Vesmírná technika: Cesta sondy TGO na oběžnou dráhu Marsu

V dnešním díle Vesmírné techniky se podíváme na další část mise ExoMars 2016, a to konkrétně její finální část. Tedy na cestu sondy TGO k Marsu a její navedení na oběžnou dráhu planety.

Pořad vychází ve spolupráci s Mall.tv a Kosmonautix.cz

Podívejte se na další díly pořadu Vesmírná technika:

Diskuze (1) Další článek: Bitcoin letí k rekordním výšinám. Po třech letech opět překonal hranici 15 tisíc dolarů

Témata článku: Vesmír, Video, Technika, Kosmonautika, Vesmírná technika, Mars, ExoMars, Pořad, Cesta, Sonda, Oběžná dráha, TGO

Androidy dostanou dárek pod stromeček. Nejzajímavěji vypadá nová aplikace, která zpřehlední čtení textů

** Androidy dostanou „dárek“ pod stromeček ** Google si připravil drobné aktualizace svých aplikací ** A také jednu novou - užitečný Režim čtení, který umí předčítat nahlas

UpdateMobilní aplikace
Čínské značky hromadně odsouvají premiéry svých novinek. A to kvůli náhlému úmrtí bývalého prezidenta

** Čínské značky odsouvají premiéry svých novinek ** A to kvůli úmrtí bývalého prezidenta ** Druhotně to posouvá i jejich budoucí dostupnost v Evropě

ČínaSmartphony
Dříve nebo později to čeká i vás. Návod, jak založit a nastavit Datovou schránku

Od nového roku začne stát automaticky zřizovat datové schránky všem živnostníkům, spolkům nebo třeba nadacím. Nečekejte na to, až to za vás udělají úředníci a založte si datovku sami.

Datová schránkaNávody