Vesmírné zprávy: Zablokovaný Suezský průplav pohledem družic

V uplynulém týdnu plnily internet zprávy o nákladní lodi Ever Given, která zablokovala Suezský průplav. V dnešním díle Vesmírných zpráv se nebudeme zabývat příčinám či dopadům na svět, podíváme se ale na snímky z družic.  Některé fotografie jsou neuvěřitelně detailní a zajímavé detaily odhalí i radarové snímky.

Na kosmodrom Bajkonur dorazila posádka, která se vydá 9. dubna k ISS.

Nad americkým státem Washington zanikl druhý stupeň rakety Falcon 9. Ten začátkem března vynesl satelity Starlink.

Podívejte se na nedávné díly Vesmírných zpráv:

Váš názor Další článek: Podívejte se, jak se ovládá počítač na palubě elektrické Škody Enyaq iV

Témata článku: Vesmír, Video, Internet, Vesmírné zprávy, Satelit, Družice, Fotografování, Průplav, Nákladní loď, ISS, Kosmodrom Bajkonur, Pohled, Ever Given, Vesmírná zpráva, Suezský průplav, Satelitní komplety na Heureka.cz

DJI Mini 3 Pro: Tohle by mohl být nejlepší rekreační dron pro letošní léto

** DJI představilo třetí generaci svých nejmenších dronů Mini ** A pozor, už to není žádné ořezovátko. Konečně dorazil autopilot ** Také ale výrazně poskočila cena

DJIDrony
Jak dobře vybrat disk SSD. Drahé jsou zbytečné, ty nejlevnější špatné

** Vybrat správný disk SSD není příliš složité ** Na některé důležité parametry si ale musíte dát pozor ** Výrobcům se dá věřit, udávané rychlosti jsou dosažitelné

Jak vybratSSD
Srovnávací test chytrých hodinek do 2000 Kč. Dříve vyhozené peníze, dnes už ty nejlepší dávají smysl

Vybrali jsme osm chytrých hodinek s cenou maximálně 2 000 Kč. Díky nim můžete mít všechny notifikace hezky po ruce, případně vědět, jak moc jste se dnes hýbali nebo jak dobře, či špatně jste spali.

SrovnáníHodinky
Ruský notebook je přesně tak hrozný, jak si představujete

** Letos se začne prodávat první ruský notebook Bitblaze Titan ** Neohromí výkonem ani výbavou, nýbrž svou neotesaností ** A stejně nakonec není tak ruský, jak se tváří

RuskoNotebooky

Ušetříte za data. Návod, jak na YouTube poslouchat jen zvuk

Na YouTube existuje spousta videí, u kterých stačí pouze poslouchat zvuk. Zásadně se tím sníží objem přenesených dat.

YouTubeTipy
První neuronové sítě už možná získaly vědomí, tvrdí OpenAI. Buďte ale klidní, stejně se to nedá ověřit

** Jeden ze zakladatelů laboratoře OpenAI publikoval kontroverzní tweet ** Rozjela se pod ním bohatá debata vědců ** Může mít AI vůbec vědomí? A dokážeme to zjistit?

Umělá inteligence
Recenze reMarkable 2. Geniální zápisník, úžasná technologie a e-ink rychlejší než iPad

** Hybrid tabletu a čtečky je špičkovým kusem hardwaru. ** Výrazně se omezuje na použití jako zápisníku a čtení. ** Ani u tohoto typu zařízení se nevyhneme předplatnému.

reMarkableE-inkTesty