civilizací, která je vyspělejší o sto tisíc nebo deset miliónů let? Nebo o miliardu let? Vůbec bych se nedivil, že v případě jejich zájmů by mohli ze vzdálenosti milionů světelných let mít přehled o každém jednotlivém člověku na Zemi, o každé události, co se zde odehraje. A jestli vás napadne 20 důvodů, proč to není možné, zkuste si představit toho Newtona, co všechno pro něho nebylo možné.
Jediný způsob pozorování, který bych vyloučil, je ten uvedený v článku. 😁😁

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 08. 2021 02:47

Monitoring díky mimozemské sondě, nacházejícím se "třeba" na nějakém skalnatém tělese obíhajícím kolem slunce po podobné orbitální dráze jako země.?......
..................Nemohl by to být měsíc???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 10. 2019 23:48

Tak třeba Black Knight satellite, který vyfotili už Rusové v době prvních Soyuzů a po nich i Amíci z raketoplánu je dalším takovým kandidátem... Celkově ta idea není špatná a podobných zařízení (spících komunikačních sond) by mohlo být víc ve Sluneční soustavě a ostatních systémech v galaxii.Komunikace mezi těmito zařízeními může probíhat standardně rádiově anebo u vzdálenějších systémů spíš prostředníctvím červích děr nebo podobných technik (subkvantové vysokoenergetické pole - ve StarTreku to tuším označovali jako subprostorové zprávy), na něž zatím není žádná teorie, jen spekulace.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 10. 2019 19:42

Samozrejme, že Zem sledujú a určite nemajú len jednu sondu. Predsa by nenechali svoju farmu na mozočky bez dozoru. A blíži sa čas žatvy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 10. 2019 16:25

Snad jedině Aštar Šeran z holdingu a jeho mastná domina by o nás rádi věděli všechno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 10. 2019 13:05

Z nějakého důvodu jsem si naivně myslel, že se v článku dozvím jak k této domněnce dotyčný vědec dospěl. Bohužel, i prohlášení že informační hodnota článku je nulová by bylo nesmírně přehnané.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 10. 2019 11:01

Tak doufám, že není anální...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 10. 2019 10:39

Zkuste si precist Stoparova pruvodce po galaxii. Domnivam se, ze situace na Zemi se velmi podoba. Podle mych predpokladu se jedna o pozorovani a ovlivnovani mozna jeste pred vznikem cloveka. Otazkou je, jak moc je pro vas dulezite, jak to na zemi funguje? Na mne to spis pusobi uklidnujicim dojmem, ze nekdo mozna napomohl tomu, aby byla Zeme plna zivota a nejspis s tim stale ma neco docineni. Pripadne pozoruje vyvoj sveho projektu.
Co dobre neni, ze lide se snazi co nejvic zivota vyhubit. Mikroplasty, smog, znecisteni vody, odsavani podzemni vody a vylevani do more, mozna i uprava DNA (to ukaze teprve cas)...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
03. 10. 2019 10:35

Mají pravdu úplně všichni.
Říka, že je určitá šance.
A ostatní říkají, je to nevpravděpodobné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

Oni se jen přenášejí Show Jiřího Ovčáčka Jaromíra Soukupa na svou rodnou planetu. Proto se lidem zdá, že Jiřina nesmyslně blábolí ale jeho prohlášení nejsou určené pro obyvatele planety Země ale pro obyvatele mlhoviny Malého Hnídka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
02. 10. 2019 23:54

To jsou naivní, mechanistické představy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 10. 2019 20:37

"mimozemšťané už miliony let monitorují dění na naší planetě – a to pomocí sondy nacházející se na nějakém skalnatém tělese obíhajícím kolem Slunce po podobné dráze jako Země (koorbitálu)"Jistě, jmenuje se to MAT-1 a je to na Měsíci, o tom psal sir A. C. Clark už v roce 68...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
02. 10. 2019 18:51

Proč na asteroidu? Pro takové sledování by byl ideální Měsíc. Pohled na Zemi 24 h denně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
02. 10. 2019 17:26

Buď má důkaz nebo chce naivně dostat grant. Pokud nemá, hned bych ho sebral a nasadil vodoléčbu s izolací. Osobně si myslím, že jde o nesmysl, rozvinutou civilizaci, která je proti nám stovky tisíc až miliony let dál, nemáme šanci detekovat (UFO asi nebude to, co si mnozí myslí) a jestli nás šmíruje civilizace „mladá” jako ta naše, pak není o co stát (řeší podobné problémy jako my). V takovém případě by bylo jen dobře, že nás dělí zatím nepřekročitelná vzdálenost, válka světů o zdroje by se stala neodvratitelnou, nebylo by otázkou zda, ale kdy začne. Nastala by vážná situace, Země by se urychleně musela pustit do vývoje opravdu ničivých zbraní (A „prskavky” moc škody ve vesmíru nenadělají a oni mohou disponovat planetární ochranou) a vyspělých vesmírných lodí (do 20ly s desítkami % c, nad 20ly rychleji než světlo - WARPem), abychom my „dostali” dříve je, než oni nás.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
02. 10. 2019 17:02

A možná se někteří mimozemšťani maskují jako my... důkazy netřeba.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
02. 10. 2019 17:01

Jakékoliv víře v nadpřirozeno nebo v zázraky se říká náboženství.
Bylo by krásné najít takovou technologii. Coz odporuje UFO cirkvi, protože ta zase bude tvrdit, že sonda provedla autodestrukci ze strachu před odhalenim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
02. 10. 2019 16:55

Možná že v této simulaci není nastaveno, že mají přiletět.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
02. 10. 2019 16:30

Wau, takže ve výsledku nic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 10. 2019 16:15

Mé romantické povaze by se velmi líbilo, kdyby se něco podobného stalo, ale obávám se, že ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor