Foto: NASA
Vesmírné zprávy: Stavba sebevražedné sondy finišuje. Ke své unikátní misi odstartuje v listopadu | Foto: NASA

Americká sonda DART je výjimečná tím, že od jejího startu do konce mise neuplyne ani jeden rok. Cílem je totiž vysokorychlostní náraz do planetky. Na sondě tak nejsou žádné drahé přístroje – potřebuje pouze kameru, aby cíl neminula. Start by měl proběhnout v listopadu, pomalu tak končí přípravy.

Podívejte se na nedávné díly Vesmírných zpráv:

Váš názor Další článek: Jeden těžař koupil od druhého servery za 365 milionů eur. Získal 223 tisíc grafických karet

Témata článku: Video, Vesmír, Vesmírné zprávy, Kamera, Sonda, Finiš, DART, Planetka, Mise, Raketa Ariane, Vesmírná zpráva, Cíl, Listopad, Stavba, Start, Digitální kamery na Heureka.cz

Jak na Androidu spojit víc fotek do jedné. Tato aplikace má řadu vychytávek a my přidáme jednu navíc