Vesmírné zprávy: Kosmické olympijské hry na ISS

Olympiáda v Tokiu již sice skončila, my se k ní ale ještě vrátíme. Na Mezinárodní vesmírné stanici totiž proběhly takové malé olympijské kosmické hry. Unikátní prostředí mikrogravitace umožnilo vytvořit velmi neobvyklé disciplíny. Soupeřili pak astronauti, kteří zde zrovna vykonávají dlouhodobé mise.

Podívejte se na nedávné díly Vesmírných zpráv:

Diskuze (1) Další článek: U.S. Space Force se zdráhají zkoumat fenomén UFO. Mají obavu, že budou lidem pro smích

Témata článku: Video, Vesmír, Vesmírné zprávy, Mezinárodní vesmírná stanice, Olympijské hry, Vesmírná zpráva, Astronaut, Tokio, Olympiáda, ISS, Kos

Zákaz potratů nutí ženy mazat aplikace pro sledování svého cyklu. Facebook to řeší mazáním účtů a příspěvků

** Zrušení práva na potrat v USA má nečekaný vliv i na mobilní technologie ** Uživatelky ze strachu mažou citlivé aplikace ** Meta zase maže příspěvky a účty lidí, kteří nabízí potratové pilulky

MetaZdravíPro ženy
Výkon nadevše. Recenze grafické karty Sapphire Pulse AMD Radeon RX 6750 XT

RX 6750 XT nabízí pěkný nárůst výkonu. Ještě více bohužel narostla spotřeba.

Adam Vágner