Vesmírné zprávy: SpaceX dokončuje stavbu třetí přistávací plošiny

SpaceX má v tuto chvíli k dispozici dvě přistávací plošiny v Atlantiku. Přistávají na nich první stupně, které odstartují z Floridy. V létě by ale chtěla firma začít zase více létat i z Kalifornie, což si vyžádá novou plošinu. Do Pacifiku totiž zamíří starší s názvem Of Course I Still Love You a chyběla by tak na svém původním místě.

NASA vybrala dvě nové mise, které mají prozkoumat Venuši. Po dlouhých desetiletí se tak sonda podívá do atmosféry této planety.

Podívejte se na nedávné díly Vesmírných zpráv:

Váš názor Další článek: IKEA nabízí nový senzor kvality ovzduší. Na zvýšenou prašnost upozorní změnou barvy

Témata článku: Video, Vesmír, SpaceX, Vesmírné zprávy, Venuše, Nová mise, Plošina, Původní místo, Atlantik, Vesmírná zpráva, Stavba, Kalifornie, Dlouhé desetiletí, Pacifik, Florida, Sonda

Domácí síťování: Jaký je rozdíl mezi routerem, switchem a jak s tím souvisí Wi-Fi a mesh?

** Vypadají jedna jak druhá, ale každá síťová krabička má jinou funkci ** Používané názvy zařízení jsou navíc často nesprávné ** Router chcete mít jen jeden, Wi-Fi AP několik a extender raději žádný

SíťRouterWi-Fi
25 nejlepších filmových parodií, které můžete vidět. Víme, kde je najdete online

Filmové parodie jsou divácky velmi vděčné a mezi filmaři oblíbené. Tvůrci v nich mohou totiž zcela beztrestně vykrádat cizí díla a v jejich nápodobě popustit uzdu své fantazii. Vybrali jsme nejlepší zahraniční i české parodie.

Jaromír PukMarek Čech