Vesmírné zprávy: SpaceX dokončuje stavbu třetí přistávací plošiny

SpaceX má v tuto chvíli k dispozici dvě přistávací plošiny v Atlantiku. Přistávají na nich první stupně, které odstartují z Floridy. V létě by ale chtěla firma začít zase více létat i z Kalifornie, což si vyžádá novou plošinu. Do Pacifiku totiž zamíří starší s názvem Of Course I Still Love You a chyběla by tak na svém původním místě.

NASA vybrala dvě nové mise, které mají prozkoumat Venuši. Po dlouhých desetiletí se tak sonda podívá do atmosféry této planety.

Podívejte se na nedávné díly Vesmírných zpráv:

Váš názor Další článek: IKEA nabízí nový senzor kvality ovzduší. Na zvýšenou prašnost upozorní změnou barvy

Témata článku: Vesmír, Video, SpaceX, Vesmírné zprávy, Venuše, Sonda, Dlouhé desetiletí, Atlantik, Nová mise, Florida, Stavba, Kalifornie, Původní místo, Pacifik, Plošina, Vesmírná zpráva

Telegramem to neskončilo. Snapchat+ je další, kdo chce dokázat, že za sociální sítě je třeba si připlatit

** Snapchat+ je placená služba pro věrné fanoušky Snapchatu ** Za necelé 4 dolary získají přístup k exkluzivním funkcím i obsahu ** Ale nebojte se, o reklamy nepřijdete...

předplatnéSnapchatSociální sítě
Sony Walkman před 43 lety změnil hudební svět. Okopírovala jej i česká Tesla

** Walkman, nebo také přenosný kazetový přehrávač, odstartoval revoluci ** Lidé už přes 40 let mohou hudbu jednoduše poslouchat i na ulici ** Ač jde o vynález Sony, ostatní výrobce měli vlastní „walkmany“

Jaromír Puk
Hi-Fi

S drátem i bez. Jak snadno dostat fotky a další soubory z telefonu do počítače

Pokud chcete přenášet soubory mezi telefonem s Androidem a PC, můžete si vybrat hned z několika způsobů. Je dobré si ale předem ujasnit, kolik a jak velkých souborů chcete nahrávat.