Vesmírné zprávy: SpaceX dokončuje stavbu třetí přistávací plošiny

SpaceX má v tuto chvíli k dispozici dvě přistávací plošiny v Atlantiku. Přistávají na nich první stupně, které odstartují z Floridy. V létě by ale chtěla firma začít zase více létat i z Kalifornie, což si vyžádá novou plošinu. Do Pacifiku totiž zamíří starší s názvem Of Course I Still Love You a chyběla by tak na svém původním místě.

NASA vybrala dvě nové mise, které mají prozkoumat Venuši. Po dlouhých desetiletí se tak sonda podívá do atmosféry této planety.

Podívejte se na nedávné díly Vesmírných zpráv:

Váš názor Další článek: IKEA nabízí nový senzor kvality ovzduší. Na zvýšenou prašnost upozorní změnou barvy

Témata článku: Video, Vesmír, SpaceX, Vesmírné zprávy, Venuše, Stavba, Vesmírná zpráva, Atlantik, Plošina, Nová mise, Florida, Pacifik, Sonda, Dlouhé desetiletí, Původní místo, Kalifornie

Překvapivý update pro starší Samsungy. Nový firmware dorazil i na stařičké Galaxy S7 a Galaxy S8

** Samsung překvapivě aktualizoval šest let staré telefony ** Prakticky jedinou novinkou je oprava GPS ** Proč však čekání na update trvalo tak dlouho?

GPSAktualizace softwaru