Vesmírné zprávy: Proběhlo poslední složení obří clony pro dalekohled Jamese Webba

Dalekohled Jamese Webba se stane nejdokonalejším kosmickým teleskopem. Aby však mohl provádět svá měření, potřebuje k tomu ideální podmínky. Jelikož má sledovat vesmír v infračervené části spektra, musí si hlídat hlavně teplotu. K tomu slouží i obří sluneční clona. Z jedné strany má fotovoltaický panel, z druhé zrcadla a citlivé senzory.

Podívejte se na nedávné díly Vesmírných zpráv:

Diskuze (9) Další článek: Otestovali jsme 10 webkamer. Kvalita obrazu se může značně lišit bez ohledu na rozlišení

Témata článku: Video, Vesmír, Dalekohledy, Vesmírné zprávy, Teleskop Jamese Webba, DAL, Zrcadlo, Složení, Citlivý senzor, Vesmírná zpráva, Fotovoltaický panel, Dalekohled, Webb, Clona, Teleskop, James Webb, Dalekohled James Webb, Dalekohledy na Heureka.cz

SpaceX chce v příštím roce uskutečnit 100 startů. Vrátí se také Falcon Heavy, na kterou už sedá prach

** Počet startů Falconu 9 neustále roste ** V roce 2023 chce firma dosáhnout 100 startů za rok ** Znovu má letět také Falcon Heavy

KosmonautikaFalcon HeavySpaceX
To nejlepší z Opening Night Live 2022: Duna, Hogwarts Legacy, Outlast, Dead Island 2 a další

Úvodní večer GamesComu máme za sebou. Co všechno přinesl?

Opening Night LiveGamescom