Hybridy chápu, ty zatěžují planetu ještě víc než E-Auta, nechápu, jak si je někdo v Evropě dovolí dnes nabízet = zločin proti lidskosti, ehm klimatu (pardon) . Mohu jim popřát, ať se jim sny vyplní, ale pochybuji, že to půjde se současnými bateriemi, vývoj sice je (grafen, síra), ale v ostrém nasazení zatím nic. Také jim přeji aby nedopadli jako Norové a Holanďané, dotace = slušné prodeje E-Aut, konec dotací = propady téměř k 0. Nejsem totiž zastáncem toho, aby se nové, neekonomické technologie prosazovaly z kapes ostatních občanů (jejich daní) jen proto, že si pár alarmistů šířících bludy o konci světa do několika roků hraje na spasitele, kteří získali právo socialisticky (totalitně) rozkazovat ostatním. Zvláštní je, že nikde nehlásí, že řešením by bylo snížení populace z +7 na +3 mld. (zemědělství prý víc lidi neunese, aby nepoškozovalo planetu), já myslím, že silným ekonomickým tlakem na některé oblasti by se takový projekt realizovat dal a naprosto bez násilí a dobrovolně. Kdo se sám neuživí = měl by problém, on i jeho rodina, Evropa i USA tak fungují a nekrachují.
> V článku jsem nikde nenašel, jak bude do roku 2035 řešeno v UK vytápění (jestli také zcela elektrické) dále pohon lodí (obchodní, válečné) a samozřejmě letadel, letecká doprava stoupá co rok. Rovněž by mě zajímalo, jak budou bezemisní některé chemické a další provozy (podniky), jsou odvětví, kde to jinak než s emisemi neumíme.
Názor byl 2× upraven, naposled 09. 02. 2020 00:50