Vesmírná technika: Sonda Trace Gas Orbiter krouží okolo Marsu. Zkoumá jeho atmosféru

V předchozím díle o programu Exo Mars 2016 jsme se podívali na jeho historii a naznačili budoucnost. Tato mise se skládá z družice TGO, neboli Trace Gas Orbiter, která obíhá okolo Marsu společně s přistávacím pouzdrem. Úkolem je přitom zkoumat atmosféru Marsu. Jak vše funguje, se dozvíte v aktuálním díle pořadu Vesmírná technika.

Pořad vychází ve spolupráci s Mall.tv a Kosmonautix.cz

Podívejte se na další díly pořadu Vesmírná technika:

Váš názor Další článek: Dodávky GeForce RTX 3070 stále váznou. Situace s nedostupností se bude zřejmě opakovat

Témata článku: Technika, Video, Vesmír, Kosmonautika, Vesmírná technika, Mars, Atmosféra, Družice, Sonda, Orb, Pořad, Trace Gas Orbiter, Gas Orbiter

Android 12L. Na kolik zařízení vlastně tento systém dorazil, a jak zjistíte, zda jej máte i ve svém telefonu?

** Od představní Androidu 12L už brzy uběhne 10 měsíců ** Systém se distribuuje od března, a zatím se příliš nerozšířil ** Jak poznat, že běží i u vašeho telefonu? Je to trochu oříšek...

Android 12LSkládací konstrukce
Už nikdy nebudete muset platit za aplikace plnou cenu. Poradíme, jak se dá při nákupu ušetřit

** Poradíme jak ušetřit nákupem aplikací ** Tyto služby a aplikace vám pomohou nezmeškat zajímavé slevy ** Většinou se specializují čistě na Android nebo iOS

Obchod s aplikacemiMobilní aplikace
Pod drobnohledem. Čtečky otisků prstů na smartphonech a to, co jste o nich možná nevěděli

** Čtečky otisků prstů máme ve smartphonech déle než 20 let ** Jaké máme druhy, a jak vlastně fungují? ** Ten, kdo je nejvíce rozšířil od nich naopak upustil

Čtečka otisků v displejiČtečka otisků prstůSmartphony

Recenze herních sluchátek JBL Quantum TWS. Špičkový zvuk výrobce v herním balení

JBL nás potěšil nejnovějšími herními peckami Quantum TWS, které přináší známou kvalitu výrobce také do více herně zaměřené komunity. Povedlo se?

SluchátkaRecenzeHardware