Vesmírná technika: Znáte nejslavnější americké kosmodromy? Není to jen Cape Canaveral

V dnešním pokračování seriálů o kosmodromech se podíváme do Ameriky. Nejznámější je Cape Canaveral, hned poblíž je i Kennedyho kosmické středisko. U těchto dvou navíc velmi často dochází k záměně názvů – místa spolu totiž přímo sousedí. Kde se co nachází a k čemu jednotlivé kosmodromy Američané využívají, se dozvíte v tomto díle pořadu Vesmírná technika.

Podívejte se na předchozí díl ze série o kosmodromech:

Podívejte se na další díly Vesmírné techniky:

Váš názor Další článek: Nejlepší aplikace na předpověď počasí: Kde nejlépe zjistit, co zrovna chcete vědět

Témata článku: Technika, Video, Vesmír, Vesmírná technika, Kosmonautika, USA, Canaveral, Pokračování seriálů, Díl, Amerika, Kennedy, Kosmodrom, Dílo pořadu, Dnešní pokračování

Sci-fi epos Starfield přibližuje v novém videu nebezpečnou zónu Settled Systems

Galaxie vám bude otevřená, ale rozhodně nebude bezpečná.

StarfieldVideo
Recenze filmu Duna. Kultovní sci-fi, na které určitě běžte do kina, než je zase zavřou

Star Wars pro dospělé, u nichž nás režisér Denis Villeneuve přesvědčuje intenzitou a naléhavostí své autorské vize, jak zprostředkovat románovou mytologii.

Recenze filmů
Lidé na Azorské ostrovy přišli o sedm století dříve, než jsme se domnívali. Mohli je kolonizovat Vikingové

** Výsledky nových výzkumů posouvají počátky osídlení Azorských ostrovů o sedm století dál do minulosti ** Dokazují to usazeniny na dnech azorských jezer nesoucí jasné stopy po přítomnosti chovatelů dobytka ** Mnohé naznačuje, že těmito osadníky byli Vikingové

ArcheologieHistorie

Robotický tank TRX veze 50 sebevražedných dronů Switchblade. Tohle je zbraň nové doby

** . Společnost General Dynamics Land Systems předvedla maketu svého nového robotického vozidla TRX ** To představuje unikátní mobilní systém pro 50 sebevražedných dronů Switchblade ** Vozidlo TRX je v této verzi rovněž vybaveno kvadrikoptérou

VojenstvíDronyRoboti
30 největších sex symbolů šedesátých let. To byl panečku styl!

Éra sexuálního uvolnění 60. let se projevila i ve filmu a stvořila takové sex symboly, jako jsou Raquel Welch, Claudia Cardinale nebo Catherine Deneuve. První Češka se svlékla pro Playboy. Znáte její jméno?